haber32
banner77
10 Ekim 2018 Çarşamba 10:28
Aralık ayında trene biniyoruz
haber32

Isparta’nın uzun yıllardır beklediği tren müjdesi İl Koordinasyon toplantısında verildi.

Göller Ekspresi’nin Aralık ayında Isparta’da yolcu taşımacılığına başlaması bekleniyor. Devlet Demir Yolları 7. Bölge Müdür Yardımcısı Uğur Açıkgöz,  önemli açıklamalarda bulundu. 10 Aralık’ta tren projelerinin değerlendirileceğine değinen Bölge Müdür Yardımcısı Açıkgöz, “Yüzde 90 oranında Göller Ekspresi Isparta’ya gelecek” dedi.

haber32
Son Güncelleme: 10.10.2018 10:43
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
demir ağlarımız 2018-10-10 14:28:44

atatürk ıspartaya trenle gelmişti. otoyollar yüzünden kaldırdılar , şimdi tekrar getirip ilk defa geliyormuş muamelesi yapanlar üniversiteyi biz kurduk diyenlerdir.aman dikkat

Avatar
Ne güzel 2018-10-10 12:10:20

önce var olan trenleri kaldır, sonra da yeni bir şey getiriyormuş gibi müjdele.

Avatar
komşunuz 2018-10-10 15:52:52

burada olumsuz yorum yapan ıspartalılar. bu trenin gelmesi için imza, görüşme, kampanya işini organize eden burdurda üniversite okuyan izmirli bir arkadaş. bir şey beceremiyorsunuz kalkmış birde beğenmiyorsunuz. ne yaptınız ısparta için şimdiye kadar ????

Avatar
gül diyarı 2018-10-10 11:44:58

projesi olmayan duble yolumuz nerde bizim

Misafir Avatar
MARDİN 2 ay önce @gül diyarı

gül di̇yarimi, sarhoş di̇yarimi, karar ver.kendi̇ni̇ eleşti̇rmeyen toplumlar cahi̇l toplumdur.ğünül i̇sterki̇ seni̇n anlatiğin ği̇bi̇ olsun.bende gurur duyarim amma malesef öyle deği̇li̇z .isparta canim ci̇ğeri̇mdi̇r.ayrim yok

Beğenmedim! (0)
Avatar
Fikri 2018-10-10 10:53:04

tren otobüsten pahalı, gelse ne olacak, en fazla yarıyarıya olmalı

Misafir Avatar
HÜSAM 2 ay önce @Fikri

herşeye bir kulp takıyorsunuz. ne yapılırsa yaranılamıyor.sizin derdiniz nedir Allah aşkına

Beğenmedim! (9)
Avatar
dur hele 2018-10-10 17:52:20

tren otobüsten pahalı mı pes yani yahu hele bir gelsin fiyat versinler

Avatar
meçhule giden bi tren kalkar bu gardan 2018-10-11 10:47:17

eskiden trenle eğirdire giderdik, burdura giderdik. istanbula ankaraya izmire giderdik. aralık ayında trene binip nereye gidecez. nereye götürürse oraya mı gidecez. bi de çalışacağı güzergahı yazaydınız.

Misafir Avatar
komşunuz 2 ay önce @meçhule giden bi tren kalkar bu gardan

ısparta-dinar-aydın-izmir

Beğenmedim! (0)
Avatar
zaman herşeyin ilacı 2018-10-10 17:50:19

trenin bu kadar aradan sonra tekrar gelmesi ilk defa geliyormuş kadar evet önemli gelince farkını önemini anlayamayanlar anlayacaklar zira karayolu ile seyahat edenler ne kadar para ödeyerek gittiklerini yolcu yoğunluğunun olduğu dönemlerde nasıl fiyat uygulandığının acısını bilenlerdir bence ısparta için müjde haber

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi