haber32
banner77
11 Mart 2013 Pazartesi 07:58
10 üniversite 100 kolej olacak
haber32

 

Isparta Valisi Memduh Oğuz'un İlim ve Bilim Şehri Isparta' projesi toplumun hemen hemen her kesiminden destek görüyor.
 
Bu proje sayesinde Isparta’nın kaybettiği değerlerini yeniden kazanacağını belirten Vali Memduh Oğuz, "Isparta ilim şehri olduktan sonra kaybolan değerlerimizi yeniden kazanacağız" dedi. Tarihsel Zenginliği ve ilim tatbikatı ile yetiştirdiği ilim adamlarından örnek vererek Isparta’nın bir "İlim Şehri" olarak planlanmasını önerdi. Vali Oğuz Isparta’nın önümüzdeki dönemlerde 10 Üniversitenin 100lerce kolej ve Ana Okullarının olduğu bir ilim şehri olacağını söyledi. Oğuz, "Bizim maksadımız görev yaptığımız Isparta vilayetine methiyeler dizip onun diğer şehirlerin önünde ve üstünde yer aldığını iddia etmek değildir. Fakat tarihi boyunca ilme ve ilim adamlarına güzel bir beşik olmuş, sanki ilim pınarı gibi yüzyıllarca ilim fışkırmış bu vilayeti günümüzde geçerli olan Science cities" ve knovvledge cities" kavramlarıyla değerlendirip gerçek bir ilim şehri yapmaktır. Bu bir zorlama olmayacak ama tüm tarihi dönemlerde ve süreçlerde en fazla ilimle gelişen Isparta’nın doğal yapısına fıtratına uygun bir yöneltme olacaktır" diye konuştu.
Son Güncelleme: 00.00.0000 00:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ispartalı 2013-03-11 10:43:47

Muhterem güzel söylüyor da; 10 üniversiteye, yüzlerce koleje öğrenciyi nereden bulacak. Hiç hesap yapmış mı? bu yatırımın maliyeti nedir? Bu kadar kaynağı nereden bulacak? Hanfi yatırımcı parasını çöpe atacak? Müteşebbis para kazanmak için yatırım yapar. Bol keseden sallamak güzel. Mezun olduğu okulda işletme ve finans eğitimi alır. Bir nebze olsun bunları bilmesi bilmesi beklenir. Ama herhalde okulun arka kapısından fırlamış.

Avatar
ŞAM 2013-03-11 11:51:08

HAYAL DÜNYASINDA YAŞAMAK NE GÜZEL...!

Avatar
zeynep ebe 2013-03-11 11:55:53

Sayın valim bu sene açılan Davraz mahalleisndeki okulu bir züyaret edin, tarayıcı ve bilgisayarsız çocuklar orda, şu anki görevinizin gereğini yapın, elbette projeler üretmeniz dahada şık bir davranış tebrik ederim zat- alileriniiz efendim, davrazdaki okulu ziyaretinizle orumlarım son bulacak, saygılar. milli eğitim müdürü acaba haberdarmı çok merak ediyorum

Avatar
projesi 2013-03-11 13:35:01

sayın vali eleştirilince ilim-filim projesine bir kaç kelimeyle "science" "cities", knowledge gibi eklemeler yaparak filme yabancı kelimeler katıp bilimsellik yapmaya çalışıyor,,, bu projenin ne olduğunu bilen varsa söylesin lütfennnnnn valinin ikbal projesi belki...

Avatar
misafir 2013-03-11 14:48:58

türkiyede hangi ilde 10 üniversite 100 kolej varmış uyanda balığa gidelim. siyasetciler bile bu kadar üfürmüyor. çok hızlı siyaset yapacak anlaşılan

Avatar
hayaller??? 2013-03-11 15:33:17

abi bu nedir ya 10 üniversite 100 kolej... keşke hedef biraz makul olsaydı daha inandırıcı olurdu :)

Avatar
Zeki TARHAN 2013-03-11 20:27:52

AH VALİM AH!!! BU YORUMLARI OKUYUNCA,KANTARIN TOPUZU AKLINA GELİR MUTLAKA...VE; " BEN NE DEDİM YAHU?!!!" DERSİNİZ... Öyle zaman oluyor ki,argo sözcük ve deyimler,yerine göre "cuk" oturuyor...Örneğin; Bu haberde olduğu gibi "ATMA RECEP,DİN KARDEŞİZ" Ee,bir vali böylesine desteksiz atarsa,olacağı da bu...Sallamanın da bir ayarı-gayarı olur d'imi ama?... *** Vali OĞUZ,gece yatarken başını yastığa koyduğunda, şöyle düşünmüş müdür dersiniz:" İLİM ŞEHRİ-BİLİM ŞEHRİ" derken,kantarın topuzunu fazla mı kaçırdık acaba?" ...Evet,vali OĞUZ bilinçli yapıyor bunu ve toplumun da ciddiye almadığını farkedemiyor...Ne diyelim, ALLAH,vali OĞUZ'u bildiği gibi yapsın. *** Son söz: Allah Allah,valiler mi kuruyormuş bu üniversiteleri?!!! Ey YÖK duydun mu?!!!

Avatar
ali kaya 2013-03-12 08:08:42

dünya türkçe olimpiyatı düzenleniyor sayın vali bey konuşuyor science cities knowledge cities acaba bu kelimeler amerikaya mesaj mı.....

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi