haber32
banner77
03 Şubat 2019 Pazar 15:23
Başdeğirmen 5 önemli projesini daha açıkladı
haber32

AK Parti Belediye Başkan Adayı Şükrü Başdeğirmen, mahalle muhtarları ile buluşmasında 5 önemli proje daha açıkladı.

Taşınacak olan Otogarın yerinde 75 bin m2’lik meydan oluşturulacak, içinde üniversite ve Milli Eğitim öğrencileri için 1000 kişilik modern kütüphane inşa edilecek, esnaflar yerinde muhafaza edilecek. 40 bin kişilik miting alanı oluşturulacak.

AK Parti Belediye Başkan Adayı Şükrü Başdeğirmen, Merkez Mahalle Muhtarları ve aileleriyle kahvaltıda buluştu. Barida Hotels’de gerçekleştirilen kahvaltılı buluşmaya 44 mahalle muhtarı ve eşleri katıldı. AK Parti Milletvekilleri Süreyya Sadi Bilgiç, Recep Özel, Mehmet Uğur Gökgöz ile İl Başkanı Osman Zabun ve teşkilat mensupları da muhtarlar buluşmasında hazır bulundu.

AK Parti Belediye Başkan Adayı Şükrü Başdeğirmen, konuşmasında muhtarların önemine dikkat çekti. Yeni dönemde muhtarlar ile belediye ilişkilerinin en üst düzeyde olacağının sözünü veren Başdeğirmen, “sizlerin başını mahallelerinizde yere eğdirmeyeceğim” dedi.

AK Parti Belediye Başkan Adayı Başdeğirmen, törende KENTSEL başlığı altındaki bazı projelerini de açıkladı. 3 boyutlu görüntü desteğiyle sunulan projeler arasında en önemlisi Yeni Kent Meydanı Projesi.

Yeni Çünür’e taşınacak olan Otogarın yerinde 20 bini miting için olmak üzere 75 bin m2’lik yayalaştırılmış kent meydanı yapılacak.

İşte projeler:

1-OTOGAR BÖLGESİ YENİ KENT MEYDANI PROJESİ

Otogarımızın Çünür bölgesine taşınmasından sonra mevcut alanı kent meydanı olarak düzenliyoruz. 20 bin m2 kent toplanma meydanı. Yeni bir miting alanı oluşacak. Mevcut miting meydanımızdan (Hükümet Meydanı) 5 kat büyüklükte. 40 bin insan kapasiteli. Oradaki camimiz ortaya çıkıyor. IYAŞ Kongre ve Kültür Merkezi ile camimizin duvarlarını kaldırıyoruz.

Meydanı Böcüzade Parkı ile birleştiriyoruz. Aradaki yolu kaldırıyoruz. Altında 2 bin araçlık kapalı otopark yapıyoruz. Ve en önemlisi oradaki esnafımızı muhafaza ediyoruz. Hiçbirini yerinden etmiyoruz. Orada esnaflarımız için ticari alan oluşturuyoruz. Öğrencilerimiz için 1000 kişi kapasiteli kütüphane yapıyoruz. Derslerini burada çalışabilecekler. 75 bin m2’lik alanı halkımız için yayalaştırıyoruz. Kafeteryalar ve çay bahçeleri olacak.

2-YAŞLI HUZUR ŞEHRİ VE YAŞAM MERKEZİ PROJESİ

AK Parti’nin en önemli özelliği gönül belediyeciliği. İşte gönül belediyecilik projelerimizden birisi. Tek katlı müstakil evlerde huzurlu bir yaşam sunuyoruz. Evlerin önünde hobi bahçeleri olacak. Etkinlik atölyeleri, sohbet ortamları, kütüphaneler, cami, açık spor alanları yaşlılarımızın hizmetinde olacak.

Sağlıklı yaşam için günlük rutin sağlık kontrolleri yapılacak, yaşlılarımız Belediyemize emanet olacak. Merkezimiz günlük kullanılabildiği gibi şehir dışında işi, düğünü, hastası, cenazesi olanlar için annelerini ve babalarını rahatça emanet edebilecekleri yer olacak. Orada 1-2 gün misafir edilebilecek, yakınlarının göze arkada kalmayacak.

3-KADINLAR KÜLTÜR VE YAŞAM EVLERİ

Her mahallemizde hanımlara yönelik olarak kültür ve yaşam evleri yapılacak. Bu evlerde, gün sohbet salonları, el işi sanatları, yemek ve pastacılık atölyeleri olacak. Spor ve sağlıklı yaşam salonları, çocuk oyun alanları olacak.

Anneler çocuklarını ücretsiz kreşe emanet edebilecek. Eğitim salonunda çocuklara, kötü alışkanlıklarla mücadele gibi konularda aile içi eğitimler verilecek.

4-STK’LAR ORTAKT AKIL MERKEZİ PROJESİ

Tüm sivil toplum kuruluşları için ortam ve imkan sunulacak. Bu merkezde tüm sivil toplum kuruluşlarına oda verilecek.

Merkezde bulunacak muhasebe birimi ile tüm STK’ların muhasebeleri tutulacak, bürokratik işleri yapılacak. Burada STK’lara proje desteği sağlanacak.

5-SEMT SAHALARI VE MUHTARLIK BİNALARI PROJESİ

Mahallelerimizin tamamında çocuklarımız ve gençlerimiz için semt sahaları yapılacak. Semt sahaları yanında çocuk oyun alanları ve oturma alanları yapılacak. Mahallelerimizde muhtarlık binaları oluşturulacak. Yapılacak binalarda muhtar odası yapılacak, üst katında sosyal ve kültürel ihtiyaçlarına yönelik imkan sağlanacak.

Son Güncelleme: 03.02.2019 15:48
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yanlış mı 2019-02-03 17:41:58

sen iktidar adayısın bu projeler yetersiz.park -meydan tamam ama karın doyurmuyor istihdam yaratmalısınız

Misafir Avatar
Kerizlenen Vatandaş 2 hafta önce @yanlış mı

yapma şükrü bey senin kısa pantolunundan bahseden birine karşı vereceğin cevap bu mu? sor soruyu verebilirse al cevabı. şaldır şaldır ilistir gibi akan va-lilik otoparkını yzg kime ihale etmiş, kaç lira vermiş onu sor? gökkubbe gö-çünce zararı kim karşılamış bunu sor. i̇mara açılan yerlerden hangi akrabayı tahlukat eş dost yer kapatmış onu sor??? i̇lkokul çocuklarına karne hediyesini sadaka gibi veren yzg ye bunun parasını kim vermiş onu sor. milleti mevlanaya araba tutup gönderen siyasi propaganda ve reklam yapan zat-ı şerife bunların parasını kim karşılıyor onu sor. bu hafta ihale ile belediyenin hangi tarla tak-kasını satmış onu sor. ispartayı huston yapacaktı bostan mı yapmış onu sor. sor soruyu sor soruyu sor işte anla

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Hasan 2 hafta önce @yanlış mı

len biz, bize fatiha bilmezler,ırkçılar diyenlere oy moy vermeyiz.gidin işinize.sizin mkyk üyeniz orhan miroğlu hdp nin oylarını alacağız dedi.gidin hdp den oy toplayın.yettiniz gari

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
düdük abdil 3 hafta önce @yanlış mı

ıspartayı huostoon yapacak olan belediye başkanı yusuf ziya günaydın,houston sözünü yerine getiremediğine göre sevdikleri ile beraber houstona gitsin oradan belediye başkanı seçilsin.yaşasın şükrü bey,yaşasın ak parti,yaşasın ak masa

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Düşünmek Lazım 3 hafta önce @yanlış mı

evet iktidar adayı bmw ve mercedes fabrikaların getirmesi lazım ıspartaya istihdam ortaya çıkarmak için boing firmasını getirmesi falanda gerekli bunları unutmuşsun ayrıca ekonomik tedbirler için ihracatı artırıcı önlemleri açıklaması lazım, ıspartamızın yurt dışı ile ilgili adımları avrupa birliğine adaylık sürece bunlardanda bahsetmesi gerekli vs. vs.

arkadaş sen altına yorum yaptığın haberi ülkemizde başkanlık seçimi gibi algıladın sanırım bu seçim belediye seçimi belediye iş kapısı değil hizmet kapısıdır önce bunun idrak et sonra yorum yap

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
milet aç aç 3 hafta önce @yanlış mı

üst geçit yapmak, meydan yapmak proje mi kardeş ya... sana göre büyük gelişmedir bu... belediye istihdam artılmalı, ülke zaten batık vaziyette... marttan sonra zamlar kapıda.. sen demişsin meydan... napacaksın o meydan da aç aç

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
biri 3 hafta önce @yanlış mı

neye göre yetersiz? kime göre yetersiz? şükrü başkanın 2 rakibi var. biri yusuf biri gökmen. hangisinin projesi var? onlarla kıyaslarsak şükrü başkanın projesi oldukça fazla..

Beğenmedim! (14)
Avatar
Ali 2019-02-03 16:02:04

Otogarın üstünü yusuf baskan zaten park yapacaktı altı da otopark oolacaktı ne farkı var ki bunun

Misafir Avatar
Ispartalı 3 hafta önce @Ali

farkı mı olması gerekiyo kardeş? ilkokul çocuğu gibi "önce benim aklıma geldi" zihniyetinden vazgeçin. yusuf 15 yıldır ne yapmış ki onu yapacak?

Beğenmedim! (10)
Avatar
Proceci 2019-02-03 19:19:48

Her dönem projemi açıklarsınız siz. Geçen dönem bir yığın proje açıkladınız onlardan VAZ mı geçtiniz. Onlar olmadı bunları yiyin öylemi. Bakanlık sizdeydi GÖLCÜK NE OLDU DEREBOĞAZI NE OLDU KONYA YOLU NE OLDU DİMİ YAAA. PALAVRAYI BIRAKIN DA VERDİĞİNİZ SÖZLERİ YERİNE GETİRİN. ALLAH RIZASI İÇİN BİR TANESİNİ YAPIN DA BU YALANLARINIZA İNANALIM

Misafir Avatar
Ispartalı 3 hafta önce @Proceci

önce "proje" yazmayı öğren. hayır hiçbirinden vazgeçilmedi. kademe kademe açıklanıyor. hepsi yapılacak. yusuf ziya gibi söz verip yapmayanlardan değiliz biz. şükrü başkan yapacağım dediyse yapar.

Beğenmedim! (11)
Avatar
sus sukru 2019-02-04 05:26:42

konusunca oy kaybediyorsun

Avatar
zeki 2019-02-03 19:07:09

zamanında iyaşparkın yerini de park yapsalardı bu proje bir anlam taşırdı ama geçmiş ola

Misafir Avatar
kemal'e cevap 3 hafta önce @zeki

park derken zaten ben de yeşil alandan bahsettim. oraya kimse gitmezdi dedim. çok fesatsınız.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
kemal 3 hafta önce @zeki

kesinlikle doğru. park deyince aklınıza avm gelmesin. insanların yürüyeceği oturacağı huzur bulacağı şehir içinde ağaçlı yeşin alan gelsin burnunu ıspartadan dışarı çıkarmayanlar için park=iyaşpark

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Ispartalı 3 hafta önce @zeki

ıyaşpark'ın yeri park yapılsaydı oraya kim gidecekti? ıyaş yapılmadan önce ordan insan bile geçmiyordu. orayı şehirleştiren ıyaş oldu. eskiyi çabuk unutuyorsunuz.

Beğenmedim! (6)
Avatar
enver 2019-02-04 07:19:09

şehirde istihdam alanı kalmadı tamam şehiri güzelleştirelim eywAllahta,gençlere yönelik yeni iş sahaları yaratmak lazım

Avatar
güzel 2019-02-03 22:47:10

yaparsa ak parti yapar

Avatar
sosyal belediyecilik budur işte 2019-02-03 21:40:26

yaşlılar projesini çok beğendim.yıllardır sosa
yal belediyeciliği görmedik biz.artık ısparta sosyal belediyecilikle tanışacak.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi