haber32
banner77
18 Eylül 2017 Pazartesi 23:02
Kelime-i şehadet getiremeyen müslümanlar
haber32

Son Güncelleme: 18.09.2017 23:06
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
diyanet ve aileler nerde diye sormalisiniz!!! 2017-09-19 01:00:08

dinler arasi diyalok, din mensuplari arasinda diyaloklarda kosusturmaktan kendi cocuklarimizin imanin sarti olan kelimei sahadeti ögretememisiz!

Misafir Avatar
köy yanar................. 2 yıl önce @diyanet ve aileler nerde diye sormalisiniz!!!

aileden baslar egitim evet, ama kkö ve imamlar sirf cebleri düsündüklerinden bu milleti aileleri aydinlatamamislar, köy yanar dei taranir yorumlarda dil bilgisi hatasiyla ugrasiyor hala. bu milletin vergleriyle en yüksek bütce diyanete ayriliyor, din hizmetlileri gayet yüksek maas alacak askeri ücretli milletten alinan vergilerle ama millete din iman ögretmekten ziyade sirf cebleri doldurmak icin kosturduklarini gördükleri icin yeni neslin itibari ne inanca nede din adamlarina kalmamistir maalesef. uzun vadede bindikleri dali kestiler maalesef millet cahil birakarak görevini düzgün ifa etmiyen din adamlari!!!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
doğan 2 yıl önce @diyanet ve aileler nerde diye sormalisiniz!!!

diyolok değil diyalog kelimei değil kelimeyi, kelime-i sahadet değil şahadet

Beğenmedim! (1)
Avatar
DIYANET NEYLE MESGUL ACABA??? 2017-09-19 01:05:09

diyanete bu kadar büyük bütce ayrildigi halde; iste icraati milletin cehaleti! zaten fetönünde ülkemizde bu kadar yayilmasi diyanet eliyle olmamismidir. 15 temmuzda akan kanin, verilen canlarin, gazilerin sehitlerin müsebbibleride bu milleti dini yönden cahil birakanlarin vebali degilmidir.

Misafir Avatar
aile 2 yıl önce @DIYANET NEYLE MESGUL ACABA???

oraya buraya suç atacağına ailelerin aslı vazıfesı olan eğitim ailede başlar sözünü sana hatırlatırım...

Beğenmedim! (1)
Avatar
Bojuware 201 2017-09-19 17:12:17

ooopppp durun. kelimei şahadet getiremiyor aaa nasıl müslüman diye başlıcaksınız. peki kelimei şahadet getirip hırsızlık yalan talan süpyancılık yapan mı maktul böylelerinin taaaa damına koyayım.

Avatar
Bojuware 201 2017-09-19 17:16:04

ateis sahte diplamalı varmı ateis kul hakkı yiyen yalan talan hırsız varmı. şimdi biat ettiklerinize bakın alnı secdede sahte diplama hırsız namussuz sarıklı çarıklı dindar kindar o kadarda şerefsizler. adamın ateis olası geliyor sayenizde.

Avatar
Cemil 2017-09-19 19:59:09

2002 öncesi hırsızlığınız o kadar arttı ki artık memurun maaşını ödeyemez duruma geldiniz ve bırakıp kaçtınız. Şimdi ise hırsızlık o kadar azaldı ki devlet belkide bir yıl beş yıl on yıl memur maaşını peşin verebilir. Aslında Müslüman hırsız demekle dinsizliğinizi aleme ilan ediyorsunuz. Zarara rızasıyla girene de Ben ateşi seviyorum kardeşim yanacağım diyene de merhamet edilmez tabi. Ve tabii ki yanacaksınız

Avatar