haber32
banner77
07 Şubat 2019 Perşembe 16:56
Algı Operasyonu Yapılıyor İnanmayın
haber32

KAMUOYUNA

Isparta’da kötü niyetli ve algı operasyonu yapma içerisinde olan kişiler tarafından Ak Parti adayının geri çekileceği yönünde yapılan spekülasyonlar üzerine böyle bir açıklama yapma zarureti doğmuştur.

31 Mart Yerel Seçimlerine ilişkin süreç başlamıştır. Hem partimiz hem de Milliyetçi Hareket Partisi, Belediye Başkan Adayını ilan etmiştir. Adaylar çalışmalarını yürütmektedir.

Ortaya atılan dedikodu tarzındaki sözler bulanık suda balık avlamak isteyenlerin eylemidir. Böyle birşeyin söz konusu bile olmadığını belirtir; kamuoyunun 31 Mart seçimlerine ilişkin yetkili makamlarca herhangi bir açıklama olmadan yapılan söylemlere itibar etmemesini rica ederiz.

RECEP ÖZEL
AK PARTİ ISPARTA MİLLETVEKİLİ

Son Güncelleme: 07.02.2019 17:06
Anahtar Kelimeler:
özelRecepPartiAkısparta
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Aydın 2019-02-07 17:13:06

Birileri algı yaratarak yzg için gündem yaratmaya ve Yzg yi gündeme taşımaya çalışıyor ama bilmedikleri bişey var oda Ak Parti bu seçim Belediyeyi alacak ve Isparta Ak Belediyecilikle tekrardan buluşacak

Misafir Avatar
böbrek niyazi 1 hafta önce @Aydın

şu valilik (eski merko) otoparkını yapamayan adam,hiç bir şey yapamaz.gidin görün nasıl berbat durumda .kime kaça yaptırdı gizleniyor.neden neden neden.konuşun niye susuyorsunuz ? sayın başdeğirmen;yusufa sor;rahmetli ali günaydın bu otoparkı görse sana ne derdi diye ? sen cumhurculuğa bir şey olmasın derken,adam seni çocuk etti koydu.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
Balata Yusuf 1 hafta önce @Aydın

yapma şükrü bey senin kısa pantolunundan bahseden birine karşı vereceğin cevap bu mu? sor soruyu verebilirse al cevabı. şaldır şaldır ilistir gibi akan va-lilik otoparkını yzg kime ihale etmiş, kaç lira vermiş onu sor? gökkubbe gö-çünce zararı kim karşılamış bunu sor. i̇mara açılan yerlerden hangi akrabayı tahlukat eş dost yer kapatmış onu sor??? i̇lkokul çocuklarına karne hediyesini sadaka gibi veren yzg ye bunun parasını kim vermiş onu sor. milleti mevlanaya araba tutup gönderen siyasi propaganda ve reklam yapan zat-ı şerife bunların parasını kim karşılıyor onu sor. bu hafta ihale ile belediyenin hangi tarla tak-kasını satmış onu sor. ispartayı huston yapacaktı bostan mı yapmış onu sor. sor soruyu sor soruyu sor işte anla

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
TUNÇ ELİ 1 hafta önce @Aydın

ıspartalılara oy yok istese bilmem ne torunu olsun .hem oy istiyeceksiniz hem yabancılar bozdu diyeceksiniz .hem nimetlerimizden faydalanacaksınız ,hem paramız kalacak ısparta yok öyle yağma gurbetçi vatandaşların dikatine

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
demir 1 hafta önce @Aydın

len biz, bize fatiha bilmezler,ırkçılar diyenlere oy moy vermeyiz.gidin işinize.sizin mkyk üyeniz orhan miroğlu hdp nin oylarını alacağız dedi.gidin hdp den oy toplayın.yettiniz gari

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
davrazlı 2 hafta önce @Aydın

aynı sey yusuf baskan icin de gecerli baskanımızıda karalıyorlar yusuf baskanla devam maalsef baska bahara alırsınız,,,

Beğenmedim! (10)
Avatar
... 2019-02-07 17:48:20

siz vefalı partililerinize değil. ancak devşirmelere sahip çıkar sınız.

Misafir Avatar
BURDUR 1 hafta önce @...

yok yok yağcılığa ğerek yok ıspartalıya oy yok

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
HÜSAM 2 hafta önce @...

o başka kardeş,şimdi birlik olma zamanı...eski sadık akp lileri herkes mumla arıyor.ilk kurucular başkaydı...

Beğenmedim! (2)
Avatar
Ispartalı 2019-02-07 17:16:47

Seçim yaklaştıkça daha neler çıkartacaklar bakalım

Avatar
Rıdvan koç 2019-02-07 17:18:31

Neymiş efendim Şükrü Başdeğirmen Başkanşık Adayından Çekilecekmiş ya bırakın Allahhh Aşkına Yaaa Bu Kadar Saçma Sapan şeyleri kim çıkarıyor Yaaa

Avatar
Canan Aksu 2019-02-07 17:23:05

Bir Bayan Seçmen olarak sadece şu kadarını söyleyeyim Şükrü bey Size desteklerimiz tamdır ve bu seçim siz başkan olacaksınız...Biz Ak Parti Olarakda değil Şahıs olarak destekçiniziz...

Misafir Avatar
biri 1 hafta önce @Canan Aksu

bir erkek seçmen olarak diyorum ki; bizene senin cinsiyetinden?

Beğenmedim! (1)
Avatar
Davut bakar 2019-02-07 17:20:21

Baktılar ki Şükrü Bey başkanlığa daha yakın hemen Değişik Sipekilasyonlar Yaparak değişik değişik Haberler ortaya atıp Milletin Kafasını Karıştırmaya çalışıyorlar...Seçim yaklaştıkça Siyaset Pisleşmeye başladı

Avatar