haber32
banner77
25 Ocak 2007 Perşembe 10:12
AKBANK İŞTE NE DİYELİM?
haber32

Isparta merkezde bir işyeri sahibi olan M.S adlı kişi Kurban bayramı öncesi Isparta Merkez Akbank' ta bulunan şubeye hesabında olan bin ytl yi çekmek için gitmiş.

Banka görevlileri M.S adlı işyeri sahibine sadece 300 ytl ödeme yapabileceklerini söylemişler bunun nedenini öğrenmek isteyen işyeri sahibinin aldığı cevap çok şaşırtıcı Evet M.S adlı işyeri sahibinin aldığı yanıt BANKAMIZDA BU KADAR PARA YOK, yanıtı olmuş.

Duruma şaşıran işyeri sahibi kurtarabildiği parayı almış ve Bayram telaşıyla olayı önemsememiş. Yine M.S adlı işyeri sahibi bugün yani 25.01.2007 tarihinde saat 10:30 sularında bankada bulunan Dörtbin ytl parasını almak için gittiğinde banka aynı cevapla işyeri sahibini adeta çılgına çevirmiş.

Yine aldığı cevap BANKAMIZDA DÖRTBİN YTL PARA YOK.

Aslında M.S adlı işyeri sahibinin AKBANK la yaşadığı bir sorun daha olduğunu ama pek önemsemediği için bunu söylemediğini iletti bizlere.

AKBANK telefon şubesini her aradığında müşteri temsilcisine en erken 30- 35 dakikada ulaşabildiğini söyleyen M.S Akbank herhalde batacak düşüncesinde.

Ve bugünden sonra Akbank' ta Mevduat bulundurmayacağını açıklayan M.S halkı uyardı Yarın Akbank' a TMSF el koyarsa mağdur olabilirsiniz diyor. Tüm bunlara oldukça öfkelenen işyeri sahibi M.S tüm adli kurumlarda gereken işlemleri yapacağını ve bundan sonra AKBANK ile çalışmayacağını ve AKBANK kredi kartını kırıp atacağını söyledi.

haber32
Son Güncelleme: 26.01.2007 12:59
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
B. ALİ AKAR 2007-01-25 12:35:00

BANKA NIN BATMA TEHLİKESİ OLSA BU GURP BÖYLE BİR RİSKE GİRMEZ.

Avatar
Filiz GERGİ 2007-01-25 12:43:00

bu yazınızıda okuyunca akbank'ın ne kadar rezil bir banka olduğunu kesinlikle anladım. benimde bu banka ile sorunum olmuştu yurtdışından gelen paramı aylarca ödememişlerdi. burdan herkese akbank ile kesinlikle çalışmayın diyorum.

Avatar
KuRŞuN 2007-01-25 19:07:00

İlginç olanı Akbank'ın sahibinin Sabancı Holding gibi bir dev olması.Arkasında bu dev holding varken batacağını düşünmek bana saçma geliyor.Ayrıca ülkemizde banka batırmak eskisi kadar kolay değil.Altında başka bir neden olmalı diye düşünüyorum...

Avatar
osman altın 2007-01-26 13:50:00

basında haber verilirken yüz kızartıcı suçlular ile küçüklerin isimleri harfle belirtilir. adını niçin saklıyorsun. tabii bunu gazetenin açıklaması gerekir.

Avatar
osman bozkurt 2007-01-26 15:51:00

evet arkadaşlar bende katılıyorum akbankın pasif ve duyarsız çalışanları olduğunu bir havale yapmayı yada hesaba yada kredi taksidi yatırmak için bir kişi ile 20 dakika uğraşan personeli sabancı nasıl çalıştıryor anlayamadım
yalvaçlı

Avatar
Selahattin ERTÜRK 2007-01-27 11:53:00

BANKALARIN MÜŞTERİSİNİ NE ZAMAN ISIRACAĞI HİÇ BELLİ OLMUYOR. AKBANK BİR BORCUMU SON GÜNÜNDE ÖDEDİM DİYE KREDİ KARTLARIMI İPTAL ETTİLER ÇOK ÜZÜLDÜM(!). BENDE HER İNTERNETİ AÇTIĞIMDA KREDİ KARTI İSTİYORUM, ONLARDA MESAJLA AYRINTILI BİGİ İÇİN ŞUBEYE DAVET EDİYORLAR BAKALIM NE OLACAK ? AKBANK BANA BİR KREDİ KARTI LÜTFEN(!), BEN AKBANK'IN KREDİ KARTI OLMADAN YAŞAYAMAM. KREDİ KARTLARIMI İPTAL ETTİNİZ ÇOK ÜZÜLDÜM AH AHH. ALINCA TEKRAR GERİ VERECEĞİM SÖZ VERİYORUM LÜTFEN, GERİ ALINCA TURŞUSUNU KURARSINIZ.

Avatar
mehmet büyükalaylı 2007-01-29 11:36:00

M.S ADLI KİŞİNİN MEDENİ CESARETİNİ TEBRİK EDİYORUM ,BENİMDE BAŞIMA BU VE BUNUN GİBİ BİR ÇOK OLAY GELDİ AKBANK TA AMA EN SİNİR EDİCİ DURUM AKBANK İNT.KULLANICISI OLDUĞUM HALDE HER İNTERNET İŞLEMİNDEN 2 YTL KOMİSYON KESMESİ.AYDA 18-19 DEFA İŞLEM YAPIYORUM GERİSİNİ SİZ HEAP EDİN ARTIK , YAZIK YAAAA.

Avatar
Ayşe Erduran 2007-01-30 11:03:00