banner121

Aedaş 2018'de 1 Milyon 365 Bin Çağrıya 20 Saniye İçinde Cevap Verdi

Günde ortalama 5 binden fazla müşterinin sorununa çözüm üreten AEDAŞ çağrı merkezinin çağrı karşılama oranı yüzde 98,8 seviyelerini aştı.

Isparta 25.12.2018, 14:12
Aedaş 2018'de 1 Milyon 365 Bin Çağrıya 20 Saniye İçinde Cevap Verdi
banner123

Günde ortalama 5 binden fazla müşterinin sorununa çözüm üreten AEDAŞ çağrı merkezinin çağrı karşılama oranı yüzde 98,8 seviyelerini aştı. Müşteri memnuniyeti yüzde 95'lere çıkan AEDAŞ çağrı merkezinde, sesli yanıt sistemindeki bilgilendirme ve yönlendirme anonsları dahil müşteri temsilcisine ulaşmak en fazla 30 saniye sürüyor .

Antalya, Burdur ve Isparta'da 2 milyon müşterisine elektrik dağıtım hizmeti veren Akdeniz Elektrik Dağıtım A.Ş. (AEDAŞ), kesintisiz enerji için 7/24 çalışırken her yıl milyonlarca çağrıya çözüm üretiyor. Günde ortalama 5 binden fazla müşterinin istek ve sorunlarına yanıt veren çağrı merkeziyle ilgili yapılan müşteri memnuniyeti anketinden oldukça yüksek puan aldıklarını söyleyen AEDAŞ Genel Müdürü Bahadır Müdüroğlu, "Çağrı merkezimizi arayan müşterilerimizle en son kasım ayında yaptığımız memnuniyet anketimizde müşteri memnuniyet oranı yüzde 95'lere çıkmış durumda. Hedefimiz bu oranı yüzde 100'lere taşıyabilmek" dedi.

"Genel müdür ve yöneticiler telefon başında"

Müşterilerin taleplerini direkt dinlemek üzere çağrı merkezine giderek çağrı alan ve geri bildirimde de bulunan Bahadır Müdüroğlu, "Tüketici dostu bir firma olarak müşteri odaklı çalışıyoruz. Enerji dağıtımını yaptığımız her noktaya hızlı, kesintisiz ve en verimli hizmeti kusursuz bir şekilde ulaştırmak temel ilkemiz. Bu sırada müşterilerimizin istekleri, şikayetleri bizim için çok önemli. Bundan sonra düzenli olarak ayda bir yönetici arkadaşlarımla çağrı merkezine gelip müşterilerimizin bizden beklentilerini ilk ağızdan dinleyeceğiz" değerlendirmesinde bulundu.

1 milyon 365 bin çağrıya 20 saniye içinde yanıt verildi

2017 yılında toplam 1 milyon 629 bin çağrının yüzde 99,29'unu karşılayan AEDAŞ'ın çağrı merkezi, bu yılın ilk 10 ayında toplam 1 milyon 463 bin çağrı aldı. Ocak-Ekim itibarıyla çağrı karşılama oranı yüzde 98,88'ler seviyesinde gerçekleşirken AEDAŞ'ın hedefi bu rakamı yılsonuna kadar yüzde 99'ların üzerine taşımak.

1 milyon 463 bin çağrının 1 milyon 365 binini 20 saniyenin altında bir sürede yanıtlayan AEDAŞ'ın çağrı merkezinde sesli yanıt sisteminden 'müşteri temsilcisine bağlanma' seçeneğini tercih edenler 1 saniye içinde müşteri temsilcisine ulaşıyor. Sesli yanıt sisteminin bilgilendirme ve yönlendirme anonsları dahil edildiğinde müşteri temsilcisine bağlanma süresi en çok 30 saniyeyi buluyor.

Sorunun çözümü sonrasında geri bildirim de yapılıyor

En çok aydınlatma, borç nedeniyle kesilen enerjinin açılması talebi ve sayaç işlemleri ile ilgili çağrı gelirken müşteri ile müşteri temsilcisi arasında ortalama görüşme süresi 100 saniye sürüyor. Bu süre içinde müşteriye mutlaka bir çözüm önerisi sunuluyor veya ilgili talebi değerlendirme kapsamına alınıyor. En yüksek müşteri memnuniyeti ile çalışmalarını sürdüren AEDAŞ'ın çağrı merkezine müşteriler tarafından bırakılan ihbar, talep ve şikayetlerin çözümünün ardından geri bildirim de yapılıyor. Yaklaşık 24 saat içerisinde müşteriye geri dönülerek istek ve şikayetlerinin durumu hakkında bilgi veriliyor.

Çağrı merkeziyle kadın istihdamına destek

Elektrik dağıtımının öncü şirketi AEDAŞ, çağrı merkeziyle özellikle 'kadın istihdamına' da destek oluyor. Toplam 154 kişinin hizmet verdiği AEDAŞ'ın çağrı merkezinde çalışanların yüzde 72'sini yani 111'ini kadınlar oluşturuyor. Çalışanlarına düzenli olarak eğitimler sunan AEDAŞ, özellikle çağrı merkezi çalışanlarına yönelik stres, öfke kontrolü ve yönetimi, teknik ve kişisel eğitimler düzenliyor. - ANTALYA

Kaynak: İHA
haber32
haber32
Yorumlar (0)
haber32 haber32
kapalı
Günün Anketi Tümü
Sizce Isparta'nın En Büyük Sorunu Nedir?
Namaz Vakti 27 Ocak 2020
İmsak 06:36
Güneş 07:59
Öğle 13:15
İkindi 15:58
Akşam 18:21
Yatsı 19:40
Puan Durumu
Takımlar O P
1. Sivasspor 18 40
2. Fenerbahçe 19 37
3. Başakşehir 19 36
4. Trabzonspor 18 35
5. Alanyaspor 19 35
6. Galatasaray 19 33
7. Beşiktaş 19 30
8. Göztepe 19 29
9. Malatyaspor 18 24
10. Gaziantep FK 19 24
11. Çaykur Rizespor 18 23
12. Denizlispor 19 22
13. Gençlerbirliği 19 21
14. Konyaspor 19 18
15. Antalyaspor 19 17
16. Kasımpaşa 19 15
17. Ankaragücü 19 13
18. Kayserispor 19 11
Takımlar O P
1. Hatayspor 19 40
2. Erzurum BB 19 34
3. Bursaspor 19 33
4. Keçiörengücü 19 29
5. Adana Demirspor 19 28
6. Akhisar Bld.Spor 19 28
7. Ümraniye 19 28
8. Menemen Belediyespor 19 28
9. Altay 19 27
10. Giresunspor 19 27
11. Balıkesirspor 19 24
12. Fatih Karagümrük 18 23
13. İstanbulspor 19 20
14. Altınordu 18 19
15. Osmanlıspor 19 17
16. Adanaspor 19 14
17. Boluspor 19 14
18. Eskişehirspor 19 10
Takımlar O P
1. Liverpool 23 67
2. Man City 24 51
3. Leicester City 24 48
4. Chelsea 24 40
5. M. United 24 34
6. Tottenham 24 34
7. Wolverhampton 24 34
8. Sheffield United 24 33
9. Southampton 24 31
10. Arsenal 24 30
11. Crystal Palace 24 30
12. Everton 24 30
13. Burnley 24 30
14. Newcastle 24 30
15. Brighton 24 25
16. Aston Villa 24 25
17. West Ham 23 23
18. Bournemouth 24 23
19. Watford 24 23
20. Norwich City 24 17
Takımlar O P
1. Barcelona 21 43
2. Real Madrid 20 43
3. Sevilla 21 38
4. Getafe 21 36
5. Atletico Madrid 21 36
6. Real Sociedad 21 34
7. Valencia 21 34
8. Villarreal 21 31
9. Athletic Bilbao 21 31
10. Osasuna 21 28
11. Granada 21 27
12. Real Betis 21 27
13. Levante 21 26
14. Deportivo Alaves 21 23
15. Eibar 21 23
16. Real Valladolid 20 22
17. Mallorca 21 18
18. Celta de Vigo 21 17
19. Leganés 21 15
20. Espanyol 21 15
Günün Karikatürü Tümü