haber32
banner77
19 Eylül 2018 Çarşamba 12:51
Aynı Ürün Farklı Fiyatlar..
haber32

Isparta'da 2 yerel markette karşılaştırılan aynı üründe ciddi faiyat farkı çıktı.

Isparta Merkası olan yerel marketlerde aynı ürün farklı fiyatlarda olunca vatandaşlar tepki gösterdi.

5 litre Orkide markalı ayçiçek yağı bir markette 35,95 lira iken aynı ürün başka bir yerel markette 38,99 lira olarak satılıyor. 

Aradaki fiyat farkını gören vatandaşlar duruma tepki göstererek yetkilileri göreve çağıdılar..

haber32
Son Güncelleme: 21.09.2018 10:34
Anahtar Kelimeler:
FiyatMarketYerelısparta
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hakan 2018-09-19 13:11:05

iyaş markette lavabo sabunu 6.75 banyo sabunu 12.50 aynı lavabo sabunu şok ve bimde 3.50 banyo sabunu ise 5.75

Avatar
vatandaş 2018-09-19 13:51:09

her şeyi devlete buluyorsunuz mali̇yenin denetleme memurları ne yapıyor açıkca kim satıyorsa ismiyle tanıtsınlar vatandaşa fahiş fiyatla satanları

Misafir Avatar
vatandaş 3 ay önce @vatandaş

maliye devletin bir kurumu değil mi?

Beğenmedim! (1)
Avatar
şikayetçi 2018-09-19 13:06:07

bebek bezi temmuz ayında 99 tl iken şimdi 189 tl en çok artış bebek bezinde!!!!

Avatar
vatandaş 2018-09-19 13:44:10

gelin tüm ulusal marketleri alışveriş yapmamak için boykot edelim küçük boylu sahis avm alışveriş yapalım

Avatar
ESNAF 2018-09-19 14:10:05

bende esnafım 2 farklı işletmede fiyatların tutmaması gayet normal belki ucuz olan firma yağı 2-3 ay önce stokla almıştı dolar yükselmeden önce diğer firma da 1 hafta önce aldı bu tarz bir durum olabilir mi biraz empati yapılmasını tavsiye ederim 2-3 ay önceki alışla şimdiki alışlar çok farklı bu durumda ucuz satan adam daha çok kar etmiyormu?

Misafir Avatar
ESNAF 3 ay önce @ESNAF

kardeşler stok lafını siz yanlış anlıyorsunuz stok dediğimiz olay mal alırken bugünkü ihtiyaç 1 paletse 5 palet alırsın 4 paleti stok yapmış olursun ve bunu da ihtiyaç oldukça piyasaya sürersin ben yorumda dedim ki pahalı satış yapan işletme ürünleri yeni alıp satışa çıkarmıştır ucuz olanda ise 3-4 ay önce dolar fırlamadan stoklu aldığı ürünleri satıyordur. iki satıcıda da problem yok problem vatandaşta bazı şeyleri bilmeden öğrenmeden kafasınca bir şeyler söylemesi ben gıdacı değilim farklı sektordeyim ama bütün esnaflarda olay budur.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yeri yok 3 ay önce @ESNAF

stok yapmak, varken yok deyip zam beklemek dinde yeri olmayan bir şeydir. mide meselesi, midesi kaldıran yapar. vatandaş tepki göstersin, stokçu fırsatçılardan asla alışveriş yapmasın.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
neden alındınız 3 ay önce @ESNAF

maalesef t2017 tarihli ürünlerde bile afaki artışlar var. 2017 de dolar artışı mı vardı? stok yapan o kadar vicdansız var ki. siz neden üzerinize alındınız. bu sıfatlara haiz değilseniz üzerinize alınmayınız. millet vicdansız fırsatçılara kızıyor haklı olarak.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
GIDA SEKTÖRÜ 3 ay önce @ESNAF

bu sektörün alayi sahtekar

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
Burak 3 ay önce @ESNAF

En aklı selim yorumu yapmışsınız helal olsun. Diğer boş boş konuşamlar keşke bu gibi yerlerde yorum yapmasalar. Beyni olmadan fikir sahibi olanlar her haberin altında vik vik ötüyor

Beğenmedim! (2)
Avatar
rıza 2018-09-19 16:28:27

boşuna haber yapıyorsunuz giderler uygunluk tutanağı tuttup dönerler. bu işin kuralı bu amaç popülizm oy almak. halkı düşünen yok. idareciler ehil olmazsa isteyen istediği fiyata satar kanunlar da böyle hiçe sayılır.

Avatar
vatandaşın biri 2018-09-19 20:36:38

kardeşim serbest piyasa bu, o market o ürünü alırken yanında mıydın ki boşuna fiyat polemiğine giriyorsun, demek ki adam son rakam o fiyata satabiliyor,, sana zorla ürün satan yok, istediğin yerden istediğin fiyata alabilirsin, alternatifin çok yani...

Misafir Avatar
dediğiniz gibi 3 ay önce @vatandaşın biri

zaten millet de zorla alıyoruz demiyor, aynen sizin dediğiniz gibi serbest piyasada kur artışını fırsata çeviren vicdansızlardan almayın, aşırı abartılı zam yapmayanlardan alın diyor. aynen serbest piyasa, serbest yorum.

Beğenmedim! (0)
Avatar
madur vatandaş 2018-09-19 14:01:50

bebek bezi afaki arttı buna birileri el atsın...

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi