haber32
banner77
09 Şubat 2019 Cumartesi 11:24
İyi Parti'nin Eğirdir adayı
haber32

Yerel seçim çalışmalarına devam eden İYİ Parti'de Eğirdir Belediye Başkan Adayı da netleşti.

Eğirdir Belediye Başkanı Ömer Şengöl'ün 2 dönem meclis üyeliğini yapan ve son seçimlerde de Eğirdir Belediye Meclisi'nde yer alan Eczacı Tuba Karaca'nın adaylığı resmen açıklandı.

Bu gelişmenin ardından Eğirdir Belediye Başkanı Ömer Şengöl'ün seçimlerde aday olmayacak 'kızım' dediği Tuba Karaca'yı desteklemesine kesin gözüyle bakılıyor.

Son Güncelleme: 09.02.2019 11:28
Anahtar Kelimeler:
PartiIyiEğirdirısparta
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
kürşat 2019-02-09 12:43:13

tuba karacayla egirdir banko iyi parti alır isabetli bi karar hayırlı olsun

Misafir Avatar
DEVLET 1 hafta önce @kürşat

devlet bey hedefi tam 12 vurmuş. ses başka yerde çıkıyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
kürşat 2019-02-09 14:00:25

ögrenci rumuzlu yorumcu diyarbakır ülkücülere kafatasici fati̇ha bi̇lmez di̇yenlerle hdi̇yarbakir meydaninda pkk lilarla kol kola gezenlerle bölücü barzani̇ni̇n agir si̇lahlarini konvoylarla pkk li pyd li̇lere gönderen bu i̇kti̇darla kol kola olanlar bu seci̇mde dersi̇ni̇ alacaklar mecli̇ste andimizla i̇lgi̇li̇ pkk lilarla bi̇rli̇kte hareket edenlere oy yok oylar i̇yi̇ parti̇ye

Misafir Avatar
hukuk 1 hafta önce @kürşat

si̇zi̇n kaliplaşmiş 2,3, lafiniz var ya megri̇,megri̇,ya di̇yarbakir mi̇ti̇nği̇,ya bu ya şu . devlet ,istihbarat herkes ile ğürüşür. akıllı ol bilmediğin konulara burnunu sokma . fikirlerini beyan ederken. hürsün amma başına bela açma.hukuk' a uygun kulan kelimelerini dikkat!

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
öğrenci 1 hafta önce @kürşat

9 işik,doktri̇ni̇ni̇ bi̇lmeyen,zi̇ya gökalp'i bi̇meyen ,mustafa gurani̇yi̇ bi̇lmeyen,sezai̇ karakoçu bi̇lmeyen,mehmet aki̇fi̇ bi̇lmeyen.tuarn sevdasini bi̇lmeyen.devlet polti̇kasin bi̇lmeyen. ülkücü olamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaz.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
DİYAR-I BEKİR 1 hafta önce @kürşat

yani kürşat mi,yoksa kürşad mı,öncelikle ismine saygı duyduğumu belirteyim. eğer sen ülkücüysen bende ülkücünün kıralıyım.her kes kendine ülkücü rolü biçmiş cahiliğn burada başlıyor. ya sen çoooooooooooooooook cahilsin herkes ülkücü olamaz . fazla beni yorma .

Beğenmedim! (2)
Avatar
öğrenci 2019-02-09 13:48:16

i̇p = hdp=chp=kızıl komonizm=marksizim, sp=yeşil komonist. akp li de deği̇li̇m.bi̇li̇n bakayim hanği̇ parti̇li̇yi̇m.

Avatar
öğrenci 2019-02-09 14:26:26

kürşad'a cevap: kürdüm. türkiye cumhuriyetinin kürdüyüm. kürdüm. ////başbuğ alarslan türkeş////// in kürdüyüm. ////üç hilal///in etrafında,m.h.p teşkilatının etrafında, ///devlet bahçeli///nin etrafında birleşmeyen ülkücü olamaz .olsa olsa ya türkücü,yada çakma olur. fazla yorma beni̇

Misafir Avatar
KESKİN BAKIŞ 1 hafta önce @öğrenci

kardeş helal sana. bunların erdoğan duşmanlığı,devlet bahçeli düşmanlğı ğözleri kör,akılları kör olmuştur. bende başbakan olacağım demişti bakalım başbakan mı olacak yoksa ,heuevuuuuuuuuuuuuuu,heueeve mi diyecek.bunlardan ne dost nede post olur

Beğenmedim! (3)
Avatar
İzo 2019-02-11 07:44:01

doğru karar bu vekil kimi aday çıkaracağını biliyor.

Avatar
vatandaş 2019-02-11 13:50:33

mehmet kaş bılınen calişkan chp kazanmalı

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi