haber32
banner77
27 Ocak 2019 Pazar 16:13
Recep Özel, Sıralama Hayırlı Olsun
haber32

31 Mart Yerel Seçimleri'nde siyasi partilerin oy pusulalarında yer alacağı sıralama belli oldu. YSK'da yapılan kura çekimi ile belirlenen sıralamalarda tüm oy pusulasındaki sıralamalar belli oldu.

İLK SIRADA SAADET VAR
Kura usulü belirlenen listeye göre Saadet Partisi 1, BTP 2, TKP 3, Vatan Partisi 4, BBP 5, HÜDA-PAR 6, CHP 7, AK Parti 8, Demokrat Parti 9, MHP 10, İyi Parti 11, HDP 12'inci sırada yer alacak.

Konuyla İlgili Olarak Ak Parti YSK Temsilcisi Recep Özel Yaptığı açıklamada şunları kaydetti;

31 Mart tarihinde yapılacak olan Mahalli Seçimlerde, partimizin birleşik oy pusulasındaki yeri Yüksek Seçim Kurulunda gerçekleştirilen kura çekimine göre sekizinci sıra olarak belirlenmiştir. Hayırlı olsun.

Son Güncelleme: 27.01.2019 18:23
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Halk 2019-01-27 19:52:39

11 numara her zaman iyidir ve iyi olacak

Avatar
Ispartalı 2019-01-27 22:22:30

İYİ partinin adını yazmak zorunuzamı gidiyor

Avatar
1. sirada olsa ne olur 10. sirada olsa nolur? 2019-01-28 05:08:19

esnaf

Misafir Avatar
ak ahali 3 ay önce @1. sirada olsa ne olur 10. sirada olsa nolur?

balaman yaptı, şükrü beyde yapar.yaşasın ak parti,yaşasın balaman dönemi,yaşasın şükrü beyin başkanlığındaki ak belediye,yaşasın ak masa

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
bicerdover nuri 3 ay önce @1. sirada olsa ne olur 10. sirada olsa nolur?

burada bi adam var her yorumunda insanlara hakaret ediyor. davar lafini cok sik kullaniyor. gelsin de gorelim davar kimmis

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
memur 3 ay önce @1. sirada olsa ne olur 10. sirada olsa nolur?

niye davar diyorsun? adam kendi gorusunu paylasmis. gorusunu paylasmasinda bir problem mi var? o davarsa sen de ayisin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sanane 3 ay önce @1. sirada olsa ne olur 10. sirada olsa nolur?

sanane lan davar

Beğenmedim! (1)
Avatar
mustafa 2019-01-27 17:33:58

bagımsızların sıralaması yok mu

Avatar