Koronavirüs sebebiyle tüm dünyada olduğu gibi Türkiye'de de ekonomide dalgalanmalar yaşandı. İnşaattan gıdaya çoğu sektör pandemi döneminde kuvvet duruma düştü. Koronavirüs salgınının büyük ölçüde atlatılmasıyla birlikte normalleşme dönemine girildi. Piyasanın hızlanması için çoğu sektöre bankalar göre kredi kampanyaları düzenlendi. Her sektör, bankalardan rahatlıkla kredi yararlanma imkanı buldu. Bankaların bazı sektörleri 'riskli' olarak değerlendirmesi, bu sektörlerde çalışan binlerce insanın mağdur olmasına niçin oluyor. Kredi kampanyalarını düzenleyen ve yararlanan sektörler, tüm çalışmalarını medya üzerinden yapmasına karşın medya sektörünün kapsam dışarıda bırakılması trajikomik bir durum ortaya çıkarıyor. Bilindiği üzere; salgın sebebiyle işleri durma noktasına gelen inşaatçılar ve galericiler normalleşme döneminde başlayan kredi kampanyasıyla her yerde ayağa kalktı. Kredi oranlarının Cumhuriyet tarihinin en az seviyesine çekilmesi; ev ve araba satışlarını patlattı.     Bu haber sizlere www.haber32.com.tr farkıyla sunulmuştur