haber32
banner77
10 Kasım 2017 Cuma 19:15
Beklenen zam geldi! Ve tarihte ilk oldu
haber32

Dağıtım firmalarının belirlediği fiyatlar, rekabet ve serbesti nedeniyle şirketler ve kentlere göre küçük çaplı değişiklikler gösteriyor.

İLK KEZ 5 LİRA

Benzin fiyatları 5 lirayı göreli çok oldu ama, son dönemde yaşanan fiyat artışları bu kez motorini tarihte ilk kez 5 liranın üzerine taşıyacak. 

Dolayısıyla dizel arabasının deposunu 5 liranın altında bir fiyatla doldurmak isteyenlerin sadece gece yarısına kadar vakti var.

haber32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
akçılar nerede 2017-11-10 20:08:08

nerede bu akçılar? bi görelim bakalım

Avatar
mehteran 2017-11-10 19:39:29

verin mehteri

Avatar
HELAL OLSUN 2017-11-10 19:57:38

mesele türkiye ise değil 5, 15 tl bile seve seve veririm.

Misafir Avatar
Bojuware 201 1 hafta önce @HELAL OLSUN

yorumunuz kriterlerimize uymamaktadır.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
HELAL OLSUN 1 hafta önce @HELAL OLSUN

yorumunuz kriterlerimize uymamaktadır.

Beğenmedim! (1)
Avatar
vatandaş 2017-11-10 22:23:05

akaryakıt 5 veya 5.50 olacagına 2.5 tl olsa daha çok tüketilir ve daha çok devlet vergi alır bu şekilde vatandaş daha az araba kullanıyor ve devlet onca vergiden oluyor çare zam yapmak değil çare fiyatı düşürüp daha çok tüketim ve vergi geliri olmalı...

Misafir Avatar
İktisatçı 1 hafta önce @vatandaş

evet tüketim artarsa devletin vergi geliri artar ama türklirasıyla artar. bizler istasyonlardan akaryakıt aldığımız zaman türk lirasıyla alıyoruz fakat o petrol yurtdışından dövizle gelmek zorunda. ülkenin cari açık vermemesi için ithal edilen mallar(petrol dahil) tüketim kısıtlanmasına tabi tutulmak zorunda. yoksa döviz daha da yükselir. bunun çaresi ancak ihracatı artırıp ülkeye giren döviz miktarını artırmakla olur. fakat teknolojik alt yapı yeterli olmadığı için ihracatımız ithalatımızı dengeleyememektedir. turizmde bu cari açığı tamamen karşılayamamaktadır.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bojuware 201 2017-11-10 21:35:56

yorumunuz kriterlerimize uymamaktadır.

Avatar
Burak altunbas 2017-11-10 20:09:58

yorumunuz kriterlerimize uymamaktadır.

Avatar
yakup cemil 2017-11-11 11:40:16

heyt bee, dünyanın en düşük maaşlarıyla en pahalı mazotunu kullanırız itibardan tasarruf olmaz.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi