haber32
banner77
14 Ocak 2018 Pazar 12:24
Ak Parti'den Yakaören ve Aksu'ya Çıkarma
haber32

Ak Parti İl Başkanı Osman Zabun, İl Başkan Yardımcısı Serkan Keskin ve Yönetim Kurulu üyesi Salih Kurt, Yakaören’de vatandaşlarla buluştu. Vatandaşın sorunlarını dinlediler.

Ardından Zabun ve Başkan yardımcısı Mustafa Tutar Aksu'da çeşitli ziyaret ve temaslarda bulundu.

haber32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ak parti the end 2018-01-14 17:50:20

ısparta il yönetimi istenmeyen kişilerle dulu.halk yemiyor kusuyor....

Avatar
yazıklar olsun 2018-01-15 08:10:49

aksu bunu hak etmiyor. genç dinamik halkın gözdesi bir belediye başkan adayı gerek.

Avatar
dinamo 2018-01-15 09:05:54

heyt aslanlarım ver coşkuyu.

Avatar
osman zabunu istemiyoruz 2018-01-15 15:36:39

ak parti seçmeni il yönetimini istemiyor.... halkı çok zorlamayın seçimlerde gereken yapılır.altarnatif var mhpye oy veririz....

Avatar
çok zor 2018-01-17 10:24:59

her kesime hitap eden sevecen dürüt bir başkan adayı istiyoruz. gösteriş yapan değil icraat istiyoruz

Avatar
Aksu 2018-01-17 10:25:51

aksu da bu kadrolarda çok zor. gençleri iteleyen zihniyete hayır. ak gençlik nerede.

Avatar
aksu bu kadro ile ilerleyemez... 2018-01-17 10:27:12

ahmet başkan duruma el at. senin zamanında gençler arada bir oturup çay kahve pasta yerdi nerede o hızlılık jet başkan

Avatar
bir dost 2018-01-17 10:29:43

ahmet başkanı hiç sormayın çok hızlı ve pratik biraz aceleci olduğu için kaybediyor... gerekli yerlerde inşAllah aday görmek isteriz. aksu için büyük bir heyecan katar.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi