haber32
banner77
11 Şubat 2019 Pazartesi 09:30
Ak Parti'de Adaylar Buluştu
haber32

AK PARTİ’DE BELEDİYE  BAŞKAN ADAYLARI BULUŞTU

AK Parti Belediye Başkan Adayı Şükrü Başdeğirmen’in ev sahipliğindeki programa tüm adaylar katıldı.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
AK Parti Delegesi 2019-02-11 10:17:01

tam da sokaktaki vatandaşın tanımına uygun bir fotoğraf olmuş, "zenginler kulübü". gurme restaruant dışında memlekette has ispartalıların işlettiği bir yer yok mu da canınız sıkıldı mı soluğu gurme de alıyorsunuz? millet bizi sokakta çevirip açım derken,sizin bu şımarıklığınız bitirecek partiyi.tüm fotoğrafları reise ilettik şikayetlerimizle,meydan bu kadar da boş değil,yeter.

Misafir Avatar
Bana ne yaw 7 ay önce @AK Parti Delegesi

gelsin kebablar,meşk edelim,zevklenelim.oylar hazır.ak parti kimi koyarsa koysun seçilir o kadar kıskananlar çatlasın.parası olmayan halk lokantasına gitsin kardeşim.parası olmayan köprüden geçmesin o kadar

Beğenmedim! (0)
Avatar
bir bilen 2019-02-11 12:17:53

bu başdeğirmeni gurme sevdası yıkacak. kardeşim halkın gidemediği yere sende git me ye cek sin. git halk lokantısına ya bu kadar zor mu

Avatar
olmamış 2019-02-11 14:46:51

i̇l başkanımız osman bey ayıp etmiş. eşofman giyseymiş iyi olacakmış

Avatar
Vatandaş 2019-02-11 12:55:51

Koltuk kardeşliği Yoksa akpartide birlik beraberlik falan bırakmadılar.

Avatar
Yalvaçlı 2019-02-11 14:55:17

Biz şimdi yarısı düne kadar akpartili bile olmayan bu kişiler için mi kapı kapı dolaşacağım. Güldürmeyin beni. Onlar utanmayabilir ama ben utanırım. Vekilleriyle dolaşsınlar.

Avatar
şükrüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü 2019-02-11 15:30:36

yapma şükrü bey senin kısa pantolunundan bahseden birine karşı vereceğin cevap bu mu? sor soruyu verebilirse al cevabı. şaldır şaldır ilistir gibi akan va-lilik otoparkını yzg kime ihale etmiş, kaç lira vermiş onu sor? gökkubbe gö-çünce zararı kim karşılamış bunu sor. i̇mara açılan yerlerden hangi akrabayı tahlukat eş dost yer kapatmış onu sor??? i̇lkokul çocuklarına karne hediyesini sadaka gibi veren yzg ye bunun parasını kim vermiş onu sor. milleti mevlanaya araba tutup gönderen siyasi propaganda ve reklam yapan zat-ı şerife bunların parasını kim karşılıyor onu sor. bu hafta ihale ile belediyenin hangi tarla tak-kasını satmış onu sor. ispartayı huston yapacaktı bostan mı yapmış onu sor. sor soruyu sor soruyu sor işte anla

Avatar