haber32
banner77
02 Mayıs 2018 Çarşamba 10:37
Ak Parti Isparta Milletvekili olmak için aday olan isimler..
haber32

Ak Parti Isparta Milletvekili olmak için aday olan isimler..

haber32
Son Güncelleme: 02.05.2018 16:37
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş 2018-05-02 12:38:18

içlerinde kripto fetöcüler olabilir. umarım dikkat edilir de, yine kandırıldık deyip kurtulmazlar.

Avatar
aksacli 2018-05-02 13:12:34

kim gelirse gelsin içimizden gelsin. ıspartayı bilen gelsin karaağaçlı yalvaçlı ıspartalı gelendostlu farketmez.bizim adamımız gelsin. oyumuzu başka memleket insanına vermek istemiyoruz.

Avatar
aliköy spor 2018-05-02 20:36:52

ulan aliköy spor'un kadrosu bile bu kadrodan daha iyi be. bu kadar mı değersiz ısparta? yazıklar olsun. kusura bakmayın benden ak partiye oy yok artık. karamolla beye vereceğim oyumu.

Avatar
Vatandaş 2018-05-02 22:30:50

bu ne ya, teşkilatların hiç mi önemi ve yetkisi yok ?

Avatar
Yenilik Sart 2018-05-02 16:52:57

yeni yuzler sart , eskilerle devam edilirse vekil sayisi 4 den nasil 2 ye dustuyse bu secimde de 1'e duser. daha once vekillik yapanlar kesinlikle tercih edilmemeli ve 3 donem kuralina uyulmali diye dusunuyorum. yenilik sart !!

Avatar
Akısparta 2018-05-02 17:19:47

bunların yarısı akpartili bile değil ki. seviye de iyice düştü artık.

Avatar
ısparta 2018-05-02 15:08:56

bu liste dışında kalan kaçkişi ak partiyi satacak 4 kişi haricinde partiyi satacak kampanya başlatıyoruz bilene tatilll ( 4 kişi harcindeki hariç hepisi ak partiyi satacak bu ş..

Avatar