haber32
banner77
02 Kasım 2018 Cuma 15:15
Aybatılı seçimlerde Günaydınla Beraber mi?
haber32

Bundan 4,5 yıl önce Ak Parti'den Milletvekili aday adayı olup, aday olamayınca havlu atan Mehmet Aybatılı, ''2019 seçimlerinde inandığım güvendiğim biri aday olmazsa Belediye Başkanlığına aday olacağım şeklinde bir açıklama yapmış, eyy Ak Parti sen kimsin bir elin yerde bir elin gökte mi'' diyerek rest çekmişti.

Aybatılı 20 yıldır rekabet ettiği zaman zaman yendiği, yenildiği Günaydın'ı seçimlerde destekleme kararı almış gibi görünüyor. Bugün üzüm çarşısı açılışında konuşan Aybatılı, Günaydın'a defalarca teşekkür etti, ve konuşması boyunca defalarca hep biriz beraberiz şeklinde konuştu.

Bugünkü tabloya göre Mehmet AYBATILI inandığı güvendiği aday olarak mevcut belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın'a destek verecek gibi görünüyor.

haber32
Son Güncelleme: 02.11.2018 15:42
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
fakir 2018-11-02 17:25:08

aybatılı ne faydan oldu ıspartaya ve ıspartalıya keseni doldurdun yandaşlarını ıspartaya getirdin.

Misafir Avatar
yabancı 2 hafta önce @fakir

yılar önce ıspartaya gelmiştim. ısparta mimarisi köyden farksız idi ıspartanın mimarisini değiştirdi.şöyle yiğitçe deseydin yabancıları sevmeyiz,deseydin yiğitçe söz olurdu.

Beğenmedim! (5)
Avatar
zzzzzzzzzzzz 2018-11-02 16:16:33

yürüyorsun dikenlerin üstünde,ayrılık ğeldi. yusuf ziya şimdiden helallaş. heleal eden eder.etmeyen yabancılar etmez dunya fanidir.ayrımcılık,sendedir.

Avatar
Baronlar meclisi 2018-11-02 18:33:35

Burdan anlıyoruz ki osman zabun dan başka kim seçilirse baronlar meclisi gene başa gelecek yusuf yetmedi aybatılı da eş başkan olacak haa yazıklar olsun sana bu saatten sonra sayın günaydına oy yok tayyipin dediği gibi kimler kimlerle beraber

Misafir Avatar
VATANDAŞ 2 hafta önce @Baronlar meclisi

zabun düne kadar il başkanliğinda makamina kimseyi almazdi şimdi milletle kolkola görünmeye başladı başka durağa

Beğenmedim! (2)
Avatar
serhat 2018-11-02 19:23:15

aga bu aybatılının manfaat için yapmayacağı hiçbir şey yoktur ilke kural duruş beklemeyin

Misafir Avatar
zzzzzzzzzzzz 2 hafta önce @serhat

aslında menfaat uğruna kimin kaç takla attığı ortada .

Beğenmedim! (0)
Avatar
Zoruna giden haber sitesi 2018-11-02 15:51:28

Sayın haber 32 yetkilileri. Zorunuza mi gitti bu durum acaba? Ne güzel işte iki tecrübeli ve başarılı başkan barismis gibiler. Bundan memleketimize ancak hayır gelir ser gelmez.

Misafir Avatar
zorumuza gitti 2 hafta önce @Zoruna giden haber sitesi

evet zorumuza ğitti hemde öyle bir zorumuza ğitti'ki mehmet aybatılı yabancıdır diye yerden yere vuran ıspartalılar,şimdide yabancıdan medet umar oldunuz.başta m.h.p lim diyenler bunu söyleyen.

Beğenmedim! (3)
Avatar
esnaf 2018-11-03 07:44:58

KANAL 32 DE DEVAMLI BELEDİYENİN REKLAMLARI DÖNÜYOR VE TÜM KÖY VE MAHLLE PROĞRAMLARINI ÇEKİYOR REKLAMINI SAATLERCE HERGÜN TELEVİZYONDA YAYINLIYOR TABİKİ BELEDİYE HER AY 300 BEŞYÜZ MİLYAR AYBATILIYA REKLAM PARASI VERİYOR. AYBATILI HAVADAN PARASINI ALIYOR ISPARTAMIZA BELEDİYE HİZMET ETMİŞ ETMEMİŞ AYBATILI İÇİN HİÇ ÖNEMLİ DEĞİL. TABİKİ AYBATILI KESESİNİ DÜŞÜNDÜĞÜ AP AÇIK ORTAYA ÇIKMIŞTIR. AK PARTİ BELEDİYEYİ KAZANIRSA BU HAVADAN ALDIĞI REKLAM PARALARINI ALMIYACAK VE BU YÜZDEN EN BÜYÜK BAŞKAN YUSUF BAŞKAN DİYE ÖVÜYOR AYBATILININ DERDİ KENDİ CEBİ ISPARTALI ONUN UMRUNDA OLDUĞUNU SANMIYORUM ZATEN GÖRÜNEN KÖY KILAVUZ İSTEMEZ. YAKIŞMADI AYBATILIYA BÖYLE BİR DAVRANIŞ SENDE BİLİYORSUN ISPARTALIYI UYUTTUĞUNU 15 YILDIR HİZMET EDİYORUM DİYE MASAL ANLATARAK HALKI KANDIRDIĞINI AMA NE YAPCAN SANA KİM DAHA FAZLA PARA VERİRSE ONUN DÜDÜĞÜNÜ ÇALARSIN VE REKLAMINI YAPARSIN.

Avatar
Ankaradan selamlar 2018-11-05 10:25:46

bravo başgan sana da bu yakışır

Avatar