haber32
banner77
17 Ekim 2016 Pazartesi 16:44
Ünlü İş Adamı Bahattin Şenol Tutuklandı
haber32
ISPARTA'DA FETÖ/PDY örgütüne yönelik sürdürülen soruşturma kapsamında geçtiğimiz hafta gözaltına alınan iş adamları emniyetteki ifadelerinin ardından mahkemeye sevk edildi.

Ardından tutuklama talebiyle mahkemeye sevk edilen iş adamı Bahattin Şenol tutuklandı.
Son Güncelleme: 17.10.2016 16:47
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Aaa 2016-10-17 18:16:09

Allahın adaleti şaşmaz kim nereden geldi ne oldu bahattin bey

Avatar
İYAŞ PARK? 2016-10-17 20:13:20

İYAŞ PARK ın finansörünün HAKAN ŞÜKÜR olduğu söyleniyor Bunun arkası araştırılmalıdır?

Avatar
Kul hakki Bahattin bey 2016-10-18 03:59:26

Suclu ve sucsuz olduna adalet karar verir yalniz tek bildigim sey yaptigin iste harama hileye ve calmaya kalmayacaksin Bahattin bey ve oglu ben sizlere hakkimi helal etmiyorum . Biraz arastirirsaniz nerede hile ve duzgun is yapmadinizi bulursunuz ozellikle oglun iyi dusunsun .

Avatar
BU İŞ 2016-10-18 05:20:13

YILLARDIR DÜŞÜNÜYORUM KARIKOCA MAAŞ ALIYORUZ YÖNETİCİLİK YAPTIK ESNAFLIK YAPIYORUZ HALA ...RABBİME HAMDOLSUN KIT KANAT GEÇİNİYORUZ .DİĞERLERİNE BAKIYORUM MÜTAİT İŞ ADAMI ALTINDA GEÇİNENLER BİRDEN BU KADAR ZENGİNLİK NASIL OLUR BU İHTİŞAMLI GÖSTERİŞLİ YAŞAM ARABALAR EVLER PORŞELER...BU NASIL DİN NASIL İMAN NASIL BİR İNANÇ BU SANKİ HİÇ ÖLMEYECEKSİNİZ. SİZİ RABBİME RAHMAN VE RAHİM OLAN ALLAHIMA HAVALE EDİYORUM..

Avatar