haber32
banner77
16 Nisan 2017 Pazar 21:05
Ak Parti ve Mhp Bir Araya Geldi
haber32

Ak Parti ve Milliyetçi Hareket Partisi yöneticileri bir araya gelerek tarihi zaferi değerlendirdiler. Karşılıklı fikir alış verişinde bulundular.
 

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Misafir 2017-04-16 22:25:40

Kendisini akp ye satan bir MHP neyin zaferinden bahsediyor.Omurgasizlar

Misafir Avatar
ysk nin kanunlara uymayip 2 yıl önce @Misafir

kanunlari kendine uydurmaya calisip mühürsüz sahte oylari kabul etmesi dünya basininda! bu durum bir zafermi gercekten!

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
kaybeden bahceli 2 yıl önce @Misafir

mhp bahceliye hayir dedi!

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
http://www.kanal32.com.tr/haber-15138-allahin_rece 2 yıl önce @Misafir

05 haziran 2015 - cuma 19:27

Allah'ın recep'i... yazık..
yalçın'dan videolu tepki: recep özel'in ne iş yaptığını en iyi burhan kuzu anlatıyor
gündem haberi
Allah'ın recep'i... yazık..

isparta siyasetinde sular durulmuyor, sevgili seyirciler.. ak parti i̇stanbul milletvekili burhan kuzu'nun katıldığı bir televizyon programında isparta milletvekili recep özel için "ne yapsın recep. Allah'ın recep'i. yazık" sözleri, isparta siyasetinde gündem yarattı. kameralar karşısına çıkan mhp i̇l başkanı i̇sa yalçın, o görüntüleri basına izletti, "recep özel'in ne iş yaptığını en iyi burhan kuzu anlatıyor" diyerek tepki gösterdi.

Beğenmedim! (2)
Avatar
.. 2017-04-16 22:08:39

koyun gibi güdülmeye devam siz layıksınız verin

Avatar
?????????????????? 2017-04-16 21:26:40

bu alinan yüzde 51 kimin oyu, mhp ninmi yoksa akp ninmi.

Avatar
Bozkurt 2017-04-16 21:42:54

Yalaka akif çapraz nerede

Avatar
Secimlerde saibe 2017-04-16 23:14:31

ülkemizde ünüversite ve memuriyet sinavlari hileli olurda secim sonuclari hilesiz ve saibesizmi olacak!

Misafir Avatar
saibeli oylarin kabulü kime yaradi. 2 yıl önce @Secimlerde saibe

saileli oylar 2 bucuk milyon, evetle hayirin arasinda fark 1 bucuk milyon.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
saibe iddalari cok güclü. 2 yıl önce @Secimlerde saibe

mühürsüz oylarini kabul edilmesini hangi parti istedi ise o partinin lehineydi oylar demekki. buda saibe iddasini güclendiren bir durum oldugu konusuyor millet. ne biliyorlardi mühürsüz oylarin cogunlukla hayir olmadiginida recep özel ysk ya müracat etti hemen daha oylar sisteme girerken. hayircilar bunlari sormak zorunda.

Beğenmedim! (1)
Avatar
??????????????? 2017-04-16 23:12:22

ysk dan önce secim zafer ilan itmekmi demokratiklesmek.

Avatar
gerci kurunun yaninda yasda yanarmis amma 2017-04-16 23:17:43

sabahtan sosyal medyaya düstü sandik basindaki sahtekarin oh oh diyerek bolca secim pusulalarina evet tercih mührü basmasinin görüntüleri, neyseki milletler layik olduklari sekilde yönetilirler.

Avatar
Misafir 2017-04-16 22:26:34

Kendisini akp ye satan bir MHP neyin zaferinden bahsediyor.Omurgasizlar

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi