haber32
banner77
31 Aralık 2012 Pazartesi 17:50
Aziz Bayrak hastaneye kaldırıldı
haber32

SDÜ Genel Sekreteri Aziz Bayrak, hastaneye kaldırıldı. Bayrak, Şifa Hastanesinde tedavi altına alındı.

haber32
Son Güncelleme: 31.12.2012 23:56
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
mualla 2012-12-31 19:05:03

Rektör hocamın bir bildiği vardır elbet:) atasözleri boşa söylenmemiş. keser döner sap döner......kamuda torpile hayırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. torpille duran torpil bitince şarjı biter

Avatar
ALİM 2012-12-31 19:53:54

ALLAH acil şifalar versin. İnşALLAH iyileşir gürevinin başına döner

Avatar
Maviş 2012-12-31 21:38:28

geçmiş olsun abi. sen de yapıvereydin di regtörün dediğini... bak herkeşler yapıyor pek mutlu... sen de he de kurtul

Avatar
doktor 2012-12-31 21:50:37

Geçmiş olsun. Yönetim onunla çalışmak istemiyorsa neden görevine devam ediyor? Bu koltuk çok mu kıymetli. Bence kendi ve üniversitenin sağlığı için emekli olsa iyi olur.

Avatar
Selim Dereli 2012-12-31 22:16:12

Sayın Hocam öncelikle geçmiş olsun dileklerimi iletmek istiyorum. ama sizin mevcut yönetimdeki ısrarcı tavrınızın sağlığınıza zarar verecek boyuta gelmesini ise anlamsız buluyorum. unutmayın ki her yönetimin kendi ekibiyle çalışma isteği elbetteki doğal bir durumdur. bence artılarınızla eksilerinizle bu işe bir son deyip emekliliğin tadını çıkarmanız sizin için en hayırlısıi olacaktır.

Avatar
9koydenkovulan 2012-12-31 22:24:25

ne ekersen onu biçersin diye boşa dememişler. üzüldüm desem YALAN olur.

Avatar
ali yılmaz 2012-12-31 22:37:39

Değerli H32 Okuyucusu; Yorumunuz kriterlerimize uygun olmadığı için yayınlanmamıştır. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür ederiz. . .

Avatar
Suat Örmeli 2012-12-31 22:41:35