haber32
banner77
09 Eylül 2017 Cumartesi 14:31
2004'te Zengin Teslim Ettim 2009'DA BATIK ALDIM
haber32

Günaydın, Bahçeli'ye hitaben konuştu

Günaydın, '15 Ocak 2011 ve 30 Ağustos 2013 konuşmalarınız beni dik ve diri tutuyor'dedi. Belediye Başkanı Günaydın, Gökkubbe'de konuştu. 2004 yılında teslim ettiğinde zengin olan Belediyeyi 2009 yılında fakir olarak teslim aldığını söyledi. Bahçeli'nin 2011 ve 2013 konuşmalarından kesitler sınan Günaydın, 'Bu konuşmalarınız bana şevk verdi.

Dik ve iri tuttu. Isparta Belediyesi borç batağından kurtarıldı. 60 milyon Tl olan bütçemiz 630 milyona yükseldi' dedi.
 

haber32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yzg 2017-09-09 15:56:51

yzazıklar olsun sana yusuf ne ufak adam(!)sın

Avatar
ıspartalı 2017-09-09 17:32:53

gene rahmetle anayım bende balamanın düşmanıydım ancak ölünün arkasından konuşmak sag insanlara yakışmaz varsa bir kabahati orda çekiyordur.ama seni ne yapmalı sende yedi düveline yetecek götürdün sen oraya gidince balabanla karşılaşırsın gibi geliyor bana tüyü yetmedik yetim hakkı ve bu ıspartalının hakkı senin de orda durumunu bilemiyom ama orada kanki olacağınız kesin artık oturur tavla oynarsınız.

Avatar
Ali Bilir 2017-09-09 16:49:17

Bu başkanın rahmetli balaman rüyalarına giriyor herhalde, yatıyor kalkıyor balaman rahmetli hayatta olsa bu kadar salvo savurabilecekmiydin

Avatar
Hasan 2017-09-09 18:14:58

Günaydın batık belediyeyi nasıl kurtardın belediyeden personellerin senin karın kızın daha birkaç yıl öncesi emniyette neden ifade verdiler belediyeyi kurtarmak içinmi yoksa vergi rekotrmeni kızıın içinmi

Avatar
Hüseyin 2017-09-09 19:38:42

acizlik böyle bir şey olsa gerek.

Avatar
Hasan 2017-09-09 17:48:05

Makama saygı duyarım siz rahmetlinin arkasından sallayın erkeklikmi bu şunu beyninize sokun bir ölünün arkasından konuşulmaz bilmiyorsan öğren sen halen ölüyle yarışyorsun senin ölümün nasıl olacak açaba

Avatar
Hasan 2017-09-09 18:02:04

Günaydın güaydın aklın. Belliki gecmişte kalmış ilerleyemiyorsun yazık çok belli

Avatar
aslı 2017-09-09 18:09:59

balaman ile ilgili tek bir laf etmedi.çapsız haber yapmayın .... sadece iki dönemi kıyasladı ve sonuna kadar haklıydı başkan.

Misafir Avatar
Hakikat 2 ay önce @aslı

Aslı hanım, eğer belediye batıksa bu yzg secimi kazandigindan beri borcu kapatamadida simdi niye belediyenin mülklerini satıyor. Satan biri varsa siz satıyosunuz. Balamsn döneminde satılan biyer olmamiş özelleştirilen olmıiustur

Beğenmedim! (1)
Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi