27 Kasım 2016 Pazar 12:49
Bu Darbe'yi Önlemek Senin Elinde..
haber32
Dün itibarıyla Yurdumuzda dövizini boz, oyunu boz kampanyası başladı. İnternet ve mesaj yoluyla bu kampanyadan herkes birbirini haberdar etti.

Kampanya şu şekilde... "New York ta karanlık güçlerin Türkiye masasında  "Türk Ekonomisini batıracağız göreceksin" diyen Rotchild ve Kissenger hainlerine karşı direnmemiz lazım. Ekonomide suni kargaşayı Aydın Doğan Medyası başta olmak üzere maşalarıyla yapmaya başladılar. Doları ve Euroyu aşırı yükselterek faizin Merkez bankası tarafından arttırılması hedeflenmekte ve Türkiye gereksiz yere borçlandırılmaya çalışılmaktadır. Derhal ‼ dövizini Türkiye için boz kampanyası yapmamız lazım lütfen bu kampanyaya destek veriniz.

15 Temmuzda ülkemize ölümüne sahip çıktık. Şimdi başka bir mücadele başlıyor. Allah aşkına döviz almayın olanı bozdurun ki küçük hesaplarımızla onların büyük hesaplarına gelmeyelim. Lütfen kampanyaya destek için paylaşınız.‼

Çünkü başka Türkiye yok.‼ Denildi.
Son Güncelleme: 27.11.2016 12:49
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş 2016-11-27 13:15:10

Evet bu tam akcilar icin bir kampanya. Gorelim bakalim zeka seviyeleri. Ulkei batirdik diyemeyen diplomasiz CB ve sembolik başbakanın para bulma çabalarından başka birsey değil. Hani bu feto bitmisti? Hic dusunmuyormusunuz biten bir sozde orgut bunları yapmaya nasil muktedir oluyor? Bu kampanyaya ilkonce bilal gemilerini satarak ve ellerindeki milyon dolarlik saatlerle paraları sifirladiklari villaları elden cikararak baslasalar ya.Hic şehitlere ses cikarmayan baskomutan dolarlari bozduruyor mu?

Avatar
dolar ya dolmazsa 2016-11-27 13:16:22

darbeyi ben önleyeceksem, ekonomiyi ben düzelteceksem e adama demezler mi senin ne işin var orada, sen ne işe yarıyosun?

Avatar
aşkın 2016-11-27 13:45:09

Ekonomi cortladı... Bırak doları kurusunuz varmı sorsanıza

Avatar
Bojuware 201 2016-11-27 14:39:57

Yorumunuz kriterlerimize uymamaktadır.

Avatar
NE OLDU BÖYLE? 2016-11-27 18:47:36

ÜLKENIN GELDIGI DURUMA BAK ! KALMADIMI BIR HAYIR SEVER ISADAMI ; EKONOMIMIZI KURTARACAK !!!!

Avatar
Şirin pabuç 2016-11-27 19:58:04

Hahahohohohoho:))))))))))))))))))))))

Avatar
DEMEMISMIYDI? 2016-11-27 21:25:02

ERBAKAN DEMEMISMIYDI! EVIN YARAMAZ OGLU HER SEYI SATAR, HALI, KILIM VB NE VARSA ; BUNLARDA DEVLETIN BÜTÜN BIRIKIMLERINI ÖZELLESTIRME ADI ALTINDA SATIYORLAR, FABRIKALARI , KITLERI ; DAGLARI GÖLLERI SATACAKLAR ; SATACAK BIR SEY KALMAYINCA NE YAPACAKLAR !" DEMISTI SON SECIM MITINGLERINDE RAHMETLI !

Avatar
Dolarla hac organizasyonu 2016-11-27 23:27:25

Hac organizasyonlari dolar la mi yapilacak hala biri buna el atsa. Her seyi vatandastan beklemeyin. Biz de bittik pahaliliktan

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32