haber32
banner77
03 Nisan 2019 Çarşamba 17:48
Yusuf Ziya Günaydın Matbata Törenine Gelecek mi ?
haber32

Isparta Belediye Başkanlığına seçilen Şükrü Başdeğirmen'in Perşembe Günü Saat 14:00'da Isparta Halk eğitim Merkezinde yapılacak törenle Mazbatasını alacağı öğrenildi.

Mazbatasını alan Başdeğirmen ardından Isparta Belediye Başkanlığı Binasına Gelerek görevi devralacak. Başdeğirmen'e görevi devretmek üzere Eski başkan Yusuf Ziya Günaydın'ın Belediyede hazır bulunacağı öğrenildi.

Son Güncelleme: 03.04.2019 17:50
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
neden 2019-04-03 20:31:16

neden geliyor damat mı öyle demiş? dilek hanım zeynep hanım da mı gelecekmiş? partiyi bitirdiniz. atattığınız nail beyi ve gürsan beyi de giderken alın onurlu bir şekilde...

Misafir Avatar
Bekleyen vatandaş 3 ay önce @neden

seçimden sonra görev kusuru ve kamu zararı nedeni ile araştırma yapılması ve bunlar tek tek ortaya konup sorumlularına karşı davalar açılmalı ve yetimin yoksulun hakkı yiyenlerden sorulmalıdır.görevi gereği imara yer açıp.buradan cukka ve avanta alanlardan,şahsi seçim harcamalarını belediye kasasından yapanlardan,yamuk ihaleler ile cebellezi alanlardan hesap sor başkan.yetimin hakkını yemek nasıl oluyormuş görsünler.burunlarından fitil fitil gelsin ve gece gündüz uyuyamasınlar.bekliyoruz başkanım

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
davraz'a 3 ay önce @neden

siktirtme belani bos bos yorumlar atma

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
davraz 3 ay önce @neden

mazbata torenini zevkle izleyecegim. sonra eve gidip hanimla fingirdesecegim. simdi de lokantadan pide soyledim onun gelmesini bekliyorum. yok boyle bir keyif.

Beğenmedim! (7)
Avatar
araslı 2019-04-03 20:08:57

mecbur gelecek aslarlar gıbı devır teslım yapacak

Avatar
ıspartalı 2019-04-03 19:17:27

ha şöyle ya

Avatar
Erdem 2019-04-03 20:09:18

İster Geldin İsterse gelmesin çokta önemli değil valla :)))

Avatar
Tarık 2019-04-03 20:10:27

Yzg gelseeeeedeee olurrr gelmesedeeeee biz gelecez

Avatar
Yavuz 2019-04-03 20:10:55

Allah aşkına gelmesin onun suratını görmek istemiyoz artık

Avatar
Osman 2019-04-03 20:11:26

Sayın Yzg gelsinde o surat ifadesini görelim :))

Avatar
Recai 2019-04-03 20:09:51

Bence Gelmesin kalpten gider bide orda Allah korusun :)))))))))

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi