haber32
banner77
24 Nisan 2019 Çarşamba 13:00
31 Mart Zafer Pastası
haber32

Merkez İlçe Başkanlığı’nın dün yapılan Salı toplantısına Belediye Başkanı Şükrü Başdeğirmen de katıldı. Başdeğirmen için özel hazırlatılan pasta toplantıdan sonra kesildi.

Son Güncelleme: 24.04.2019 13:02
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ab 2019-04-24 13:21:57

artık tebrik ve pasta kesme işleri bittiyse hepimiz işimize baksak. sakız gibi uzaması pek hoş olmuyor.

Misafir Avatar
talaş osman 4 hafta önce @ab

testere, daha açık yazarmısın kardeş

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Testere kemal 4 hafta önce @ab

i̇mara açılan yerlerden kimler nasıl yer almış ortaya dökülsün.hem hak hukuk Allah kitap diyecekler hemde oturdukları makamı kullanarak avantaj ve avanta sağlayacaklar.bunun hepsi incelensin.burunlarından fitil fitil gelsin kim yaptı ise haramzadelerin.bırak kutlama ve pasta işlerini şükrü bey.

Beğenmedim! (3)
Avatar
araslı 2019-04-24 14:08:12

görende ıspartayı fet ettiler bırakın bu kutlamaları bır an evvel toplu konutlara başlayalım 5000 konut bıtmez

Misafir Avatar
tellak üsen 4 hafta önce @araslı

başladık ya kardeş özel duyuru mu istiyorsun?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Al açar 2019-04-24 15:41:10

Lan Bire Yavşaklar Adamlar Pasta kesti diye eleştirenler zamanında belediyenin önünde deva kestiklerinde nerelerdeydiniz be vicdansızlar zorunuzamı gidiyo pasta kesmeleri kesecekler tabii deve kesseler yeridir

Misafir Avatar
ab 4 hafta önce @Al açar

la davar. biz deve kesilmesin demiyoruz. kesilsin.bizde şükrü abiye verdik oyumuzu. yalnız bu yalakalığın sonu gelsin.

Beğenmedim! (0)
Avatar
... 2019-04-24 14:15:00

biz yeme içme dostu değiliz.

Misafir Avatar
binbeşyüz memet 4 hafta önce @...

biz de değiliz amma.....

Beğenmedim! (0)
Avatar
ısparta 2019-04-24 15:39:15

fevzi̇ özdemi̇ri̇ anlayamadik beklenti̇si̇ hala gerçekleşmedi̇ gali̇ba ..yazik yazik

Avatar
GÖZLEMCİ 2019-04-25 09:43:25

cahilliğin dizboyu olduğu yerlerde böyle şeyler görülür. sanıyorlarki sanki ıspartayı düşmanların elinden kurtardık. Allah akıl nizam versin. memleket kimlere emanet.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi