haber32
banner77
19 Eylül 2017 Salı 19:16
Isiad' a Katılarak Meydan Okumuşlardı
haber32

2014 yılında İSİAD'tan yapılan istifalara karşılık olarak 118 kişi İSİAD derneğine katılmıştı.

Kaderin garip bir cilvesi ve ilginc bir tesadüfdürki bugün 118 kişi Bylock ve fetö'dan haklarında operasyon ve gözaltı kararı çıktı. Bir çoğu gözaltında, bir çoğu firari ve bir çoğuda aranıyor.

2014 yılında 17-25 Aralık'tan sonra Devlet ve Hükümete açık bir savaş olarak görülen bu İSİAD'a katılımı kamuoyu hayretle izlemişti.

haber32
Anahtar Kelimeler:
ıspartaısiadFetö
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Dede 2017-09-19 19:46:39

Eskiden bunları Allah için severdim. Dine ve millete hizmet ediyorlar diye. Şimdi Allah için nefret ediyorum. Dine ve millete ihanet ediyorlar ve dini değerleri tahrip ediyorlar diye.

Misafir Avatar
ss 3 ay önce @Dede

http://www.haber32.com.tr/isparta/isiada-118-yeni-is-adami-katildi-h74594.html

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kaan 2017-09-20 00:52:01

Ne mutlu o günkü şartlar da istifa edebilme cesaretini gösterenlere!!!

Avatar
Kara 2017-09-19 19:48:09

Ulan aptal Haşhaşiler. Siz kiminle dans ediyorsunuz. Devletle dans edilir mi.

Misafir Avatar
karaya 3 ay önce @Kara

kara kara kara

Beğenmedim! (0)
Avatar
Useyin 2017-09-19 20:10:09

Bunlar hep dışarıda

Avatar
Kaan 2017-09-20 09:30:02

Ak partinin meclisbuyeleri fazla canini yakti heralde ne zaman bi haber olsa altina yaziyosun... Ip belli nasil olsa yaz buazdaha klavye sovalyesi

Avatar
Serkan 2017-09-19 19:42:11

Kader ocaklarına noktası noktasına rakamı rakamına ateş düşürüyor artık. Ne yaptılarsa ters tepiyor. Bir de bu CHP zihniyeti kime bulaşmışsa onu batırmış. 2000 li yıllarda MHP'yi batırdığı gibi. Şimdi de fetoya yapıştı onu tutuyor. Neticede birbirini batıracaklar. Demiş ya atalarımız ......... bastığı yerde ot bitmez diye

Misafir Avatar
Bojuware 201 3 ay önce @Serkan

o chp nin vatan eylediği toprakta onun hürriyeti cumhuriyette bugün hvlayıp zırlıyorsun. chp sana bile neler yapmış.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Demir 2017-09-19 19:44:13

Kainatta tesadüfe yer yoktur. Yaprak bile onun izni olmadan, atom tanesi bile ondan emir almadan hareket edemez. Kaldı ki büyük rakamların denk gelmesi kesinlikle tesadüf değil onu Allah denk getirmiştir

Avatar