29 Kasım 2016 Salı 13:33
Şengöl Yargılanacak..
haber32
Eğirdir'de Yerel Gazetecilik yapan Kemal Erben, 2016 Nisan ayındaki Belediye Meclisi toplantısında şahsına yapılan hakaretleri  Cumhuriyet  Savcılığına taşıması Eğirdir Asliye Ceza Mahkemesine intikal etti.

Basın olarak kamu adına ve yararına, belediye çalışmaları içinde bulunduğunu, Belediye Meclisi Toplantısına objektif olarak halka duyurmak üzere katılan Kemal ERBEN, 5 Nisan 2016 günü Meclis toplantısında kamerası ile çekim yaparken Belediye Başkanı Ömer Şengöl’ün tek taraflı olarak, alenen ağır hakaretlerde bulunması iddiası ile Cumhuriyet Savcılığına durum intikal etmişti.

Cumhuriyet Savcılığının şahitler ve deliller incelendikten sonra hazırladığı iddianame Eğirdir Asliye Ceza Mahkemesinde yarın  30/11/2016 görülecek.

Olaydan 7 ay geçtikten sonra mahkemenin duruşmasına Belediye Başkanı Ömer Şengöl SANIK olarak, MÜŞTEKİ olarak da Eğirdir Ses Sahibi Gazeteci Kemal ERBEN’in katılması bekleniyor.

ŞENGÖL’DE ŞİKAYETÇİ OLMUŞTU...İŞTE SAVCILIĞIN VERDİĞİ KARAR...
Öte yandan Eğirdir Belediye Başkanı Ömer Şengöl’ünde şikayetçi olduğu Kemal ERBEN’in yaptığı Pazar yeri ile ilgili paylaşımın ‘İftira veya hakaret içerikli suç unsuru olmadığı, ELEŞTİRİ niteliğinde değerlendirilip Cumhuriyet Savcılığınca Kamu Adına kovuşturma yapılmasına yer olmadığına karar verildiği açıklandı.

İŞTE O OLAY VİDEO

 
Son Güncelleme: 00.00.0000 00:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
BASKANLIK SISTEMI OLSAYDI! 2016-11-29 14:14:08

ALIN SIZE BASKANLIK SISTEMI ; BASKAN OTOPARK ÜCRETINI 5TL YAPALIM DIYOR ; IYIKI ÜYELER VAR, YANLIS ÖNLENIYOR BÖYLECE, ESKISI GIBI OLSUN DIYORLAR! TEK ADAM SISTEMI OLSAYDI DEMEKKI OTOPARK ÜCRETI SIMDI 5TL OLACAKTI! MILLET SANKI PARA BASIYOR, ISCININ YÖVMIYESI VE ASKERI ÜCRET NE OLDUGUNDAN HABERI YOK GALIBA BEYEFENDININ! AYRICA GAZETECIYI ZOR DORUMA DÜSÜRENLER HERYERDE KONUSTUGUNUN ARKASINDA DURAMIYANLAR; GAZETECI DIYOR " HERSEY BURADA KAYITLI!" ONDAN SONRA KEM KÜM ACIKLAMA YAPMIYA CALISIYORLAR!

Avatar
MUHABIRLER VE OBJEKTIF HABERCILIK! 2016-11-29 14:20:43

GERCEKTEN ISINI DÜRÜST YAPAN GAZETECILER ; GERCEK KAHRAMANLAR! NE ZOR SARTLAR ALTINDA ISLERINI YAPMA MÜCADELESI VERIYORLAR! CEPHELERDE, ZOR YERDE, ZOR ZAMANDA NE ZORLUKLAR ALTINDA OLDUGUNU BILIYORDUK; DEMEKKI BURALARDADA CEPHELER KADAR ZOR VE SABIR ISI IMIS GAZETECILIK! HAKKIYLA DÜRÜST ISLERINI YAPAN GAZETECILERIMIZI SEN KORU VE BIZLERI ONLARSIZ BIRAKMA YARABBI! AMIN.

Avatar
helal olsun şengöle 2016-11-29 16:12:53

adamları pusturdu valla başkan. akp üyeleri bile ses çıkaramıyor ne istiyorsa kabul ettiriyor. veli gök şengöle resmen yol vermişsin. adam meclis üyelerini yerin dibine soktu. ramazan beyde maşallah mhp değilde şengölün sözcüsü adam gazeteciyle tartışıyor ramazan gazeteciye fırça kayıyor. gözüme girdin şengöl 5 yıl daha sen başkanlık yap. maşallah adamın dibisin valla 15 dakika ne mhp lisi ne akp lisi azını açamadı. adamlara hakaret ettin sesleri çıkmadı ve her şeye evet dediler. başkan şengöl.

Avatar
Kemal SÜNTÜR 2016-11-29 17:31:32

Görüntüleri izledim.Deliller sabit Ömer AĞAYA baya bir ceza gözüküyor. Yargıtaya giden ve 3 yıl olan sahtecilikten cezada onaylanırsa Ömer ağayı kimse tutamaz.Daha önce beni parelelin ekibi kurtarır diyormuş, Kelin ilacı olsa başına sürer. Parelelin ekibi kendini kurtaramıyor.

Avatar
Mehmet TETİK 2016-11-29 19:11:22

Ya deli oğlan ya çok neşeli. İnsan biraz utanır.

Avatar
Osman ÇAKAL 2016-11-29 19:33:01

Eğirdirli olarak utanır oldum. Bu adamı görmekten de utanıyorum, Yahu bir belediye başkanı hiç proje ile gündeme gelmez mi?Bizim ki ya mahkeme,ya hapis, ya çalışanların maaşını ödememek, iş yeri kapatmak, iş yeri tahliye etmek, işyerine ceza yazmak,işçi çıkarmak gibi işlerle gündeme geliyor. Adam asli görevlerini bilmiyor.

Avatar
ali 2016-11-30 04:07:26

Kardes suan otopark 5 tl Eğirdir. .

Avatar
hüseyin özkan 2016-11-30 07:16:13

kemal şengöle ayna tutmuş :) bakmış kendini görmüş sahtekar...

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32