KobiPBX Bulut Santral diğer bir deyişle IP santral hizmeti işletmelerin santral ihtiyaçlarının tamamını karşılamakla kalmaz aynı zamanda geleneksel santrallerde bulunmayan birçok gelişmiş özelikten yararlanma imkanı sunar.

KobiPBX Bulut Santral diğer bir deyişle IP santral hizmeti işletmelerin santral ihtiyaçlarının tamamını karşılamakla kalmaz aynı zamanda geleneksel santrallerde bulunmayan birçok gelişmiş özelikten yararlanma imkanı sunar. İşetmeler IP santral ile eş zamanlı sınırsız sayıda çağrı alabilir ve sahip oldukları dahili sayısı kadar dış arama yapabilir. KobiPBX Bulut Santral her ölçekteki işletmelerin ihtiyaçlarını en üst seviyede karşılayacak özelliklere sahip olduğundan işletmeler hali hazırda kullanmış oldukları PSTN/ISDN numaralarını Kobikom’a taşıyarak SIP uyumlu numara haline getirebilmekte, herhangi bir aracı cihaza gereksinim duymaksızın kullanabilmektedirler. IP Santral üzerinden yapılan konuşmalar standart olarak 3 ay süre ile saklandığı gibi  444’lü numaraların altında çalışan ISDN ya da PSTN numara türüne göre Gateway kullanılarak 444’lü numaraya gelen çağrılar Bulut Santral’e bağlanabilmektedir. Ayrıca Bulut Santral’e dahili numara sayısı kadar dış hat da tanımlanabilmektedir.

IP santral sayesinde işletmelerin hizmet kalitelerini artırabilirler. Çağrı sonrası gerçekleştirilen müşteri memnuniyet anketi ile müşterilerin, çalışanların vermiş olduğu hizmetten ne kadar memnun kaldığı ölçümlenebilmektedir. Görüşmenin ardından çağrı anket modülüne aktarılan müşteriler farklı başlıklardaki düşüncelerini tuşlama yöntemiyle belirtebilirler.

IP santral hizmetlerinin arayanı öncelikleştirme özelliği bazı müşterilerin VIP olarak karşılanmasını sağlar. İşletme tarafından belirlenen numaralar aradığında çağrı kuyruğunda beklenen çağrıların önüne alınarak öncelikli olarak cevaplandırılabilir ve VIP müşteri hizmetleri sunulabilir.

Santrale gelen son çağrının ilgili temsilciye aktarılması özelliği temsilcinin aradığı kişi işletmenin ana numarasını geri aradığında IP santralin arayan numarayı en son kimin aradığını hafızasında tutup gelen çağrıyı doğrudan ilgili temsilciye düşürmesini sağlar. Bu özellik sayesinde arayan kişiye zaman tasarrufu sağlandığı gibi şirket santralinin meşgul edilmesi de engellenmiş olur.

Kullanıcıların meşgul ya müsait olduğu, sistem üzerindeki aktif çağrılar gerçek zamanlı olarak izlenebileceği gibi çağrı yoğunluğu ekran üzerinden takip edilerek, müsait olan dahili abonelerin üzerine tıklanıp bilgisayar üzerinden çağrı başlatılabilmektedir. Hangi kuyrukta kaç adet çağrının beklediği ve kuyruktaki bekleme süreleri de anlık olarak görüntülenebilmektedir.

Bulut santral üzerinden yapılan görüşmelerin maliyetleri görülebildiği gibi bulut santral hizmetine ilaveten VoIP hizmet sağlayıcı olarak hizmet verilen müşterilerin arama maliyetleri ve paketlerinde kalan dakikalar da anlık olarak görüntülenebilmektedir.

TTS entegrasyon özelliği ile web servis API aracılığıyla santrale gönderilen metinler TSS yardımıyla sese çevrilebilmekte ve anlık olarak okutulabilmektedir. Böylece CRM gibi farklı yazılımlardan alınan dinamik veriler ses dosyasına çevrilip gerçek zamanlı olarak dinletilebilmektedir.

Geriye dönük çağrıların anlık olarak raporlanabilmesi özelliğiyle şirkete gelen kaçan çağrıların listesi anlık ya da geriye dönük olarak raporlanabilmekte,  kaçan çağrının hangi kuyrukta ne kadar süreyle hatta bekledikten sonra kapattığı ayrıntılı olarak görüntülenebilmektedir.

0850 Hat Alın Sayısız Avantajdan Yararlanın

Kobikom üzerinden 0850 hat alma işlemi işletmelere birçok avantaj sağlamakta olup iletişim altyapılarının güçlendirilmesi bunlardan biridir. 0850 hat alan işletmeler konumundan bağımsız numara kullanma imkanı elde ederler. İnternet erişiminin olduğu her yerde 0850 numara kullanılabilir. Kablo kirliliğinden ve bakım ihtiyacından kurtulmayı sağladığı gibi 0850 hat arama maliyetlerini de %70-80 oranında azaltmaktadır. Sabit hat ücreti ödenmeyen 0850’li numaralar arasından işletmeye özel ve kolayca akılda kalabilecek bir seçim yapma imkanı bulunur. Sınırsız çağrı özelliği ile müşteri kaybı önlenmekte, kurumsal kimlik oluşturma yolunda bir avantaj elde edilmekte ve telefon faturaları yarı yarıya azaltılmaktadır. Gelen çağrılar için yönlendirme ücreti ödenmemekte, gelen ve giden çağrıların anlık olarak raporlanması mümkün olmaktadır. 0850’li numara HD ses kalitesi ile mobil telefon üzerinden kullanılabilmektedir.

VoIP uyumlu 0850’li numaralar SIP cihazlarla ya da uygulamalarla internet erişiminin olduğu her yerde kullanılabilen sabit numaralar olarak tanımlanabilir. Birçok kurumsal işletme SIP tabanlı ve konumundan bağımsız sabit numaralar olan 0850’li numaraları kullanmayı tercih etmekte olup bunun nedeni hem teknik hem mali açıdan işletmelere birçok avantaj ile geleneksel PTSN ya da ISDN numaralarda olmayan gelişmiş özellikler sunmasıdır. 0850’li hatların bağlantısı için bakır telefon hatlarındakinin aksine fiziksel kablo kullanımına gerek duyulmaz.

0850’li numaralar santral ile, yönlendirme ile ve uygulama ile kullanılabilmektedir. Santral ile olan kullanımda KobiPBX IP santral, mevcut IP PBX santral ya da mevcut Analog santral üzerinden kullanım tercih edilebildiği gibi yönlendirme ile kullanım IVR üzerinden yönlendirme ya da direkt yönlendirme şeklinde olabilmektedir. Uygulama ile kullanım ise bilgisayar ya  da mobil uygulama aracılığı ile yapılabilmektedir.

0850 hat alma işlemi https://www.kobikom.com.tr/ adresindeki Gelişmiş Numara Seçme sayfasından ücretsiz ya da ücretli özel bir 0850’li numara seçilerek yapılabilir. Ardından Online Abonelik sayfasındaki yönlendirmelere göre gerekli bilgiler girilir. Bu işlemlerin tamamlanması ile birlikte kendi adınıza ya da işletmeniz için 0850 numara tahsis etme imkanını elde edebilirsiniz.