haber32
banner77
12 Eylül 2018 Çarşamba 13:53
Ak Parti Belediye Başkan aday adayları belli olmaya başladı
haber32

Sezgin GÜLATAN Kimdir?

1965 yılında Isparta Merkez Emre Mahallesinde doğdu. İlk Öğrenimini Gazi İlkokulunda tamamladıktan sonra Orta ve Lise öğrenimlerini Isparta Merkez İmam Hatip’te tamamlayarak mezun oldu. Sonrasında Eskişehir Anadolu Üniversitesi İşletme Bölümü’nden mezun olan Gülatan, 1984-1995 yılları arasında Serbest Muhasebecilik ve Mali Müşavirlik yaptı. Aynı zamanda 1993 yılında Isparta’da herkes tarafından bilinen “Turşu Market” adı altında ticaret hayatına başlayan Gülatan şuanda; Gayrimenkul, Turizm ve 25 yıldır süregelen Turşu Market’in işletmecisidir. Ayrıca 2009 Yerel Seçimlerinde Merkez Turan Mahalle Muhtarı olan Gülatan iki dönemdir görevini devam ettirmektedir. Uzun bir süre ise Muhtarların Dernek Başkanlığı görevini yürütmüştür. 

Gülatan Refah Partisinde siyaset hayatına başlamış. Fazilet Partisi’nin kurulması İle Kurucu Merkez İlçe Başkan Yardımcılığı görevini yürütmüştür. Daha sonra AK Parti ile siyasete devam eden Gülatan muhtarlık görevi nedeni ile sonrasında yöneticiliğe devam etmemiştir. 
Gülatan; evli ve 2 çocuk babasıdır.

haber32
Son Güncelleme: 12.09.2018 19:56
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Adil 2018-09-12 14:00:49

boşa gezmi̇yo gökgözün yaninda

Misafir Avatar
Selam 2 ay önce @Adil

Çok doğru ve yerinde bir tespit olmuş

Beğenmedim! (0)
Avatar
aslı 2018-09-12 14:18:01

en azından fetö bulaşığı yok temiz adam.fetöcüler olmasın da kim olursa olsun

Avatar
ıspartalıgenç 2018-09-12 20:08:43

sükrü başdeğirmen

Avatar
get turşunu sat allah aşkına 2018-09-12 14:01:43

senden falan olmaz get oynaşman ya. kadir dalı seçin bitsin bu iş. osman zabunla hele hiç olmaz.

Misafir Avatar
emreli 2 ay önce @get turşunu sat allah aşkına

sizin seçtiklerizide gördük 10 yıldır belediyeyi alamıyorsuz :)

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Merhaba 2 ay önce @get turşunu sat allah aşkına

Yıkıntıcı Gadirden hec olmaz

Beğenmedim! (3)
Avatar
Isparta 2018-09-12 22:29:59

Yakışır abime.Yardimsever, mazlumun yanında , başkanlık yapabilecek yapıda başarılı bir insan

Avatar
çandırlı 2018-09-13 08:37:35

ş.başdeğirmen olmalı..bi düşünün Allah aşkına .muhtar da iyi biri ama yzg nin karşısına çıkacak tek kişi oo.

Avatar
Ispartalı 2018-09-12 20:07:23

Hakka hukuka riayet etmek şartıyla hayırlı olsun

Misafir Avatar
Mealci 2 ay önce @Ispartalı

Mealci zihniyeti var zararı olur bunun.

Beğenmedim! (5)
Avatar
Hasan Yıldız 2018-09-13 08:40:32

Çok komiksin editör Akpnin tek şansı Osman Zabun

Misafir Avatar
emreli 2 ay önce @Hasan Yıldız

o zaman niye aday olmadı kaç yıldır bırak aday olmayı gösterdikleri bile beceremedi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yusuf alır o zman 2 ay önce @Hasan Yıldız

osmanla olmaz

Beğenmedim! (1)
Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi