haber32
banner77
04 Eylül 2017 Pazartesi 16:50
Akaryakıta Zam!
haber32

Petrol Ürünleri İşverenler Sendikası(PÜİS), benzin ve motorinin pompa satış fiyatında yaklaşık olarak 13 - 14 kuruş artış beklendiğini bildirdi.

PÜİS'in tarafından yapılan açıklamada, "06 Eylül 2017 tarihinden geçerli olmak üzere benzin ve motorinin pompa satış fiyatında yaklaşık 13 ile 14 artış beklenmektedir" denildi.

Olası zamdan sonra benzinin litre fiyatı Isparta'da ortalama 5,37 mazot ise 4.76 liraya yükselecek.

haber32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
HAKKI 2017-09-04 19:37:59

valla türkiye o kadar zenginlesmişki artık yollar araba almıyor trafik o biçim. şunu 10 tl yapında binen binmeyen belli olsun..

Avatar
YURTTAŞ 2017-09-04 17:44:48

yetmez ama devam yeni türkiye'ye yeni zamlar gerek. haydi hep beraber evet evet evet

Avatar
Vatandaş vatandaş 2017-09-04 17:06:51

Müstehak. Böyle devam.

Avatar
yezitlere 2017-09-04 19:52:01

hırsızlık çar çur saray derken alkol sigara akaryakıt kullanan ülkenin ekonomik eşşeği oldu lakin esas eşoğlu eşekler varya onlar içmesinler diyen gerzek takımı onlara çakmak lazım kazığı zamı damı boşluk bırakmadan.

Misafir Avatar
yezitlere 9 ay önce @yezitlere

s t tam bunu söylüyoruz işte okuyan anlamış beğendim demiş sen apışmış kalmışsın. bizde bu ülkedeki sizlerden bahsediyoruz. bunuda anlamadın. normaldir. ben sana ıslık çalayım su iç.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
S.t. 9 ay önce @yezitlere

Gardaş ne diyon sen yav kendi yazdığını kendin anladın mı?

Beğenmedim! (3)
Avatar
Durmak yok Yola devam 2017-09-04 22:37:14

Bastirin zamlari haketti bu Ak Partiye oy vermeyenler. Ak Partililere bedava verin mazotu. Yaşa Reis sen cok yasa varol. Not: Kiş geliyor komurleri yollamadin hala bekleyyoz Reis. Yaninda yag mskarna salca cay da olursa 10 numara olur hani.

Avatar
Otomatik artıyor 2017-09-04 20:09:38

Kimseyi suçlamayın. Pompa fiyatları otomatik olarak artıyor.

Avatar
alper 2017-09-05 16:17:42

devlet kazanandan vergi almayınca,dolaylı vergilerle dar gelirliyi eziyor.akp,yi haksız uygulamaları kaldırsın diye destekledik ama vergi toplamayı bile beceremedi sanırım.

Avatar
oktay 2017-09-06 00:35:43

ıspartada hala kaçak lpg satılıyor,sabri,korkusuz,ne zaman el konulacak

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi