haber32
banner77
06 Ocak 2019 Pazar 16:44
Başdeğirmen'den Trafik sorununa 7 çözüm
haber32

Başdeğirmen'den Trafik sorununa 7 çözüm sunumu partililerden büyük alkış aldı. Partililer sunumu uzun süre ayakta alkışladı.

İşte o sunum;

Son Güncelleme: 06.01.2019 18:24
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
bisiklet 2019-01-06 17:00:42

bisiklet işi zor. üst geçitlere yürüyen merdiven asansör işi de zor. trambüs işi imkansız. diğerleri fena değil. beğendim bu çalışmayı dolu şeylerle gelsinler.
not: ak partili değilim.

Misafir Avatar
tabi 6 ay önce @bisiklet

haziran 2019'dan itibaren her şehirde zorunlu olacak zaten bisiklet yolları bu bir vaat değildir. trafik çözümleri de çok saçma olmuş.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
a 6 ay önce @bisiklet

insanlarimizda bisiklet kulturu yok. ustelik isparta yokuslu bir memleket. bisiklet koymak kolay degil, koysan da ya calinir ya da parcalari bozulur. kaldi ki yollar ve trafik buna musait degil. yalan soylemiyorum.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
yalan söyleme 6 ay önce @bisiklet

bahsettiklerinin hepsi diğer şehirde var

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Bul 6 ay önce @bisiklet

Bisiklet ve yuruyen merdiven isi çok basit istese ziya bile yapar

Beğenmedim! (9)
Avatar
Tarık 2019-01-06 18:53:06

Sana güveniyoruz başkanın bu projeler olmayacak projeler değil inşallah çokta güzel olacak

Avatar
kozlucalı 2019-01-06 18:04:48

bu 7 madde ile trafik sorununu çözemezsiniz, trafik sorunu kavşak düzenlemesi ve yeni kavşakların alt üst geçit ile beraber yaya geçişleri ile otobüs durakalrın yeniden belirlenmesi ile olur. nerede ise 30m 40 m arayla durak var .. trafik sorunu için çözümler ileriki yazılarımda paylaşmaya devam edeceğim..

Misafir Avatar
tamam 6 ay önce @kozlucalı

paylas hanim abla ileriki yazilarini takipteyiz biz

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
haha 6 ay önce @kozlucalı

ileriki yazılarında mı :) sen kimsin ya

Beğenmedim! (4)
Avatar
Bilen 2019-01-06 19:38:22

Halıkent bölgesinden üniversiteye gidecek olanlara çizilen rota çok sakat. Halıkentteki adam taa fatih kuran kursuna kadar inmez. Hem o çarşamba yolu da şuan sabah akşam sağlam trafikli. Biraz daha irdelense güzel olur

Misafir Avatar
Baki 6 ay önce @Bilen

Aktarmalı sistem gelir, istanbulda ki gibi be basarsın ,45 dk içinde ikinci biniş indirimli ( tüm halka , sadece öğrenciye değil )

Beğenmedim! (5)
Avatar
Salih 2019-01-06 19:09:22

Şükrü bey Şayet bu projeler olursa Ne ala

Avatar
İlke 2019-01-06 21:21:18

Çok beğendim , ısparta neden “ bir Konya , gibi olmasın ki “ helallll yaparsa AK parti Yapar .. ( yzg ancak kamp yapsın karne kutlasın , akışan otopark yapsın )

Avatar
Yavuz 2019-01-06 18:56:16

Mantıklı proje

Avatar
cnn 2019-01-07 09:28:29

eğer kazanırsa yapımız devam eden yeni otogar ile ilgili düşünceleri ne acaba?...

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi