haber32
banner77
08 Şubat 2019 Cuma 17:32
Başdeğirmen'den yine iddialı bir proje
haber32

MAHALLE SPOR MERKEZLERİ GELİYOR

AK Parti Isparta Belediye Başkan Adayı Şükrü Başdeğirmen, bugüne kadar açıkladığı projelere bir yenisini daha ekledi.

Başdeğirmen, çocukların ve gençlerin ihtiyaç duyduğu mahalle spor merkezleri projesini açıkladı. AK Parti Isparta Belediye Başkan Adayı Şükrü Başdeğirmen yeni bir projesini daha açıkladı.

Başdeğirmen’in yeni açıkladığı projeye göre çocukların ve gençlerin mahallelerde ihtiyaç duyduğu spor merkezleri yapılacak.  

Proje kapsamında spor merkezlerinin yanı sıra modern mahalle muhtarlıkları ile mahalle konakları hayata geçirilecek.

Anahtar Kelimeler:
ıspartaMahalleTesisSpor
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
boş 2019-02-08 20:52:45

bomboş projeler. millet aç aç. ona çözüm bulun

Misafir Avatar
Fikri 2 hafta önce @boş

haberin başlığı yanlış atılmış, yaparsa değil, satarsa akp satar olacaktı, satışın en iyisini başdeğirmen yapar çünkü ticaretten geliyor

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Yaşar 2 hafta önce @boş

vatandaş'a cevap veren arkadaş. diline , yüreğine, gönlüne sağlık. vatandaş gibi ahmakları Allah islah eylesin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatandas'a 2 hafta önce @boş

ulan milletin acligini kofteci yusuf'un oraya araba park edenlerden mi kontrol ediyorsun davar? millet 100-200 kisiden mi ibaret hiyar herif? daha nice ac issiz susuz oksux yetim var

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
vatandaş 2 hafta önce @boş

köfteci yusufun orada araba park etcek yer kalmıyor çok açız

Beğenmedim! (14)
Avatar
mahir 2019-02-08 19:01:37

bırakın bunları, millet bahçelerini de bırakın. zararı yok bedavaya da vermeyin, meclis lokantası fiyatlarıyla aç, fukara ve gariplerin karnını doyuracakları bir yer edinmemize yardımcı olun yeter.

Misafir Avatar
biri 2 hafta önce @mahir

bu konuda haklısın herşey pahalı olmuş. geçende azıcık yemek yedim 16 lira istediler. tost bile 5 lira oldu. buna bir çözüm bulunmalı bence. herkes zengin değil.

Beğenmedim! (1)
Avatar
ıspartalı 2019-02-08 17:57:59

i̇şi̇n özü şükrü başdeğirmenin sözü

Avatar
ıspartalı 2019-02-09 09:33:11

güldürmeyin yaaa, zaten bır beledıye başkanı bunları yapmak zorunda .. çocuk mu kandırıyorsunuz. bunlar senın yapmak zorunda olduğun seyler ...yok mu artıran

Avatar
Pirimehmet 2019-02-09 09:57:37

bu mahelle için sözünü tutamazsın. yapcek yerin yok

Avatar
Mehmet Demircan 2019-02-09 11:48:14

Önce yazmıştım ama onay alamadığım için tekrar yazıyorum.
İstanbul'da Milli Eğitim Müdürlüğü ile Belediyelerin arasında imzalanan bir protokol ile okulların yaz tatiline girdiği zamanda okulların bahçesine yaz aylarında yüzme havuzları kuruyorlar. Yüzme havuzlarında Yaz aylarında Gençlik Merkezi yüzme kursları açarak çocukların hem yüzme öğrenmeleri hem de yaz ayı süresince yüzme imkanı sağlanabilir.

Avatar
Agresif 2019-02-09 12:26:56

Millet aç felan değil abartmayın aq. Evet sıkıntı var ama abartmanında anlamı yok. Bunu diyen açık ve net nankördür. Niyetiniz memleket değil sizin. Kimiside çıkmış belediye zaten park yapacak diyor aklını sktgmının. Adam zaten yapacağı projeyi sunuyo bunda ne yanlış ?

Misafir Avatar
ıspartalıgenç 2 hafta önce @Agresif

haydar sen görüyorsan yardım et öyle antreden yorum yazması değil. o dediğini yapan adama yardım götürüyoruz kabul etmiyor senin gibi arsız değil onlar çünkü. artı çoğuda evinde tavuk besliyor onlar için yeşillik almaya geliyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Haydar 2 hafta önce @Agresif

akşam pazarcının artıklarını toplayanları görmüyorsun tabii, ya görüyon işine gelmiyor, yandaşsın tabi, avantan var kesin

Beğenmedim! (1)
Avatar
bir açıklama 2019-02-09 17:10:00

anatalya da ne varsa olacak gitmeye gerek kalmayacak diyorlar bir acuapark vardı burda bilirmisiniz kapalı opetin alt taraflarında davraz mahallede niye yapıldı niye çalışmadı ne bir haber ne bir tekrar yapılacak açıklama hani nerde muaallakta çürüyor uzanan eli bekliyor

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi