haber32
banner77
12 Mart 2013 Salı 11:53
AK PARTİ'NİN ADAYI DAL MI?
haber32

Önceki Gün Ak Parti Milletvekili Recep Özel'in ITSO seçmernde sesiz kalmyacağız açıklaması Ak Parti kendi adaynı mı çıkartacak sorusunu gündeme getirdi.

Bilindiği gibi Kadir Dal Ticaret odası seçimlerine adaylığını açıkladı ancak aktif olarak çalışmalarına başlamadı.

Kulislerde dolaşan son bilgiye göre Dal'ın partiden işaret beklediği bu işareti gördüğü anda partinin adayı olarak saha inip aktif çalışmalara başlayacağı iddiaları var.

Son Güncelleme: 00.00.0000 00:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
alı okcan 2013-03-12 13:09:30

düşünmek lazım .... dalsız budaksız olsa

Avatar
ahmet hamdi çelik 2013-03-12 17:48:38

sakalından başka hiçbir meziyeti yok ,o sakalda zamanın konjoktörü yarın sakaldanda vazgeçer böyle tipler

Avatar
ISPARTALI 2013-03-12 19:21:33

KADİR DAL ABİMİZ BELEDİYE BAŞKANI OLMASI GEREKİYOR.DAHA GÜZEL OLUR.ISPARTAYI GERÇEKTEN İSTENİLEN SEVİYEYE ULAŞTIRACAĞINA İNANIYORUM.

Avatar
2013-03-12 21:44:44

akparti bence işine baksın...önünde bir yerel seçim var,,ona iyi bir aday bulmaya baksın sonra toplarlar adamı, iyi bir aday çıkaramazsa belediyeye başbakan vekilleri bu kez ne yapar bilmiyorum, sayın özel ıtsoda taraf olacaklarını ifade etmiş,,,bence asıl işine baksınlar...bu gidişle Yusuf Ziya beyden belediyeyi zor alırlar, zira kendi işleriyle ilgilenmiyorlar, Ispartanın sorunlarıyla ilgilenceklerine oda seçimleriyle ilgilenmek boş iş,,,

Avatar
güçler 2013-03-12 21:47:15

şükrü beyin hiç birisi rakibi olamaz, boşuna uğraşmasınlar,,madem tek aday heveslisi Sayın Özel, işte tek aday bellidir, herkes onu etrafında toplansın,,destek versinler,,,

Avatar
olsanız artık 2013-03-13 04:11:14

Ne kadar çok yazım hatası yapıyosunuz.. Bakarak yazsanız, 'yazdım, oldu' demeseniz.. Her haberde mutlaka bir yazım hatası yapmak zorundamısınız?

Avatar
M.S 2013-03-13 08:14:06

BEN ANLAYAMIYORUM BURDA BASININ ISI ARI KOVANINA COMAK SOKMAKMI YOKSA DOGRU OLANI BULMAKMI.MALESEF ISPARTADA SEZARIN HAKKI SEZARA VERILMIYOR.ISPARTDA SUKRU BASDEGIRMEN DEN DAHA IYI YAPACAK BIRI VARSA CIKSIN ACIK YUREKLE BEN ADAYIM DESIN.AMA YOK ISTEMEM SAG CEBIME KOY MANTIGI ILE HAYAT DEVAM EDIYOR DEGERLI MILLETIMI

Avatar
ITSO ÜYESİ / KEÇİBORLU 2013-03-13 10:52:46

OLMAZSA OLMAZ ADAY GENÇ OLACAK KARDEŞİM; HEVESLİ,KENDİNİ VE İŞİNİ GÜNCELLEMESİNİ BİLEN, DONANIMLI,HIRSLI GİRİŞİMCİLERDEN OLMALI. SN: DAL VEYA AKRANLARI OLURSA SADECE KOLTUK DOLDURUR, VAKTİNİ GEÇİRMEKTEN BAŞKA HİÇ BİR DÜŞÜNMEZ BİLMEZ, KENDİ EGOSUNU TATMİN EDER.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi