haber32
banner77
06 Kasım 2018 Salı 22:36
Ak Parti en uygun adayı araştırıyor..
haber32

AK Parti Genel Merkezi tarafından görevlendirilen Bursa Milletvekili Av. Zekeriya Birtan, Isparta'da çeşitli ziyaretlerde bulundu. Eski Baro Başkanı olan Birtan, Isparta Barosu'nu da ziyaret etti. Milletvekili Birtan'ın Isparta Belediye Başkan adaylığı konusunda araştırma yaptığı ve bazı görüşmeler yaptığı öğrenildi.    

Isparta Barosundan yapılan açıklama ise şu şekilde;

06.11.2018 Tarihinde Önceki Dönem Bursa Baro Başkanı bu dönem Ak Parti  Bursa Milletvekili  Av.Zekeriya Birtan Baro Başkanımız Av.Gökmen Hakkı Gökmenoğlu'nu Baro Yönetim Kurulu Üyemiz Av.Salih Kocagöz, Baro üyesi meslektaşlarımız Av.Arzu Elma Benli, Av.Hamidullah Armağan ve Av.Mehmet Ali Ertuğrul'un  katılımı ile makamında ziyaret ettiler. Kendilerine teşekkür eder şükranlarımızı sunarız.

haber32
Son Güncelleme: 06.11.2018 22:44
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
barbaros32 2018-11-06 22:57:18

ben burdayım sakın vizyonsuz çapsız zabun gibi hasbel kader vekil olan özel gibileri bulmayın yoksa günaydına devam

Misafir Avatar
Sen Kimsin 1 hafta önce @barbaros32

Kimin kafasindasin

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Isparta 1 hafta önce @barbaros32

Gec bunlari kardesim

Beğenmedim! (2)
Avatar
zabunla olmaz 2018-11-06 22:47:44

demedi demeyin

Avatar
Ispartalı 2018-11-06 23:32:51

Baro bașkanı aday olmalı.5 dönemdir bașkan olup herkesin beğendiği karșısına rakip bile çıkmayan çalışkan bir insandır.Onunla Isparta kazanır.

Misafir Avatar
get işine bak 1 hafta önce @Ispartalı

herkes işini yapsın.

Beğenmedim! (4)
Avatar
Haldun 2018-11-07 10:05:41

en iyi aday dürüst cesaretli doğruyu söyleyen mert kamu malından yemeyecek olan gökmen gökmenoğludur.hangi partiden aday olursa sülale olarak gökmen beyi destekliyoruz.gerisi faso fiso

Avatar
iht 2018-11-07 09:22:53

ben demiştim ıspartanın belediye başkan adayı en güzel ankaradan görülür, maaşAllah hepsinde de ne göz var.

Avatar
ayhan 2018-11-07 09:46:11

ısparta merkez için fetö ile ilintili adaylar var umarım dikkate alırlar.kendisi fetöcü eşi abla ama korundular şimdi aday olmaya çalışıyor yazıklar olsun aday ederseniz

Avatar
Katinanın makası var 2018-11-07 09:55:17

Millete sizin giyeceğiniz elbiseyi; biz keseriiiiiiiz, biz biçeriiiiiiz! Aman ne güzel keseriiiiiz, ne güzel biçeriiiiiz! Diyorlar âdeta!
Daha doğru adayı bulmakta bu kadar zorlanan partiye gelde oy ver, Şimdiden hayırlı olsun Yusuf Ziya Günaydın'a demeye gelmişler âdeta bakarmısınız!!!!
Kimileri çok yorgun, kimileri kibir denizinde, Ispartada Yzg, kaliteli hizmet edecek adaymı bulacak bunlar! Nasıl anlıyacaklar karpuz javun seçer gibimi?? Şu hâle bak , partinin düştüğü duruma bak! Genel seçimlerde ülkenin bekası elden gidiya dedik aldık oyları ittifakla, yerel seçimde bu söylemde oy getirmez!!!Zaten ittifak yok, böyle bir söylemde tutmaz!!!

Avatar
Ruhi 2018-11-07 07:30:16

Konu:FETÖ İLTİSAKLISI ŞAHSIN KORUNMASI Isparta ili emniyet müdürlüğünde görevli Abdullah Dorum Adlı şahıs: 1 Bankasya açık hesabı bulunması.. ..2 kendi oğlunu ilköğretim de örhüte müzahir okullarda 2014 yılına kadar okutması 3. Eşi özlem Dorum fetöden bylock kullanıcısı dönemin valisi halen tutuklu Memduh Oğuz. Eliyle pratisyen hekim iken isparta il sağlık müdürlüğü şube müdürü olarak atanması 4. Dönemin Fetöcü ve kaçak yada tutuklu emniyet müdürleri mehmet or ve M.Zeki Gürkan döneminde kom ve asayiş müdürü olarak görev yapmış aynı şahıslar ve tümü meslekten ihraç ve cezaevinde tutuklu olan müdürler ile yurt dışı Almanya. Gezillerine çıkması 5.Amcasının oğlu polis memuru İsmail dorum u halen meslekten ihraç ve tutuklu Isparta iline tainini dönemin fetöcü müdürlerin yardımıyla yaptırması. 6. Halen tutuklu fetö üyesi 40. Piyade tümen komutanı Mustafa Kurutmaz ın emir subayı yarbay Barış Özbek in. Ki bu da fetöden yargılanmaktadır Eşi Canan Özbek i kendi sorumlu olduğu şube olan uyuşturucu suçlar ile mücadele şubesine alıp korumak fetöye hizmet ve kripto değilmidir. Bu şahsı kim korumuştur

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi