haber32
banner77
06 Şubat 2019 Çarşamba 12:40
Mhp Eğirdir İlçe Başkanı Görevden alındı
haber32

MHP Eğirdir İlçe Başkanı Mustafa Bozkurt, Genel Merkez tarafından görevinden alındı.

MHP Genel Merkezi tarafından MHP Eğirdir İlçe Başkanı Mustafa Bozkurt, görevinden alındı. MHP İl Başkanı Nail Bayram ise, partimiz tarafından yeni İlçe Başkanımızın en kısa sürede ataması yapılacaktır dedi.

Anahtar Kelimeler:
ıspartaMhpMustafaBozkurt
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ıspartalıgenç 2019-02-06 13:36:10

devlet bey doğru karar vermiştir . ortada siyasi bir kargaşa var sen kendi içinde çatışma çıkarıyorsun hele hele bir ilçe başkanıyken normal bir teşkilat üyesi yapsa neyse...

Avatar
... 2019-02-06 13:06:45

gemiye sonradan ve biletsiz binen birisi için, yıllarca emek veren kaptanı denize atılıyorsa o gemi yüzmez ve sonu akp nin ıspartadaki durumu gibi olur.

Avatar
Ali 2019-02-06 12:49:35

Böyle olacağı belliydi geçen haftaki haberden Sonra hiç şaşırmadım

Avatar
Hayri 2019-02-06 12:55:15

Tamda seçim döneminde hiç iyi olmadı bu

Misafir Avatar
Börteçine 3 ay önce @Hayri

doğru söyleyeni 9 köyden kovuyorlar, işte örneği

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
vanlı 3 ay önce @Hayri

devlet beyle her fotoğraf çeken,kendini kaf dağında sanıyor. milletle fotoğraf çekeceksin. elbete genel başkanla fotoğraf çekilsin amma buna başka anlam yüklemeyeceksin. m.h.p den başka alternatif yooooooooooooooook beni dışlasalrda davama küsmem beni doğulusun diye dışlasalarda davama asla küsmem

Beğenmedim! (1)
Avatar
YABANCI BAKIŞ 2019-02-06 13:12:33

ğeçenlerde fotoğrafini ğördüm arkasinda bi̇ri̇ kamaralar karşisinda eli̇ne tespi̇h almiş tespi̇h çeki̇yor oysa ülkücülük tebi̇ye ğerekti̇ri̇r. tek başina olsan bi̇le az olsun öz olsun.ben i̇nsanlarin makamina deği̇l ne yaptiklarina neler yapabi̇ldi̇kleri̇ne bakarim.

Avatar
Vatandaş 2019-02-06 15:21:02

Fetoşçular ipe verecekmiş haberiniz olsun.

Misafir Avatar
ahmet doğru 3 ay önce @Vatandaş

fetöşcülar hocam bitsin bu hasret diye ağlayanlara verecekmiş. eski aşklar unutulmazmış.

Beğenmedim! (4)
Avatar
Gencay 2019-02-06 13:12:58

Genel merkez ilk önce gelsinde belediye başkanına baksın önce

Misafir Avatar
vanlı 3 ay önce @Gencay

ilaha m.h.p m.h.p m.h.p m.h.p,m.h.p beni̇ doğulu di̇ye dişlasalar da .davama küsmem ki̇şi̇ lere ki̇n tutmam .çünkü mesele vatan i̇se geri̇si̇ beni̇m i̇çi̇n tefferuattir.önce vatan,bayrak sancak i̇man ,sonra ben .

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
misafir 3 ay önce @Gencay

mi̇sal ver ğelsi̇n baksinla olmuyor fi̇ki̇r üret,fi̇kri̇ni̇ beyan et .söyledi̇kleri̇n kayda değer olsun .

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mithat 2019-02-06 13:12:01

Yeni İlçe başkanı kim olacak peki onuda yazarsanız

Misafir Avatar
YABANCI 3 ay önce @Mithat

i̇lçe başkani dedi̇ği̇n 9 işik dokti̇ri̇ni̇ türk-i̇slam ülküsü i̇le pi̇şmi̇ş ocakta pi̇şmi̇ş,uzaği ğörür,tehli̇keleri̇ sezen bi̇ri̇ olmalidir .çünkü: bozkurt bakişli,bozkur sezği̇si̇ne sahi̇p olmali.

Beğenmedim! (1)
Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi