haber32
banner77
04 Şubat 2007 Pazar 09:55
BALAMAN' DA BİTİREMEYECEK
haber32

Eski Çarşamba pazarı olarak bilinen Isparta Ticaret ve Kültür Merkezi 3. Başkanı' da eskitiyor.

  Kısmi olarak Mehmet Aybatılı döneminde Yıkılıp yeniden yapılmaya çalışılan, Yusuf Ziya Günaydın döneminde proje silinip baştan yapılmaya çalışılan ve son olarak Hasan Balaman tarafından tamamı yerle bir edilen ve seçimlere kadar yapılıp bitirileceği vaad edilen bu alanda şimdilerde uçsuz bucaksız bir boş alan göze çarpıyor, bütün esnaf gitmiş, dükkanlar yıkılmış harfiyat alınmış ancak, alanda müteahhid firma çalışma yapmıyor. Durum öyle gösteriyorki bu inşaat 3. Başkan Hasan Balaman' ı da gönderecek.

Bakalım inşaat alanında daha kaç seçim ve kaç değişik proje göreceğiz?

haber32
Son Güncelleme: 04.02.2007 09:57
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Khoca32 2007-02-04 11:38:00

Sayın Haber32 Ekibi,
Cok güzel bir konuyu haber yapmissiniz.Ispartalı olarak eskiden ispartada yasadiğim gibi gelecektede ispartada olacagim.Sayin Aybatılının ve Sayın Gunaydının yaptıklarını daima yıkma arzusu içinde olan akp li belediyemiz kasım ayında bu harfiyatı alınmıs insaat alanına kırılmış iktidar ampulunü ve 2 sene sonrada isparta tarihini yok etmek istiyen akepe li belediyeyi gömecegiz.
İspartanın tarihi yok oluyor.Yapılacak ticaret merkezinde ispartanın malı yok ki.Merdivenler yurume alanları WC bizim kalan mutahidin.Isparta ve cevresi için Çarşamba gununun önemi cok buyuktu.Onu yıktılar.Goltaşın en buyuk ortagıydılar onu yıktılar.Belediyede ispartayı tanıyan calısanları yok ettiler.Daha 2 senede nelerimiz tarih olacak ki.Bekliyoruz Görecegiz gerekenide sandıkta gosterecegiz.
Son gulen iyi güler inşallah

Avatar
selim özdemir 2007-02-05 01:00:00

çok acıdır ki!!! Isparta ki ben belki herkesden daha fazla Isparta'lı olan Isparta sevdalısı olan biri olarak... ki öyleyim... kendi bağrından çıkan kişilere sırt çeviren Isparta'lıya, Isparta'ya bir sesleniş bu artık; bu siyaseti bırakın... Isparta için, ıspartalı için doğru olanın yanında olun... siyasetin değil ama amacının yanında olun... ki siz bld.bşk. yanınızda olun ki.... yaptığı yanlışları görsün sizi karşısına almasın... karşınızda olamasın...sizin yanınızda olsun... ona varlığınızı; ve doğruları gösterin. itmek ve kaçmak kolay ama inanıyorum ki siz onunla sy.balaman'la olursanız... ona cesaret verecek kadar yanında olursanız... doğrunun yanında olabilecek kadar dürüst ve ceresetlidir sy. bşk. ... ona şans verin... herkesin her zaman ikinci şansa veya başka bir şansa ihtiyacı var... Isparta ve Isparta'lı için... sy bşk. lütfen ama lütfen sana inanan veya ama inanmak isteyenler için bunu yap... kendinle yüzleş... belki benim ve o nadir kişilerin gördüğü o yüzünü herkes görsün ki seni tanısın sana inansın....

Avatar
Metin MERT 2007-02-05 09:34:00

Isparta kaybediyor yine ısparta halkı kaybediyor. bir daha seçimde hasan balaman a asla oy vermem çevremde vereceklerede verdirmem asla.

Avatar
mehmet gürdal 2007-02-05 10:12:00

Bir gerçeği savunurken, önce ona kendimiz inanmalıyız, sonra da başkalarını inandırmaya çalışmalıyız ne yazıkki gerçekleri görmesizden gelen yöneticilerimiz belki har vurup harman savurmaya devam ederler yalnız bu dünyada olmasada ahirette büyük bir vebalin hesabını vermek zorundalar gerçeğin en büyük dostu zaman, en büyük düşmanı tarafgirlik ve en sadık arkadaşı da alçak gönüllülüktür ne yazıkki siyasilerde ki bu değişim i zamanla kendileride anlayacaklar anlasınlar ki yanlışlıklardan dönülsün.

Avatar
süleyman erdal 2007-02-05 20:13:00

şimdi oy vermem diyenler ısparta adına ahkam kesenler ne oldu? bu başkan sizlerin oyu ile gelmedimi? dökme su ile değirmen dönmeyeceğini ıspartalı ne zaman analayacak

Avatar
İhsan Nail 2007-02-07 13:32:00

Köylü esnafının Bütcesini az da olsa karşıladığı Ispartayla simgeleşmiş bir pazarı yerle bir ettiler yenisinide doğru dürüst bir yere yapamadılar olan esnafa ve köylüye oldu orda oluşan mikro ekonomiyide yok ettiler ıspartada yaşamayan ve sonradan mülteci gibi gelen bir başkandanda ancak bu beklenirdi.

Avatar
alis gata 2007-02-09 08:34:00

mermeh gurdals en sutculerli ama senirkentte buymus akyazılı yurdunda kalmıs mehmet gurdal mısın bana yaz arkadas alisgata@yahoo.com


kabacadan

Avatar
ŞİNASİ GÜNEŞ 2007-02-11 08:12:00

sevgili ıspartalı hemşehrilerim.biz yusuf ziya günaydın'ı daha çok arayacağız.sütçülerlilerin günahı kadar sevmediğini bildiğim Tandoğan aşiretinin 7 sinden 70 ine belediyeye alınmış,işe alınanları bir inceleyin kaç tane kalifiye elemana rastlayacaksınız.akşama kadar sokak süpüren,sabaha kadar biriket döken insanlara 400 ytl çok görülürken,sayın balaman çevresine aldığı hiç bir vasfı olmayan insanlara 1500 ytl yi babasının malıymış gibi saçmaktadır.En yakınındaki elemanlardan biri bundan iki yıl önce istanbul esnafını 130 milyar dolandırıp ıspartaya kaçmamışmıdır.daha bunun gibi bir çok örnek vardır.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi

haber32