Dacia, 6.5 milyon adet satışı geride bıraktı Renault Grubu'nun 1999 yılında satın alması sonrası atağa kalkan Dacia, 2004 yılında tek model ile pazara antre yapmıştı. Günümüzde toplamda 6 adet araba modleine sahip şirket, 2004 yılından bu yanlamasına dünyada 6,5 milyon satış gerçekleştirmeyi başardı. Marka, Türkiye'de ise 2004 yılından bugüne (Nisan sonu 2020) toplam 387 bin 866 adet satmak gerçekleştirdi. DACİA
Basın lansmanı 2004 yılında Türkiye- Kapadokya’da gerçekleştirilen Logan toplamda 1,8 milyon adet satış gerçekleştirdi. Dacia, mahsul yelpazesini 2008 yılında Sandero ve Sandero Stepway modelleri ile zenginleştirdi. Markanın B segment modeli Sandero kısa sürede beklenen ilgiyi gördü. Marka, 2010 yılında ise SUV modeli Duster'ı araba severler ile buluşturdu. Sandero (Stepway dahil), bugüne değin toplam 2,1 milyon, Duster ise 1,6 milyon adet satış gerçekleştirdi. Sandero, Türkiye'de 2008 yılındaki lansmanından bugüne değin 104 bin 881 adet, Duster ise 2010 yılından bu yandan 119 bin 327 adet satış yaptı. dac Marka, 2007'de Logan MCV (station wagon) ve 2012'de Lodgy (MPV) ve Dokker (Multix ve Van) lansmanı ile eksiksiz bir ürün gamına sahip oldu. Lodgy lanse edildiği 2013 yılından beri 8 yıldır açık ara C-MPV (Multi Purpose Vehicle) segmenti lideri olarak konumlanıyor. Bu haber sizlere www.haber32.com.tr farkıyla sunulmuştur