haber32
banner77
03 Eylül 2011 Cumartesi 09:11
10 VELİ HAKKINDA SUÇ DUYRUSU
haber32

Isparta Milli Eğitim Müdürlüğü, "e-kayıt" Sistemine aykırı olarak çocuğunu farklı bir okula kaydettirmek için farklı ikametgah beyan ettiği tespit edilen 10 veli hakkında suç duyurusunda bulundu.

Milli Eğitim Müdürü Tacettin Yılmaz, gazetecilere yaptığı açıklamada, Milli Eğitim Bakanlığının ilköğretim öğrencilerinin ikametgahlarına en yakın okula yerleştirilmelerini sağlamak amacıyla "e-kayıt" uygulaması başlattığını, bu uygulamayla öğrencileri ikametgahlarına göre okullara kaydettiklerini söyledi.

Ancak bazı velilerin çocuklarını ikametgahlarına yakın okula değil farklı okula göndermek istediklerini belirten Yılmaz, 10 velinin, akrabalarının adreslerini kendi adresleri gibi beyan ettiğinin tespit edildiğini ifade etti.

Her velinin çocuğunu istediği okula göndermesi halinde bazı okullarda öğrenci yığılması yaşanacağına dikkati çeken Yılmaz, bazı okullarda ise öğrenci bulunmadığını söyledi.
Isparta’da başarının tüm okullara yayıldığını ifade eden Yılmaz, velilerin de bunu iyi kavramasını ve yanlış adres beyan etmemelerini istedi.

Yılmaz, şöyle konuştu:"Müdürlüğümüze bir vatandaş geldi. Tanıdığının çocuğunu kendi ikamet-gahına yakın bir okula yerleştirebilmek için çocuğunun misafir olarak gösterilmesini talep etmiş. Müdürlüğümüz tarafından yapılan takibat sonrası da çocuğun burada oturmadığı anlaşılmış ve bu kişiye 640 lira ceza uygulanmış. Şimdi adam kara kara düşünüyor ve çocuğun ailesinden bu parayı ödemesini istiyor.Böyle olaylara maruz kalmamak için ikametgahınıza yakın bir okulu tercih edin."
Tacettin Yılmaz, şu ana kadar farklı ikametgah gösteren 10 kişiyi tespit ettiklerini ve haklarında hukuki işlem başlattıklarını bildirdi.

Cumhuriyet savcılığına suç duyurusunda bulunduklarını söyleyen Yılmaz, çocukları evinde kabul eden kişiler hakkında da 640 lira ceza uygulandığını söyledi.

haber32
Son Güncelleme: 00.00.0000 00:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
anti tacettin 2011-09-03 09:38:57

hade be ordan iktidar davulcuları bende zamanı gelince yapacağım aynısını hadi bi şikeyet edin bakalım bu ülke özgürse ben çocuğumu istediğim okulda okuturum buna ne sen nede milli eğitim karışamaz bu vatandaşların hemen bir araya gelip dava açmaları gerekir .ufak işlerle uğraşacağınıza ıspartanın eğitim kalitesini yükseltin tacettin bey siz geldiğinizden beri ısparta eğitimi yerlerde sürünüyor.

Avatar
kızgın veli 2011-09-03 09:47:06

son derece saçma bir uygulama.isteyen istediği okula kayıt yaptırabilmelidir.

Avatar
Şaka mı bu! 2011-09-03 12:24:07

İl müdürü bu konuda gerçekten dürüstse eğer Ülkü ilkokulunda şu anda okuyanların, Nazmiye Demirelde okuyanların ikametlerini incelesin. Hodri meydan. En saf kişiler bile farkeder ki okullardan servis kaldırılıyor olmadık mahallelere. nazmiye Demirelde okuyor ama Hızırbeyde batıkentte ışıkkentte oturuyor. Siz bunu fark edememişsiniz bugüne kadar şidmi 10 veli hakkında soruşturma açıyorsunuz. Ayrıca sizin aldığınız karar yönetmelikle belirlendiği için açılan davaya devlet kaybeder. genelde yönetmelik ve yönergelere göre açılan davaları kamu kaybetmiştir. En son örnek elektrikli bisiklete ehliyetsizlik cezasının iptali. Devleti küçük düşürüyorsunuz müdür bey. Siz o servisleri görmüyor musunuz? yada şaka yapıyorsunuz.

Avatar
Servisler 2011-09-03 12:29:59

AÇIK DAVET. 2 haftaya okullar açılıyor. Haber 32 den bomba bir haber bekliyorum bu konuda. Nazmiye Demirel, Ülkü, Naşide Halil Gelendost İÖO larının önünden kalkan servisler hangi mahalllere gidiyor bir sorun öğrencilere servis şoförlerine. İl müdürü topu topu 10 kişiyi yakalamış haber yapılıyor. Buzdağının görünmeyen kısmının fotografını çekinde İl müdürü nasıl bir durum olduğunu görsün. Zahmet edipte hiç gidip bakmış mı acaba okul giriş çıkışlarında okullarda ne gibi problemler var diye acaba. gidip baksaydı bu servisler nereye gidiyor diye merak edip baksaydı durumu görürdü. Müdürler makamı pek terketmek istemiyor. Mesela müftüler. Ispartadaki camileri vakit namazlarında neden dolaşmazlar. eksiklikler ne var, cemaat ne diyor niye kulak vermezler. durum aynen böyle malesef..

Avatar
adem çalışkan 2011-09-03 13:52:48

parayı bastın mı istediğin okula kaydederler mi? acaba. okulun eksiği gediğini sorsak 500-1000 tl falan versek. ya da sözü geçen birini aratsak. ne dersiniz

Avatar
vatandaş 2011-09-03 14:43:34

herkes iyi okulda okutmak istiyorlar haklılar seviyesi yüksek bir okulda

Avatar
taceddin 2011-09-03 15:26:43

ACABA MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ KOLTUĞUNU İŞGAL EDEN BEY KAÇ OKUL MÜDÜRÜNÜ ARAYIP USULSÜZ KAYIT YAPILMASI İÇİN ARACI OLDU.SAVCILIK VE İLGİLİ YERLER BUNU ARAŞTIRIP MÜDÜR BEYDEN BUNLARIN TOPLAM CEZASINI TAHSİL EDEBİLİRLERMİ?OKULLARIN AÇILDIĞI ZAMAN OKUL ÖNLERİNDE BEKLEYEN SERVİSLERİ İZLERSENİZ E KAYITIN NE KADAR GERÇEKÇİ OLDUĞUNU GÖRÜRSÜNÜZ.BIRAKIN VATANDAŞ İMKANLARI ÖLÇÜSÜNDE ÇOCUĞUNU İSTEDİĞİ OKULDA OKUTSUN.

Avatar
ISPARTA ISPARTA 2011-09-03 21:20:53

TACETTİN YILMAZ bürokrasiyi çok iyi biliyor demeye mi çalışılıyor? Yoksa herşei hakkıyla hakkniyetiyle yapıyor mu demeye çalışılıyor acaba...o zaman bende bir örnek vereyim:sayın Tacettin bey, benim bir yakınım aylıksız izin alacağı zaman sizin yerinize kim bakacak die soran biri? yani yasaların verdiği ve devlet memurları kanununda yer alan aylıksız izin hakkının kullanı şartlarından bihaber!!!NABEEEEEEER...

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi