haber32
banner77
22 Ocak 2019 Salı 13:07
Ak Parti İl Başkanı Osman Zabun, Belediye Kanadına yüklendi..
haber32

Ak Parti İl Başkanı Osman Zabun ''Satmadık, sattırmayacağız' diyorlar tonlarca ponzayı sattıklarını faaliyet raporunda yazıyorlar'' dedi.

AK Parti İl Başkanı Osman Zabun, Mehmet Erçakırın hazırlayıp sunduğu Basın Kulübü programında Şükrü Başdeğirmen'in açıklamalarının çarpıtıldığını ifade ederek Mhp Belediye Başkan adayı ve belediye başkanı Yusuf Ziya Günaydın a tepki göstererek “satmadık sattırmayacağız’ diyorlar.

Tonlarca ponzayı sattıklarını faaliyet raporunda yazıyorlar diyerek faaliyet raporunun sayfalarını gösterdi.

Son Güncelleme: 22.01.2019 13:25
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Fahri 2019-01-22 13:45:48

birbirinizden farkınız yokki, siz gelseniz sizde satacaksınız, ülkenin tankını satan ponzayıda satar. zaten aynı kafadan olduğunuz için cumhur ittifakı kurdunuz ya

Avatar
Kapitalist sermayenin tekeline herşey! 2019-01-22 14:49:15

Kendinin bütün milleti kalkındıracak projeleri olmadığı için sordu! Ispartanın şanssızlığı seneler öncede Sayın vekil "25km uzağınızdan hızlı tren geçiyor daha nenistiyorsunuz!"dediğinde, millet ona " niyeki biz öküz değiliz, 25km uzağımız geçen treni seyredip sevinecek, yokmu senin bu şehir için bir projen, yokmu senin bu şehir için bir hayalin!" dediklerinde sayın vekil " Vekilin projesi olmaz, projesi olan getirir biz takipçisi oluruz!" demesi kapitalizmin iştahını kabartıp Ispartanın nesi varsa sömürürüz diyen kapitalizmin büyük sermayeleri hemen projelerini sundular sayın vekile " 3 tane 1400 yataklı devlet hastanesi ve üniversite hastanesi bir şehirdebir çok irili ufaklı klinikler özel hastanelerin iş yaptığını görüp, hemen o alana göz diktiler devleti milleti sömürmek için!!3 tane devlet hastanesinin kapısına kilit vurdurarak ve atatürkün hatırası sümerhalı fabrikası yıktırarak özel sermaye hastanesi yaptılar, neymiş 25 yıl sonra binasını , hurdası yığını beton devlete kalacakmış!!!! Sen 25 yıl etini sütünü sömür, 25 yıl sonra kemiğini çöpünü millete devlete bırak!!! Bu Şükrününde kendinin bir projesi yok, Kapitalizmin alel acele Ispartanın kaymağını sömürmek için önüne getirdikleri her projeye sâhipleniyor! Bu projede bütün konaklama, yeme, içme, berber, kooför, hediyelik eşya işiyle iştigal eden Isparta milletinin bütün gelirine göz dikmiş bir kapitalist sermayenin projesi!!! Tabi bir arge yaptılar, Isparta yatılı ve günü birlik yerli yabancı çok ziyaretçisi olan bir il! Ne yapalım hemen biz bu sektörün bütün gelirlerini kapmalıyız diyor kapitalist sermaye, alel acele bir proje hazırlayıp getiriyorlar projesiz adayın önüne !!! Bizim aday'ın hemen işine geliyor , milletin buna tepkisi ne olur demeden hemen sarılıyor projeye, millete fâidemi verir , zararmı verir demeden!!!

Avatar
Hasan 2019-01-22 17:54:47

Onca şeker fabrikasını ben mi sattım. Altın yumurtlayan tavuktu. Söyleyene bak. Bu siyasey çok igrenclesti.

Avatar
mk 2019-01-22 22:34:39

başkan daha ne yapsın üretmiş satmış birketleri yiyecekmiydi gizli kapaklıda değil bak açık açık nekadar belediyeye kazandırdığınıda açıklamışlar rant da yok peşkeşde yok

Avatar
Güler misin Ağlar mısın 2019-01-23 00:21:32

Sayın Zabun avukat, madencilik faaliyetleri nedir bilir ama bu nasıl bir gaflettir?Ocaktan cikan malzeme islenerek bir kısmı bims blok diğer kısmı ham malzeme olarak satılır.Burada idrak edemediği ocak sahasını veya fabrikanın satilip satilmamasi olması gerekirken Zabun trajikomik bir şekilde İSBAS faaliyetini eleştirmiş.Osman bey ivedilikle madencilik nasıl yapılır bunu araştırsın, sonuçta belediyeye düzenli bir para girişi olmuştur.Lutfen once araştırın ne nasıl ne şekilde olur olmadı SDU deki hocalardan bilgi alın ama böyle açıklamalar sizi cidden komik duruma düşürüyor.Keşke Salih Serçe dönemindeki aksaklıklar onun zamanında mağdur olan isciler muhendislerin durumuna deginseydi daha isabetli olurdu.

Avatar
ısparta 2019-01-22 15:11:54

1997 yılında eğirdir isparta yolu yap boz yap boz bitmedi erk firması köşeyi döndü hasan balaban geldi ıspaşı sattı kısacası bırakın ıspartayı kendi haline sizden gelecek iyilik orda dursun birde isparta belediyesi memurları biraz daha özverili çalışşın biz bize yeriz

Avatar
mkk 2019-01-22 19:02:18

akp gibi fabrikayı satmadı. pomzayı satmayıpta yiyecekmiydi?

Avatar
Mantıklı düşünün 2019-01-22 22:30:23

zamanında çalışan fabrikayı zarar ediyor diye hurda ayırt hurda fiyatına satmadınız mi?daha siz milyon mu az bin mi az onu bilmiyorsunuz burdaki fabrikayla başka ildeki fabrikayı kıyasliyorsunuz...nasıl bır mantık bu ????

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi