haber32
banner77
04 Nisan 2019 Perşembe 15:29
Başdeğirmen Belediyeyi böyle devraldı..
haber32

Son Güncelleme: 04.04.2019 15:44
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
EYY GÜNAYDIN 2019-04-04 17:03:05

eyy günaydın kürt izzettinle bir oldun şükrü beyin aleyhine iftiralarla dolu gazeteyi çarşıda dağıttırdın. şimdi hangi yüzle devir teslim yaptın.

Misafir Avatar
haramiler tüyemeyeceksiniz 3 ay önce @EYY GÜNAYDIN

haramiler kaçın şükrü başkan yetimin hakkını sormaya geliyor.şükrü beyde yalakalık sökmez.eninde sonunda hesap vereceksiniz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KILAVUZ 3 ay önce @EYY GÜNAYDIN

kılavuzu karga olanın burnu b.kdan kurtulmaz

Beğenmedim! (1)
Avatar
adam gibi adam 2019-04-04 17:39:25

adam gibi adam yusuf ziya günaydın, gayet medeni bir şekilde görevini teslim etmiştir. acaba akp kaybettiği hangi belediyeyi bu şekilde teslim edecek.hep beraber göreceğiz. bırakın medeniliği teslim etmemek için her türlü zorbalığı yaptığını açık ve net olarak herkes görüyor.

Misafir Avatar
haramilerden hesap sorun 3 ay önce @adam gibi adam

seçimden sonra görev kusuru ve kamu zararı nedeni ile araştırma yapılması ve bunlar tek tek ortaya konup sorumlularına karşı davalar açılmalı ve yetimin yoksulun hakkı yiyenlerden sorulmalıdır.görevi gereği imara yer açıp.buradan cukka ve avanta alanlardan,şahsi seçim harcamalarını belediye kasasından yapanlardan,yamuk ihaleler ile cebellezi alanlardan hesap sor başkan.yetimin hakkını yemek nasıl oluyormuş görsünler.burunlarından fitil fitil gelsin ve gece gündüz uyuyamasınlar.bekliyoruz şükrü başkanım.yapmacik centi̇lmenli̇kler buna engel olmasın.yetimin ve yoksulun ahı bir yerde çıkar başkanım.biz gerekeni yapacağınızdan eminiz.Allah yolunuzu açık etsin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Vatandaş 3 ay önce @adam gibi adam

doğruları konuşsa etmezdim. ak parti düşmanlığı gözlerini kör etmiş. internet elinin altında açsın tüm teslim törenlerine baksın. burda atıp tutmakla olmuyor. mhp'liler ak partinin tırnağı olamaz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatandas'a 3 ay önce @adam gibi adam

kufur etme birader.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Vatandaş 3 ay önce @adam gibi adam

"teslim" mi etti?? ske ske alırlar ister etsin ister etmesin. ister gelsin ister gelmesin. yasal olarak başkanlığı bitmiştir. türkiye'nin hiçbir belediyesinde ak partililer belediyeyi basıp heryeri kırıp döküp zorla bayrak asmamışlardır. ama mhp'liler ısparta belediyesini ilk aldıklarında bunu yaptılar.

Beğenmedim! (6)
Avatar
fitil fitil getir şükrü bey 2019-04-04 16:52:53

seçimden sonra görev kusuru ve kamu zararı nedeni ile araştırma yapılması ve bunlar tek tek ortaya konup sorumlularına karşı davalar açılmalı ve yetimin yoksulun hakkı yiyenlerden sorulmalıdır.görevi gereği imara yer açıp.buradan cukka ve avanta alanlardan,şahsi seçim harcamalarını belediye kasasından yapanlardan,yamuk ihaleler ile cebellezi alanlardan hesap sor başkan.yetimin hakkını yemek nasıl oluyormuş görsünler.burunlarından fitil fitil gelsin ve gece gündüz uyuyamasınlar.bekliyoruz şükrü başkanım.yapmacik centi̇lmenli̇kler buna engel olmasın.yetimin ve yoksulun ahı bir yerde çıkar başkanım.biz gerekeni yapacağınızdan eminiz.Allah yolunuzu açık etsin

Avatar
doğrucu 2019-04-04 17:43:07

el izinde eski müdürün peşinden hiç ayrılmayan satış görevlisi bayan ve eşi ne zaman ak partiye geçiş yaptınız acaba balık baştan kokar ama koku zaten biliniyor haberiniz olsun...

Misafir Avatar
Ispartalı 3 ay önce @doğrucu

belediyedeki herkes bir gecede ak partili olmuştur :) yalakalık bunu gerektirir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Asgkdlbş 2019-04-04 18:53:51

Eyyy Şükrü bakalım verdiğin vaatlerde sözler de ne kadar duracaksın?

Avatar
Seçmen 2019-04-05 08:06:59

2 başkanı da tebrik ederim.liderliklerini yapıp kardeşlik mesajı vermişler.sagiyla soluyla bu vatan hepimizin.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi