haber32
banner77
09 Ocak 2018 Salı 17:58
Ankara'ya Gül Kokuttular
haber32

Ankara'da Isparta fırtınası esti.. Yeni yönetimi ile birlikte Ankara'ya çıkarma yapan Ak Parti Merkez İlçe Başkanı Ömer Parlak ve yönetimi 1 dakika bile boş durmadı.Isparta'ya hizmet için gerekli tüm birimleri ziyaret eden Başkan Ömer Parlak ve yönetimi Isparta halkını heyecanlandırdı.

İÇİŞLERİ BAKANI SÜLEYMAN SOYLU ISPARTALILARA MESAJ YOLLADI

 

haber32
Son Güncelleme: 09.01.2018 18:35
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Şehir hastanesi 2018-01-09 20:33:23

Orada güvenlikçi Zekeriya nın ne işi var iş yapmayan sabahtan akşama kadar keyif çatan adam ak parti
Kisvesi altında nemalanacak , devlet hastanesinde çalışırken ben partiden torpiliyim diyerek kaytaran adamı akfen 5 dk da şutladı

Avatar
has ıspartalı 2018-01-10 15:52:30

öncelikle belirtmem gerekiyor ki birlik ve beraberliğe son derece ihtiyaç duyduğumuz ve bütün şer güçlerin ülkemize karşı topyekûn saldırıya geçtiği bu günlerde bu ziyaretlerin anlam ve önemini anlayamayanların tek amacı hasetlik ve nifak tohumu ekmekten öteye geçememektedir. bizim bu güruhla karşılaşmamız ilk olmamıştır; 15 temmuz gecesi ellerini ovuşturarak televizyon karşınsında kahvesini içerken asıl menfaat beklentisi içine düşenlerin kimler olduğunu vatandaş çok iyi biliyor. ispartaya gönül vermiş bir ak partili olarak çok iyi biliyorum ki oradaki yapılan masrafların hepsi giden arkadaşlarca karşılanmış ve isparta merkez ve beldelerin ihtiyaçları yetkili yerlere iletilmiştir. kimse kusura bakmasın; çamur at izi kalsın siyasetini bırakmadıkça i̇mam şafiinin sizler için söylemiş olduğu bir sözü kulaklarımda çınlıyor dünyada en huzursuz kişi, gönlünde haset ve kin tutandır.”

Misafir Avatar
copypaste 4 ay önce @has ıspartalı

bunu her yere kopyalayıp yapıştıracak mısın kardeş, inşAllah kendi düşüncendir.

Beğenmedim! (4)
Avatar
hava 2018-01-09 22:56:24

çıkarma demeyelim de daha çok fotoğraf çektirip hava yapmaya gitmişler gibi duruyor

Misafir Avatar
net 4 ay önce @hava

birlik beraberlik diyorsunuz da kendi kendinizi ziyaret ediyorsunuz... gidip chp il başkanlığıa hal hatır sorun, gidin saadet partisine hal hatır sorun. gösteriş tek kelimeyle... ıspartaya katkısı olmayacak, hazineden partiye aktarılan paralarla bu insanları gezdirmeye götürmüşsünüz. net

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
has ıspartalı 4 ay önce @hava

öncelikle belirtmem gerekiyor ki birlik ve beraberliğe son derece ihtiyaç duyduğumuz ve bütün şer güçlerin ülkemize karşı topyekûn saldırıya geçtiği bu günlerde bu ziyaretlerin anlam ve önemini anlayamayanların tek amacı hasetlik ve nifak tohumu ekmekten öteye geçememektedir. bizim bu güruhla karşılaşmamız ilk olmamıştır; 15 temmuz gecesi ellerini ovuşturarak televizyon karşınsında kahvesini içerken asıl menfaat beklentisi içine düşenlerin kimler olduğunu vatandaş çok iyi biliyor. ispartaya gönül vermiş bir ak partili olarak çok iyi biliyorum ki oradaki yapılan masrafların hepsi giden arkadaşlarca karşılanmış ve isparta merkez ve beldelerin ihtiyaçları yetkili yerlere iletilmiştir. kimse kusura bakmasın; çamur at izi kalsın siyasetini bırakmadıkça i̇mam şafiinin sizler için söylemiş olduğu bir sözü kulaklarımda çınlıyor dünyada en huzursuz kişi, gönlünde haset ve kin tutandır.”

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
AYAKTA ALKIŞLADIM 4 ay önce @hava

adamlar resmen resim çektirmeye gitmişler.hiç projesiz o kadar kişiyle boş boş görüşme nedir ya?

Beğenmedim! (8)
Avatar
Kimler 2018-01-09 21:29:15

alemin keyfi yerinde, yine maşAllah...

Misafir Avatar
Yağma Hasan 4 ay önce @Kimler

hazine yardımı var ya bu milletin hazinesi oradan dağıtılıyor, adaletsizce yağmalama,
siyaset yapacaklarsa ceplerinden harcasınlar da fedakarlığın ölçüsünü bir görsek...
yağma hasan ın böreği gibi.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
bunlar ki 4 ay önce @Kimler

aynen o şarkıda olduğu gibi, vur patlasın çay oynasın, menfaat ve gövde gösterileri, boy boy da resimler hele şu hale bakın, sorarım size ceplerinden bir kuruş harcamışlar mıdır.

Beğenmedim! (7)
Avatar
Jülide 2018-01-10 18:02:16

Hazımsızlık içeren yorumlara aldırmayın arkadaşlar adamlar gitmiş Ankara'da Isparta'nın sesini duyurmuş gelmiş e fotografda çektirmiş ne var ki bunda. Bence siz bildiğiniz hak yolunda çalışmaya devam edin .Allah Hepinizden Razı olsun Durmak yok 1dk. bile... vatan aşkıyla yola devam

Avatar
vay anasına 2018-01-10 09:26:12

bunlar şimdi etrafına şu fotoğraflarla ne hava atarlar.

Misafir Avatar
özel resim çektirmişler 4 ay önce @vay anasına

ama bi proje yok boş boş resim. bu haldemi 2019 da uçacağız. bu ekipten sadece resim çektirilir hava atılır. başka b.k olmaz diye düşünüyorum.

Beğenmedim! (8)
Avatar
Onur 2018-01-10 01:39:03

Firtinami esti kardesim 81 il zaten her hafta orada ispartaya ozel miş gibi davranmayin
Bu rutin bir iş

Avatar
sengetli 2018-01-10 09:22:40

o hemşerilerimiz ankara ya gitmişken bu günkü yaşadıkları özgür ülkeyi bizlere hediye eden atatürk' ü de ziyaret etmişler midir acaba?

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi