Dev üreticiler ve şirketler corona virüsü önlemlerine dikkat çekmek için ilginç kampanyalara imza atıyor. Bunun son örneği ise Mercedes-Benz'den geldi. Alman üretici sosyal mesafeye uyarı çekmek için logosunu değiştirdi.

Şirketler de sosyal mesafeye dikkat çekmek için bir takım kampanyalar düzenliyorlar. Bu kampanyaların en bilinenlerinden ikisi, Volkswagen ve Audi'nin yayınladığı videolar olmuştu. Volkswagen ve Audi'nin ardındaki sosyal mesafeye dikkat çeken araba üreticileri arasına acilen de Mercedes-Benz katıldı.

Webtekno'nun haberine tarafından Mercedes-Benz, sosyal mesafeye uyarı çekmek için logosunda değişikliklere gitti. Logoda yer alan Mercedes-Benz yıldızı, daha küçük hale getirilerek etrafındaki çemberle yıldızın arasında bir mesafe oluşturulmuş.

Mercedes-Benz'in Facebook'ta yayınladığı sosyal mesafeye muhabere eden yeni logonun da gösterdiği gibi evden çıkmak zorunda kalındığı durumlarda sosyal mesafeye dikkat edilmesi gerekiyor. Salgının yavaşlaması ve durması için sosyal mesafenin yanı sıra uzmanların hatırlatmaya devam ettikleri öteki önlemlerin de alınması gerekiyor.

Bu haber sizlere www.haber32.com.tr farkıyla sunulmuştur