haber32
banner77
08 Mart 2013 Cuma 10:53
Aksöz'den Kılıç'a eleştiri
haber32

İşte Şakir Aksöz'ün yazısı:

"Zaman zaman Kültür ve Turizm Müdürü Abdullah Kılıç’ı eleştirdim. Zaman zaman yaptığı icraatların olumlu yönlerini gündeme getirdim. Ancak önceki gün gelen bilgiler müdür beyin yapmaması gereken şeyler.

Uzatmayalım, konu şu: 4 – 5 veli Kültür ve Turizm Müdürü Abdullah Kılıç’tan randevu isterler. Talepleri 8 – 9 yaş grubunda olan çocuklarına halk oyunları kursu aldırmaktır. Ancak hoca, kıyafet ve bütün masrafları kendileri yapacaklardır. Sadece kursun kurum bünyesinde açılmasıdır. Kültür Müdürlüğünün Çocuk Korosu gibi hizmetler verdiğini bildikleri için halk oyunları kursunu da kurumun açmasını talep ederler.

Amaçları çocuklarının halk oyunu kursu alması, kültürel olarak bilince sahip olması.

Ancak Abdullah beyin cevabı olumsuz olur. Cevaptan daha önemli tavırları velileri çok rahatsız eder. Müdür bey, yer sıkıntılarının olduğunu söyler. Ama velileri üzen ve rencide eden müdür beyin sözleri ve tavırlarıdır.

Müdür bey o kadar yanlış bir üslup kullanır ki ucu başka kurumları eleştirmeye, başka kurumların “laçka” çalıştığına kadar gider.

Velilerin iddiaları vahim. Çünkü bir Kültür Müdürünün böyle talebe olumsuz yaklaşması olamayacağı gibi, “olmaz”ında bir söylenişi vardır.

Sayın Müdürüm; Sizden istenen para değil, para harcayacağınız bir kurs değil. Ki sizin göreviniz bu tür etkinlikleri yapmak ve teşvik etmek. Veliler bütün maddi boyutunu karşılarken, sadece kurumunuz çatısı altında yapmak istemiş. Neden karşı çıkarsınız? Neden olumsuz yaklaşırsınız? Yer sorununu çözmek bu kadar zor mu?

Neden üslubunuz olumlu değil. Konuşmanızda velileri rahatsız edecek bir üslup kullanırsınız?

Kültür Müdürü olarak sizin göreviniz, kültüre yönelik etkinlikleri düzenlemek, teşvik etmek ve destek olmak değil midir? Uzatmayalım ama bu yakışmamış. İnşiallah bu hatayı düzeltirsiniz. Kültür Müdürlüğünün görevi, kültürel etkinlikler yapmak ve destek olmaktır. “Olmaz”ı herkes söyler. İyi idareci “olmaz”ları oynayan değil, çözüm bulandır.

Sayın Valim: Sizin bu tür etkinliklere olan duyarlılığınızı biliyoruz. Lütfen bu velilerin sesine hiç olmazsa siz kulak verin. Sayın Müdürümüze gereken talimatı vererek, velilerin ve öğrencilerin halk oyunu hevesini kırmayın."

  

Son Güncelleme: 08.03.2013 11:47
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hüsnü 2013-03-08 11:10:18

Şakir kardeş. Sende olmasan bu şekilde sorunları, yanlışları dile getiren yok. Teşekkür ederken, Dereboğazı yolundan Bakanın Antalya'ya gitmesindeki katkına bizzat şahidim millet bilsin istiyorum.

Avatar
işpat lütfen 2013-03-08 11:11:36

İspatlayabilir misiniz? eğer bu şekilde olacaksa bende Şakir Aksöz hakkında yazar çizerim. Yazdığı haberleden bazılarından cımbızlama yapsak ve bunun üzerine birşeyler yazsak nasıl olur? Bence burada karşı taraf resmi yazı yazmalıydı bu durum olduysa eğer durumun ardından.

Avatar
veli gündüz 2013-03-08 11:22:33

abdullah beye bu gelenler kesin eğitim camiiasındandır ve bence şakir beyin yazdıkları sadece yumuşatılmış halidir çünkü abdullah beyin tacettin bey zamanından kalan bir kini milli eğitime karşı

Avatar
ısparta 2013-03-08 11:34:30

bizler kültür müdürlüğünde foklor kursu görmekteyiz 07.03.2013 tarihinde sayın müdürbey salona gelerek bizler etkinliklere katılmak istiyoruz telebinde bulunduk bunlarlam katılaçağız diye beyanda bulundu yani bizleri ihtiyari,şişman,zayıf yanı beçerriksiz gördü bunları beceremeyen kişiler böyle güzel binalarda müdürlük yapıyorlar ve yapmaya devam ediyorlar helal olsun

Avatar
ilyas sel 2013-03-08 13:29:50

yorumculardan biri ''ispat lütfen''demiş demek ki siz abdullah beyi hiç tanımamışsınız veya o yorumu yapan abdullah beyin kendisi çünkü ıspartada abdullah beyi kime sorarsanız diyecek bir sözü vardır malesef

Avatar
milli eğitim 2013-03-09 17:55:41

şakir beye teşekür ediyorum abdullah beyin hiç bir anlam verilemeyen milli eğitim ve öğretmen antipatisi var galiba oraya her gideni kırıp izmir marşı ile !!!!!!!

Avatar
Mustafa Keskindere 2013-03-10 14:45:44

Kültür Müdürü Isparta'da düne kadar olmayanları yapmaya başlayınca ağzı olan olumsuz konuşmalarda bulunuyorlar. Tabi meyveli ağaç herzaman taşlanır. Ben ve bazı arkadaşlarım sağolsun Kültür Müdürü bu binayı yaptıktan sonra açtığı bazı kurslara katılmaya başladık. Isparta'da ses getiren ve Isparta'nın kültürel açlığını gideren bu kurslara bir çok kişi de severek gidiyor. Hatta öğrendiğime göre halk oyunları kursunun dışında türk sanat müziği, türk halk müziği, çocuk korosu, geleneksel el sanatlarından tezhip, minyatür ve ebru kurslarını da Kültür Müdürü tarafından açıldığı biliyoruz. Helal olsun adama bulup buluşturup iş yapıyor. Kültür Müdürü Isparta'da güzel çalışmalara imza atarken iltifat edecekleri yerde eften püften şeylerle hem de kurslarından yararlandığını söyleyen kişiler tarafından adamı eleştiriyorlar. Pes Doğrusu.. Memleketim Isparta, ne zaman başarıları alkışlayacak? Ne zaman marifetleri iltifatla karşılayacak? De len yürüü herkes işine baksın gardaş!...

Avatar
Sanat Sevgi 2013-03-10 15:04:08

Bizler kültür müdürlüğünün halk oyunları kursuna gidiyoruz. Bu kursları açtığı için kültür müdürüne teşekkür ederiz. bizleri akşam çalışırken ziyaret edip, teşvik eden bir ihyiyaç ve sıkıntınız var mı diyen kültür müdüründen son derece memnunuz. kurs hocası ile kültür müdürünün tüm arkadaşların daha iyi oynaması ve gayret göstermesi için güzel sözler söylediğini görüyoruz. hatta önceleri bodrum katta dar bir mekanda oyunları oynarken sağolsun Kültür Müdürü bizleri daha geniş ve ferah bir salona çalışmamız için yer verdi. sağol müdür bey...

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi