haber32
banner77
02 Haziran 2018 Cumartesi 10:07
ALİ BOLAT RESMEN ADAYLIĞINI AÇIKLADI
haber32

Isparta İl Genel Meclisi Başkanı Ali Bolat, Isparta Davrazspor'un başkanlığına resmen aday olduğunu açıkladı.

''Bolat uzun süredir takip ediyorum kimse bu taşın altına elini koymuyor. Bu akşam Vali beyle bir toplantı yaparak hazır olan listemle göreve talip oldum.Büyüklerimin desteği ve Isparta halkı ile bu işi başaracağıma inancım tamdır''dedi.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
metro yapamadıysa 2018-06-02 13:01:52

sende kimsin yahu

Avatar
Vatandaş 2018-06-02 13:16:52

çok mu başarılıymış ?

Avatar
mehmet boyacı 2018-06-02 14:44:14

neden yorumlaı ısımzız yazarsınız kusura bakmayın

Avatar
elma 2018-06-02 14:12:51

ali ne anlar futboldan komiksiniz be.birileri çık l demiştir oda mecbur oluyor.bu takım özaydını yedi seni de yiyecek akıllı olsaydın keşke

Avatar
Spor 2018-06-02 18:08:32

Nedir bu Ali Bolat çekememezliği anlamadım pis işlerinize alet edemediğiniz dürüst bir insanı anca böyle ne anlar diye karalamaya çalışırsınız anlıyordunuz siz çıkıp şampiyon yapsaydınız takımı. Bir avuç gereksiz insanınboş konuşmaları...Ali Bolat başkan Isparta şampiyon buda böyle biline!!!!!!

Avatar
mehmet boyacı 2018-06-02 14:40:45

hayırlı ugurlu olsun amac kazanmak beledıyemız herzaman davraz sıforun yanında olmuştur alıbe ye hayırlı ugurlu olsun genc dınamık arkadaşimiz

Avatar
Yandaş 2018-06-02 17:02:22

Neden her yorumu onaylamıyorsunuz sizde mi yandaş medyasınız????????

Avatar
Demir serdal 2018-06-02 16:13:39

Valla senden allah razi olsun bu işi yapsa yapsa sen yaparsin ali abi cikar şu takimi professionnelle lige

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi