haber32
banner77
07 Haziran 2018 Perşembe 12:47
AK Parti'ye Vatan ve Hisar morali
haber32

Milletvekili Adayları Süreyya Sadi Bilgiç, Recep Özel, Mehmet Uğur Gökgöz ve İl Başkanı Osman Zabun Teravih Namazından Sonra Vatan ve Hisar, İskender ve Gazikemal Mahallesin'de Kurulan Sohbet Çadırların'da Mahalle Sakinleri ile Biraraya Geldi.

haber32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
AK SEÇMEN 2018-06-07 13:34:39

partide sorun yokta vekiller ve il başkanında sorun var. halk istemiyor.istemeyen kişiler niye devamlı önümüze sunuluyor.illaki kusalımmı kardeşim?

Avatar
Ispartalı 2018-06-07 15:41:57

Recep özelin olduğu yerde moral olmaz adam hep sıkıntı

Avatar
selim 2018-06-07 13:36:17

ordaydım.....bomboş tu kendi kendine takıldı gittiler...

Avatar
sengetli 2018-06-07 13:32:46

bunlar hep beraber yetti artık tamam mı türküsünü mü söylüyorlar.

Avatar
eski akp li 2018-06-08 02:46:04

sayın akp milletvekili adayları ve il başkanı geçmişte hiç hisar mahallesine gitmişler mi? seçim zamanı gezin bakalım.

Avatar
Sabun Osman 2018-06-08 08:36:40

ya hala bu adamlara oy veren zihniyetin aklını s......

Avatar
Aslan Kuzu 2018-06-07 14:47:04

bende oradaydım. halkımızın aşırı ilgi ve alakasından çok yoğun sevgi selinden vekillerin gözlerinden mutluluk akıyordu. dik durun eğilmeyin 4 - 0 olacak bizim olacak. partimizde de vekil adaylarımızda il ve ilçe başkanlarımızda da sorun yok sıkıntı yok 25 hazirandan sonra türkünün kıralını çığırcez demedi demen

Misafir Avatar
kınalı koyun 2 ay önce @Aslan Kuzu

koyundan aslan olmaz kuzuuuuu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ya öylemi? 2 ay önce @Aslan Kuzu

kusura bakma da bence züğürt tesellisi senin ki ...

Beğenmedim! (0)
Avatar
ak partili 2018-06-08 12:00:44

sayın recep özel vekilim her şeyi anlıyorumda şu arkanızda duran gözlüklü genç ile galerici danışmanınızmı neci bi açıklama yapsanız her fotoda var sizle akrabamı yoksa neci bunlar belediye başkanı ve ilçe başkanlarını anladıkta bu ikisineci her gittiğiniz yerde poz veriyorlar

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi