haber32
banner77
13 Mart 2018 Salı 16:30
Aşırı Hız kazaya neden oldu
haber32

Isparta'da yine aşırı hız ve dikkatsizlik kazaya neden oldu. İstanbul yolu üzeri Total benzin istasyonu yakınlarından meydana gelen kazada aşırı hızlı seyreden araç kontrolden çıkınca ağaçları sökerek tarlaya uçtu.

 Meydana gelen kazada 4 kişi yaralandı.

haber32
Anahtar Kelimeler:
ıspartaTrafikKaza
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Bunlara acımayacaksın 2018-03-13 20:38:55

Öküz gibi motor bagirtanlara hayvan gibi şuursuz araba kullananlara acımayacaksın. Ehliyeti beleş dağıtmışlar önüne gelen araç kullanıyor. Insan gibi kullanan çok az.

Avatar
Hassas 2018-03-13 19:47:18

Öncelikle geçmiş olsun. Şehir trafiğinde aşırı hız yapanları anlamakta güçlük çekiyorum.Normal bir kafa yapısı değil bence.önceki akşam 23.30 da iki lüks araba istanbul yolu üzerinde son sürat yarış ederek yanımızdan geçtiler.bu nedir ya.

Avatar
AŞIRI HIZ YAPANLAR DİKKAT!! 2018-03-13 21:33:34

aşırı hız yapanlar, makas atanlar, şerit değiştirip 3 metre öne geçeceğim diye başka arabaların önüne zıplayanlar bunu matah bir şey sanmayın haaaa!!!!! herkes sizden acayip nefret ediyor, çoğu zaman da küfür ediyor. bunu bilesiniz haaaa!!!!!

Avatar
Alaaddin 2018-03-14 13:45:11

üzüldüysem namerdim. başkasının canına,sağlığına kast edenin kendi canına mal olsun.

Avatar
Uğur 2018-03-13 17:01:51

Çok geçmiş olsun umarım yaralananlarda önemli bir şey yoktur.

Avatar
murat 2018-03-14 03:03:10

kaza isabetli olmuş bir daha araç kullanırken daha dikkatli olurlar

Avatar
MAKAS ATAN TAKLA ATAR ! 2018-03-14 10:34:09

bu sözümü unutmayın ha !

Avatar
vatandaş 2018-03-14 11:46:48

aşırı hız aşırı hız.
-kardeşim nereye gidiyorsun
-azrai̇le, beni̇ çağırmışta desin ondan sonra

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi

haber32