haber32
banner77
12 Mart 2013 Salı 09:00
ADAYLIĞINI DUYURDU
haber32

Mhp'den ilk Başkan aday adayı Uğur Bestelci..

Edinilen bilgilere göre Mhp Belediye Başkanlığına ilk aday adayının Uğur Bestelci olduğu, yakın çevresine ve Mhp genel merkezine bunu duyurduğu öğrenildi.

Son Güncelleme: 00.00.0000 00:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KOCA RESİS 2013-03-12 09:20:32

ZİYA GÜNAYDIN VARKEN SAYIN UĞUR BESTELÇİYE NE GEREK VAR GÜNAYDININ ISPARTAYA TEKRAR HAYIRLI OLSUN

Avatar
abuzittin kesekağıdı 2013-03-12 09:23:43

Uğur Bey hiç boşuna heveslenmeyin, Ortadoğu ve Balkanların en büyük Belediye Başkanı olma yolunda emin adımlarla ilerleyen Kenan VARDAR abimiz varken hepiniz havanızı alacaksınız!!! Partisi, siyasi görüşü hiç önemli değil. Halkın özünden gelen ve halkın gönlünde taht kuran Kenan VARDAR abimiz Allahın izniyle belediye başkanı olacak ve Isparta şaha kalkacak!!! Ispartada hiç kimse boşuna seçim kampanyası yapıp paralarını heba etmesinler. En büyük başkan Kenan VARDAR abimiz..... ötesi yok!!!! o kadarrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!

Avatar
ABİDİN NURSAÇAR 2013-03-12 10:12:12

ALOOOOOOOOOO Herkes haddini bilmeli.

Avatar
SEVDALISI 2013-03-12 10:14:43

Sayın Yusyuf Ziya GÜNAYDIN varken siz kim oluyorsunuz uğur BESTELCİ senin kilon kaç para yapılan hizmetler karşısında bu başkanın karşısında saygı durman lazım.

Avatar
HASAN 2013-03-12 12:36:36

HAYDAAAAA BİR BU EKSİKTİ TAMAM ARTIK

Avatar
ABDULLAH TANRIVERDİ 2013-03-12 12:40:45

BEN HER ŞEYİ BİLİRİM BENDEN BAŞKA KİMSE BİLMEZ,HER ŞEYİ BEN İYİ İDARE EDERİM,KİMSE KONUŞMASIN BEN KONUŞURUM,HERKES DİNLER,HERKES YANLIŞ YAPAR,BEN YAPMAM,BEN ASLANIM BEN KAPLANIM,TİCARİ HAYATIM BAŞARILARLA DOLUDUR.DÜN DÜNDÜR BU GÜN BUGÜNDÜR DİYEREK SIKIŞTIĞIM ZAMANLAR İŞTEN SIYRILIRIM.DİYEREK BENDE BAŞKAN ADAYLIĞIMI İLAN EDİP BU ISPARTAYI DÜZE ÇIKARACAĞIM.BEN ABDULLAH TANRIVERDİ.SOS ADAY ADAYI

Avatar
ÇOBAN YILDIZI 2013-03-12 13:01:42

HİÇ BOŞUNA HEVESLENMEYİN ZİYA BAŞKANIM YİNE BAŞKAN KİMSE KARŞISINDA DURAMAZ.ıSPARTA YUSUF ZİYA BAŞKAN SAYESİNDE ISPARTA OLDU.HALKIMIZ BUNU İYİBİLİR.BAŞKANIMLA ÖLENE KADAR ELELE.KİM TUTAR BİZİ.

Avatar
Mete 2013-03-12 16:22:14

Tabiki gönlümüz Başkan Günaydından ama her MHP'linin aday adayı olma hakkı var, aday olup olmayacağını delegeler karar verir. Lütfen saygı ve anlayış gösterelim.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi