24 Kasım 2016 Perşembe 15:28
Ak partide yoğun haftasonu
haber32
Ak Parti il başkanı Osman Zabun 26-27 Kasım tarihlerinde Kasım ayı ilce danışma meclislerini topluyor.

İki gün içinde merkez ilçe dahil 13 ilçede toplantılar düzenlenecek. Toplantı maratonunun ilk gününe genel merkez yerel yönetimlerden sorumlu başkan yardımcısı Sn. Salih Koca da eşlik ediyor.

Salih Koca ayrıca Cumartesi akşamı saat 20:00 de ŞARKİKARAAĞAÇ ta tüm kademe başkanları, belediye başkanları, il genel meclisi ve belediye meclisi üyeleri ile geniş katılımlı eğitim ve istişare toplantısı düzenleyecek.
Son Güncelleme: 00.00.0000 00:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ak parti ıspartada iyilik yapacaksa eğer 2016-11-24 17:36:48

tüm teşkilat istifa etmelidir. aydın bey gibi istifa etmeliler.

Avatar
Ali 2016-11-24 20:13:51

Bırak bu yoğunlukları falan fetöcü meclis üyesi için ne yaptın ne yapacaksın onu söyle yoklamasını verip gidip mecliste oturuyor sana ağır gelmiyor mu bu durum hani fetöcü yok dedinya ondan diyorum

Avatar
Ali 2016-11-24 20:13:51

Bırak bu yoğunlukları falan fetöcü meclis üyesi için ne yaptın ne yapacaksın onu söyle yoklamasını verip gidip mecliste oturuyor sana ağır gelmiyor mu bu durum hani fetöcü yok dedinya ondan diyorum

Avatar
istifa.. 2016-11-25 05:54:35

osmn zbn ve avenesi;rözel ve avanesi,bilgiç ş.karağaç avenesi istifa etmeli, teşkilat yeniden yapılanmalıdır.böylece;bilgiçin belediye başkanlığı hevesi,rözelin m.vek. hevesi,osmn zbn un m.vek. emeli sonlandırılmış olur ki;ısparta gerçekten ıspartalıların önü açılarak hizmet şehri halıne döner! vekillerimiz ıspartanın tecrit edildiğini görememekteler.herkes bir sevdanın peşine düşmüş.belediyeyi artık anlatmıyorum; anlatsam buradakı satırlar yetersiz olacağından,affınıza sığınıyorum saygılarımla!

Avatar
Ahmet 2016-11-25 07:30:14

Ey sevgili hemşerim tespitin çookk doğru.Artık Isparta bu avanelerden kurtulmalı.Ak parti Türkiyenin her yerine hizmette sınır tanımadı. Ama Ispartanın Ak parti siyasetçileri yüzünden son 14 yılda yapılan hizmetlere bakıyorum koca sıfır.Yeter artık!defolun gidin..Sanki başka Adam yokmuş gibi,bunlara bağlı kalınmamalı.Teşvik alacak iller arasında olmayan,bi türlü sanayi alt yapısı atılamyan atıl bir il olduk.Daha 20 yıl önce projeleri geçen dereboğazı ve konya yolu bitecek ne kadar acı değil mi?

Avatar
TAYYAR BEDİR 2016-11-25 08:53:14

Aynen katılıyorum.Şöyle bakıyorum;recep özel,Süreyya Bilgiç,Osman Zabun ve diğerleri ne kattınız Allah Aşkına?Son 14 yılda ne hizmet sundunuz?Teşvikte olmayan,sanayi alt yapısı yok edilen bir ile çevirdiniz.Ak parti;Türkiye de delmedikleri dağ,yapmadıkları yol kalmadı,Gel gör ki son 14 yılda Isparta ya yapılan bölünmüş yol yılda 4 km maalesef.Hepsi sizin eseriniz.Sizler Liderimize ve millete layık siyasetçi değilsiniz! Konya-Isparta ve Dereboğazı yolunun ihalesi taa 20 yıl önce yapıldı hala bit

Avatar
Ahmet Yaşar 2016-11-25 09:34:39

Sayın Zabun istifa etmeli.Her ne kadar gönlünden Belediye Başkanlığı veya milletvekilliği geçse de.Şu resimdeki kibirli duruşa bakın ve karar verin

Avatar
Abdullah 2016-11-25 15:20:47

Danışma meclisiymiş. Hkaye..Aynı kişiler aynı şeyleri söyleyip gidiyor.Eleştireyim falan demeyin, harcarlar sizi.Halbuki Erdoğan olmasa kimse bunların yüzüne bile bakmaz.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32