haber32
banner77
07 Şubat 2017 Salı 21:52
Isparta'nın Yeni Milli Eğitim Müdürü Geliyor..
haber32

Milli Eğitim Bakanlığı’nın geçen hafta çıkardığı kararname ile Kahramanmaraş İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet Emin Akkurt Isparta İl Millî Eğitim Müdürlüğü’e atanmıştı.
 
İlimiz Isparta’ya atanan Kahramanmaraş İl Millî Eğitim Müdürü Mehmet Emin Akkurt başarılı müdürler sıralamasında..

14 Şubat Salı günü Kahramanmaraş İl Millî Eğitim müdürlüğünde görev teslimi yapacak olan yeni Isparta İl Mllî Eğitim Müdürü ilk kez Haber32'ye konuştu.
 
Akkurt, Isparta İl Milli Eğitim Müdürü İlyas Can’la geçen hafta Antalya’da bir bölge toplantısında bir araya gelerek ilimiz Isparta’nın eğitim-öğretim konusunda Can’dan ayrıntılı bilgi alışverişinde bulunduklarını ifade etti. 

Ispartada eğitim çıtasını Vali’miz Şehmus Günaydın’ın, velilerimizin, öğrencilerimizin, Isparta halkının da gayretleriyle yükseklere çıkarma mücadelesini vereceklerini ifade eden yeni Milli Eğitim Müdürü Akkurt; muhtemelen Şubat’ın yirmisine doğru ilimiz Isparta'da olacağını belirtti.
 
Merkeze alınan Isparta önceki Müdürü İlyas Can’ın ve Yeni müdür Mehmet Emin Akkurt’un yeni atama kararnamelerinin yerlerine ulaştığı bilgisi de Haber Merkezimize ulaşan bilgiler arasında...

haber32
Son Güncelleme: 07.02.2017 22:24
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
muhalefet 32 2017-02-07 23:06:02

ıspartanın 4 yıldır duydugu en güzel haber olmalı.eğitimde 5 yıl geride idik ilyas can la fark 10 yıla cıktı.

Avatar
öğrenci velisi 2017-02-08 19:46:49

şube müdürlerinden de gitmesi gerekenler var mı?

Avatar
Selahattin çetinkaya 2017-02-08 08:20:17

hayırlı dertli fedakar vefakar gayretli bir müdürümüz olur inş.......

Avatar
hazal 2017-02-08 13:11:37

şehmettin ıspartanın başina ne geldiyse sen gibi yalamaladan geldi.ısparta mem tarihinde en verimsiz, basiretsiz, iş bilmez eğitimi en alta indiren bir müdür olarak tarihe gececektir ilyas can

Misafir Avatar
şehmettin 11 ay önce @hazal

hazal=yere düşen kuru yaprak

Beğenmedim! (1)
Avatar
Yaman 2017-02-07 22:30:52

Isparta fetöyle mücadele de sınıfta kaldı. Bir tek vali beyin çabasıyla bu iş yürümez, yürūmedi de. Ilyas beyin çabaları siyasi engellere takıldı. Fetö den açığa alınan okul müdürü eski yerine geri geldi, sonra bu müdürün fetö cü öğretmeni ortaya çıkarması beklendi o da nasıl olacaksa. Fetö den tutuklu kocanın karısı hala görevde açığa bile alınmadı. Ya da tam tersi anlayacağınız fetö ile mücadelede başarısızlık ve vali beyle koordine olamayan bu güne getirdi. Kahramanmaraş yerel haberlerine bakıp yeni müdür beyin fetö ile mücadelesini analiz ederseniz siz aynı kanıya ulaşabilirsiniz.

Avatar
Şehmettin 2017-02-08 11:54:54

devletimizin i̇lyas beyi daha üst makamlarda değerlendirmesi lazım. çok donanımlı, karizmatik, cesur ve lider özellikli bir insan.

Avatar
mem ciiii 2017-02-08 23:40:02

mem den birileri tııırrrrlamaya çalışıyoruuu

Avatar