haber32
banner77
12 Ekim 2018 Cuma 16:34
800 Milyon liralık yatırımın kurdelesini kesti..
haber32

Cumhurbaşkanı Erdoğan, kurdele kesmeden önce Isparta’ya yapılan hizmetleri saydı, açılışı yapılacak eserleri ve hizmetleri anlattı. İşte o konuşma:

Toplam yatırım bedeli 788 milyon TL’yi aşan 41 kalem hizmet ve proje.

Eğitim yatırımları, okullar, spor salonları.

Sağlıkta 6 milyon TL

SDÜ 24.5 milyon

Kredi Yurtlar Kurumu 231 milyon TL

Şarkikaraağaç Gençlik Merkez

Tapu Kadastro Müdürlüğü il müdürlüğü

Aile ve Sosyal Politikalar Müdürlüğü

Ulaşım 341 milyon TL 160 km. bölünmüş yol, 70 km. yol

İl Özel idaresi 126 milyon TL

Hayırlı uğurlu olsun

Tüm kurumlarımızı tebrik ediyoruz.”

haber32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yaleveçli 2018-10-12 17:13:08

dalgamı geçiyorsunuz insanlarla ne yatırımı nereye bölünmüş yol antalya yolu facia eğirdir yolu facia Allahtan göltaş yolu idare eder..................

Avatar
Veli 2018-10-12 16:59:32

yusuf ziya günaydın.cumhur ittifakı olmuyor.sana güle güle

Avatar
araslı 2018-10-13 09:37:27

sanayı yok bır an once teşvık gelse sanayı gelsın ıs gelsın

Avatar
Gözleri var görmezler! 2018-10-12 20:38:13

Hala kıt aklıyla güya dalga geçenler var. Ak Parti öncesi ve sonrası olarak bir bakın kardeşim. Kör müsünüz ülkenin köyünden kentine her yerde Hükümetin eli var, hizmeti var. Size karneyle ekmek dağıtanlar müstehak!!!

Misafir Avatar
Hasan 3 gün önce @Gözleri var görmezler!

Dereboğazı yolu,Gelendost yolu yapısı da biz görmüyoruz herhalde Karadenizde git te yatırım gör

Beğenmedim! (0)
Avatar
Fikri 2018-10-12 18:16:06

bu fabrikalarda binlerce işci çalışacak evine ekmek götürecek ve ıspartada işsizlik olmayacak!

Avatar
Cesur dölübol 2018-10-13 11:09:29

gelen misafirler toplum polisleri,danışmanlar,görevliler kebabı nereden yedi ve parasını kim ödedi kaç lira ödedi.tasarruf böyle mi yapılır ? açıklayın bilelim.yok öyle 3 köfte 5 lira.bilmemiz lazım.

Avatar
veli 2018-10-13 12:54:25

mhp li yiğit kardeşlerim.sizler bu vatanın bütünlüğü için reise her zaman destek verdiniz.reisin yanında eşrefi mahlukat oldunuz.dimdik durdunuz.bozkurt idiniz akkurt oldunuz.cumhur ittifakını bozmayınız.bu memleket için bir ziya değil 1000 ziya feda olsun.onun için reisin işaret ettiği ak parti adayı kimse ona yüklenip onu seçelim.mhp nin yiğit,kahraman,bozkurt olan dostlarımız cumhur ittifakı aynen devam edecek.

Avatar
vatandaş 2018-10-15 08:05:51

ısparta dışına çıkarsanız yatırımları görürsünüz. ancak ıspartaya yok kardeşim. kimse inkar etsin ıspartaya birşey yok

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi