haber32
banner77
16 Mart 2013 Cumartesi 07:51
Alkol yasağı doğru mu?
haber32

 

CHP Tunceli Milletvekili Kamer Genç, basında Afyonkarahisar ve Isparta Valilerinin il sınırları içinde içki satış ve içimini yasakladıkları yönünde haberler yayınlandığını belirterek, İçişleri Bakanı Muammer Güler'e "Bu keyfi uygulamayı yapan valiler hakkında disiplin cezası vermeyi düşünüyor musunuz?" diye sordu.
 
CHP Tunceli Milletvekili Kamer Genç, basında Afyonkarahisar, ve Isparta Valilerinin il sınırları içinde içki satış ve içimini yasakladıkları yönünde haberler yayınlandığını belirterek, İçişleri Bakanı Muammer Güler'e "Bu keyfi uygulamayı yapan valiler hakkında disiplin cezası vermeyi düşünüyor musunuz?" diye sordu. Bakan Güler'in sözlü olarak cevaplaması istemiyle bir soru önergesi veren Genç, "Bu haberler doğru mudur? Doğruysa gerekçesini açıklar mısınız?" diyerek şöyle devam etti:
 
"İçki kavramıyla ne kastedilmektedir. Sirkede de alkol olduğuna göre bunu da içermekte midir? Aşırıya kaçmamak kaydıyla içki içmenin insanlarca çağdaş bir davranış olarak kabul edildiği halde neden bu uygulamaya gidilmektedir? Bu keyfi uygulamaları yapan Valiler hakkında disiplin cezası verilmesini düşünüyor musunuz?"
haber32
Son Güncelleme: 00.00.0000 00:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
kerim 2013-03-16 14:10:33

Vekiilliği dönemlerinde hiçbir akıllı icraatı olamayan vatndaşı ve sağlığı düşünmeyen bu vekil memleketin yüz karası.Kamer genci kınıyorum.CHP lilerde zıkkımlanacaksa çorun çocuğun önünde yapmasın kardeşim.ne var bunda .ne çağdaşlığı. bunu seningibi düşünen 3-5 ayyaş haricinde kim söyüyor

Avatar
ak 2013-03-16 19:24:12

İçmek çağdaşlıksa ben gericiyim.kusura bakmayın içenede saygım var ama çağdaşlık denilen şey bilimle ilimle oluyor

Avatar
mehmet 2013-03-17 08:34:32

dangalak kerim seni yakalarsam ....

Avatar
ali 2013-03-17 13:41:43

içki ve sigara gibi kötü alışkanlığı olan bağımlılığı olanları anlıyorum.ancak savunanları anlamak mümün değil.Bugün gelişmiş ülkeler işgücünü ve verimi düşürdüğü için alkol ve sigara alışkanlığı olanları işe almazken,bizim chp li vatandaşlarımız hala ilericilik çağdaşlık adıyla sembolleştiriyorlar.Çağdaşlık halkın ve ülkenin faydasına olanı düşünmektir.

Avatar
selo 2013-03-17 20:26:11

içen içer içmeyen içmez kime ne bu insanların özelinden bu ak parti yalakalıgından başka bir şey degil

Avatar
Hamit TOK 2013-03-18 07:44:04

Bunlar ne anasını bacısını düşünür.ne kızını kısrağını.sokaklarda alkol içip kadınlara kızlara laf atanları bu yüzden cinayetler işlendiğini alkolü savunanlar hiç düşünmezler.Bunların kızı kısrağı anası bacısı yok heralde.

Avatar
tayfun tayfun 2013-03-18 07:55:42

ısparta valliği ne ve de belediyesine seslenmek istiyorum öncelikle uygulamanın doğru bir uygulama olduğunu savunanlardanım fakat birde işin diğer boyutu olduğunu unutmayalım sizin belediğe meclisi olarak öncelikli karar almanız gerekmektedir öncelik karar nedir şehrin dışına bir eğlence merkezi kurulması yönünde şehrin içerisindeki eğlence merkezleri şehrin dışına taşınmalı güzel bir komplex kurulup eğlenmek isteyen vatandaş orda eğlenmeli siz diyorsunuz açık alanda içki içmek yasak peki ben size soru yorum şehir ortasında alem yapmak içmek daha mı güzel bir karar vermeden önce ii düşünmeli ona göre cümle ona göre yasak oluşturmalısınız siz daha zemin oluşturmadan açık alanda alkol almak yasak gece yarısından sonra ısparta sokaklarında bardan pavyondan çıkan gençleri görmüyorsunuz sanırım bütün ülkelerde eğlence merkezleri ya bir sokakta yada bir kompleks içerisinde siz önce şehirleşmeyi öğrenin sonra yasak koyun öğle kafana göre yasak demek olmaz olmuyorda sen önce halkın istikrarını düşün halka sosyal tesis göster halk orda eğlenir bu uygulama akşehirde yani bir ilçe olan akşehirde var eğlence kompleksi şehir için ne bir birane nede bir meyhane var hepsi şehir dışında siz böyle bişey yapın önce gerisini halk zaten hoşgörü vede saygıyla karşılayacağına eminim saygılarımla

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi