haber32
banner77
09 Şubat 2019 Cumartesi 22:39
Ak Parti Merkez İl Genel Meclisi üyeleri sızdı.
haber32

Ak Parti İl Başkan Yardımcısı Serkan Keskin liste başında yer aldı.

İkinci sırada Kadın Kolları Başkanı Sevim Köse, Gençlik Kolları Başkanı Yaşar Ünlü üçüncü sırada Kuleönü’nden Mükerrem Çetin dördüncü sırada, Musa Çolak, Sami Aygün ve Hasan Avcu listedeki diğer isimler oldu.

Son Güncelleme: 09.02.2019 22:49
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gülsüm 2019-02-10 01:09:31

Bunların çapı ne ki Isparta’ya ne verecekler. Sadece ayda 2.500 tl ye kalmışlar

Misafir Avatar
şükrüüüüüüüüüüüüüüüüüü 5 ay önce @Gülsüm

yapma şükrü bey senin kısa pantolunundan bahseden birine karşı vereceğin cevap bu mu? sor soruyu verebilirse al cevabı. şaldır şaldır ilistir gibi akan va-lilik otoparkını yzg kime ihale etmiş, kaç lira vermiş onu sor? gökkubbe gö-çünce zararı kim karşılamış bunu sor. i̇mara açılan yerlerden hangi akrabayı tahlukat eş dost yer kapatmış onu sor??? i̇lkokul çocuklarına karne hediyesini sadaka gibi veren yzg ye bunun parasını kim vermiş onu sor. milleti mevlanaya araba tutup gönderen siyasi propaganda ve reklam yapan zat-ı şerife bunların parasını kim karşılıyor onu sor. bu hafta ihale ile belediyenin hangi tarla tak-kasını satmış onu sor. ispartayı huston yapacaktı bostan mı yapmış onu sor. sor soruyu sor soruyu sor işte anla

Beğenmedim! (0)
Avatar
getti paralar 2019-02-10 02:07:43

ali bolatın arabaya kim binecek şimdi?

Avatar
Sızma 2019-02-10 10:18:50

çok eğitimli genç dinamik fikir sahibi üslubu düzgün adaylar :))) oy vermesin kimse diye maksatlı hazırlanmış bu listeler

Avatar
Fahrettin 2019-02-10 01:10:17

nabız yoklama operasyonu bu, tepki varmı diye kntrol ediyorlar

Avatar
Tarık 2019-02-09 22:57:51

Isparta için şimdiden hayırlı olsun diyelim

Avatar
Haydar 2019-02-09 23:09:04

İşte beklenen güzel şeyler oluor

Avatar
Adem 2019-02-10 07:23:17

Büyük siyasetçi deha olan Mustafa Emrem’i unutmayın mutlaka onada birşeyler verin gücenir. Çünkü bunlar bu memleketin eşrafından çok ama çok dürüst esnafları.!!!

Misafir Avatar
Haso 5 ay önce @Adem

Bunlardan bu memleke bir cacık olmaz çünkü önce kendi işinde başarılı sağlayacaksınız.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Dogrucu 2019-02-10 01:50:05

Dürüst bir esnaf siyasetçi arkadaşımız Allah yardımcısı olsun.Mehmet Ali şenol

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi